Pilletrille's militærleir dagbok

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
nå skal det sies at angrepene mot pilletrille startet leeeeenge før helgen startet... :) Og etter info jeg har fått (gudene vet om det stemmer) så var så og si ingenting tagget.

en annen ting jeg da stusser over er : hvorfor i allverden skaffet han seg ikk kontovakt når han var ute? han viste dette ville komme, da angrepene mot han som sagt startet lenge før helgen startet, samt at det var 3-4 ML i hans cluster.. (hvis det var en kontovakt der så gjorde han ihvertfall en dårlig jobb)

En annen ting jeg oxo lurer litt på er : vi tok vel 25 byer på 1 dag el 2, ingen a disse hadde innkommende støtte fra noen a deres medlemmer. (bortstett fra en som smud tok for 2 dager siden, da hadde guttaboys støtte på vei)

i dagene før helgen var han jo på å dodget så og si alt som kom inn av angrep.

Jeg ser på det som om karen gav opp...?

(rett på meg hvis jeg sier noe galt :p )
 

DeletedUser

Guest
Nåværende status tatt i betrakning så blir vel dette nesten litt som en avskjedspost for pilletrille kontoen (ingenting avklart 100% enda) :( Så jeg starter med å skli litt off topic og tar det hele fra starten.

Jeg startet opp på v5 for meg selv uten noen store planer om å spille hverken mye eller lenge. Jeg viste forsåvidt ikke om noen andre som spilte her heller på dette tidspunktet.
Da jeg tidligere kun har vært i et fåtall stammer tenkte jeg at jeg kunne surfe litt gjennom alle noob stammene for å se hvordan det virkelig var å være i sånne stammer. Gikk ikke helt som planlagt.. Var en kort tur innom IBB før jeg gikk ut og lagde min egen stamme. Deretter tok jeg turen innom -FI-, disse skulle vise seg å være noen veldig hyggelige mennesker. Hadde nok blitt her hadde det ikke vært for at en tidligere kollega tok kontakt og spurte om jeg ville joine stammen dems. Derfor tok jeg turen fra -FI- til BadC. Desverre så vokste mine ambisjoner fortere enn BadC og jeg gikk ut for å kunne gå mot PMS. Dere husker vel kansje tidligere forumtråder fra denne tiden ^^,
Jeg kunne ikke gå tilbake til BadC og trekke dem med i krigen mot PMS da de ikke var helt klare for det (noe de forsåvidt aldri ble) og jeg syntes det begynte å bli kjedelig å spille "aleine". Jeg tok derfor kontakt med det som skulle vise seg å være det opprinnelige nicket bak spilleren Jezebel. Jeg hadde forsåvidt prøvd å ta kontakt på et litt tidligere tidspunkt, men jeg var for smarte for dem ^^ Les foreksempel kun første bokstaven i alle setninger i dette innlegget her http://forum.tribalwars.no.com/showpost.php?p=150361&postcount=74
Da jeg fikk kontakt og fikk vite hvem som var hvem fikk jeg helt sjokk, i en positiv forstand :) Og det var fra det øyeblikket helt soleklart at min fremtid var i SUN uansett hva som kom til å skje.
På dette tidspunktet var jeg venner med mine naboer fra L-13, særlig spekterman var en flott fyr. Men desverre ble (eller hadde allerede blitt, husker ikke) denne kontoen overtatt av en særdeles frekk type. Noe som gjorde at det var ikke veldig vanskelig for meg å oppheve tidligere avtaler og bli med SUN i krigen mot L-13. Det hjalp jo også med en ferdig forhandlet avtale med PMS om mine tidligere stunt mot dem ^^
Egentlig hadde vi noen planer om å spille L-13 et puss og utnytte dem litt, derav den posten her http://forum.tribalwars.no.com/showthread.php?t=9410 som selvfølgelig er oppspinn fra ende til annen, det hadde forsåvidt fungert å gjennomføre det hadde det ikke vært for plutselig frafall av enkelte aktører. Tiden gikk og etterhvert så ble det nødvendig å gjøre noe. Dermed var jeg plutselig valg som SUN's Hertug, før jeg idet hele tatt hadde tredd inn i stammen ^^,

Veien fra den gang til nå har vel ikke vært så spektakulær. Jeg har egentlig til nå fått vokse mer eller mindre i fred. Med unntak av den første aksjonen som vi alle vet hvordan gikk. Hadde aldri tenkt til å bli så stor, men hadde heller ikke sett for meg å gå ut på denne måten heller :S


nå skal det sies at angrepene mot pilletrille startet leeeeenge før helgen startet... Og etter info jeg har fått (gudene vet om det stemmer) så var så og si ingenting tagget.

en annen ting jeg da stusser over er : hvorfor i allverden skaffet han seg ikk kontovakt når han var ute? han viste dette ville komme, da angrepene mot han som sagt startet lenge før helgen startet, samt at det var 3-4 ML i hans cluster.. (hvis det var en kontovakt der så gjorde han ihvertfall en dårlig jobb)

En annen ting jeg oxo lurer litt på er : vi tok vel 25 byer på 1 dag el 2, ingen a disse hadde innkommende støtte fra noen a deres medlemmer. (bortstett fra en som smud tok for 2 dager siden, da hadde guttaboys støtte på vei)

i dagene før helgen var han jo på å dodget så og si alt som kom inn av angrep.

Jeg ser på det som om karen gav opp...?

(rett på meg hvis jeg sier noe galt )

Det begynte å komme litt trykk i starten av uken og jeg dogdet og snipet alt som var (nesten). Det kan blant annet Fugla bekrefte da han hadde sendt en del falske tog mot meg som desverre ble feiltagget ^^ Jeg mistet vel en eller to grisegrendte byer som var nyadlede, ikke prioriteringsbyer fra min side. Dere fikk knust en del bygninger, men jeg hadde mesteparten av offtroppene osv i behold når jeg på fredagen ga kontoen til en kontovakt. På dette tidspunktet var alt tagget og alt av off var doget for en del timer fremover, sånn ca til jeg regnet med å være tilbake.

Men det var her morroa startet :D Så for å gjøre en lang historie kort da det er visse ting man kansje ikke burde fortelle med barn tilstede...

Når jeg jeg endelig var hjemme på søndag ^^ sovnet jeg nesten umiddelbart. Jeg fikk ikke mulighet til å logge meg på igjen før etter jobb på tirsdag. Hvor jeg da finner ut at min konto var blitt pulverisert :(

Jeg klandrer på ingen måte kontovaktene i den grad de har vært innom kontoen. Dere (L-13 og BERM) har vært flinke, det har vel vært godt over 100 nukes inne i bildet, samt opptil 6 (?) ML's totalt. For å ikke nevne de irriterende kattis angrepene til RV ^^ Er surt å dodge når det kommer 400 kattis i hver "fake", men det er overkommelig.

Det med manglende støtte har litt med avstand å gjøre samt at jeg tok det vel ikke opp engang før på torsdags kvelden. Det var noen få byer som var langveis støttet, men dere var flinke til å unngå disse til å starte med. Det er jo ikke så lett å få "stacket" 50 byer heller når jeg tross alt lå så langt unna hovedclustret.

Det er selvfølgelig ikke gøy å forlate en konto med 50 byer og komme tilbake til en med 17 byer og nesten ingen tropper. Mistet litt motivasjonen til å bry meg om de siste byene da. Vurderer selvfølgelig fortløpende hva det blir til å gjøre. Enten ta alt som er av grått rundt meg og mine nå nye L-13 og BERM naboer for da enten tvinge dem til å ta drittbyer helt frem til jul, eller la meg bygge meg opp igjen. Eller så kan jeg altids etablere meg et nytt sted med litt flere venner på min side. Eller selvfølgelig slette kontoen og gli over som dual på en annen konto. Svaret på dette blir for meg å finne ut av og for dere å lure på i all uoverskulig fremtid.


Jeg gir Pilletrille kudos for å ha bidratt til å dra underholdningsverdien i forumet her opp betraktelig. Faktisk så morsomt at jeg begynner å ta meg tid til å titte innom her igjen både titt og ofte. Synd han lot det bli med denne ene dagboka, skulle gjerne lest fortsettelsen.

Men profilen hans sier vel nok om hva han tenker om siste dagers utvikling:

"No more bullshitting..

I'm gonna get every single one of you bastards, so prepare for war!
"

Må jo prøve å skape litt liv ^^

Profilen endret jeg da for lenge siden. Som en nær nabo er jeg litt skuffet over at du ikke har sett det tidligere :(

at ting ikke går som planlagt (eller bedre enn forventet enn helg er da ikke noe man nødvendigvis har beregnet....

Om jeg hadde vært ute en kveld med gode venner og hatt det moro, hadde jeg ikke dratt hjem og droppa nachspielet for og sette meg foran denne skjermen altså - det kan jeg love deg... For enkelte av oss er dette et spill (et litt vel avhengighetsskapende sådan) men fortsatt bare det...

Om helgen var sinnsyk moro? sannsynligvis Om det var verdt det i ettertid? Det er det bare pille selv som kan avgjøre...

Hva du og jeg syns om det Syklov, er vel lettere likelgyldig antar jeg

Jeg bekrefter at det virkelige livet er mer morro enn TW, og en slik helg anbefales på det sterkeste :D Som tidligere forklart var det aldri meningen å spille så lenge som jeg gjorde/gjør, derfor angrer jeg heller ikke på det som skjedde.
 

DeletedUser

Guest
så du vil alltså fortsette på tw?:) koseligt!:D eller ikke?

men i så fall, så syntes eg det blir bra viss du fortsetter på verden 5 videre, men på dual med en annen f'eks!:)

dette hadde vært koseligt for alle, du holder liv i forumet og det liker vi!:D
 

Alexi lalas

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Bra skrevet Trillepille :p

Beklager dette med disse kattisene, var et ønske om at du skulle drepe mesteparten a dem , da jeg trengte plass til tropper i byene mine. Men dt gikk bare så som så :(

Uansett, vært kos å ha deg her nede.

ALexi lalas
 
Topp