Pilsing

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Hvorfor har ikke TW-spillere en pub hvor de kan møtes for å pilse? Dette hadde vært utrolig koselig.
I andre nettspill som jeg har vært bortpå så tar man med seg pcen og møtes over en pils. Har vært veldig sosialt og koselig. Har fungert best i Oslo/Akershus da det er flere som spiller i disse områdene.
 

DeletedUser

Guest
haha det hadde vært veldig morsomt! :D kunne tenkt meg det men 10 timer og kjøre er vell kanskje litt drygt :p
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Hvorfor har ikke TW-spillere en pub hvor de kan møtes for å pilse? Dette hadde vært utrolig koselig.
I andre nettspill som jeg har vært bortpå så tar man med seg pcen og møtes over en pils. Har vært veldig sosialt og koselig. Har fungert best i Oslo/Akershus da det er flere som spiller i disse områdene.

Mener du nå i virkeligheten? Vi arrangerer noen ganger i året fester for twfolk. Du har sikkert hørt om BOLfestivalen og JuleBOL? Isåfall er det en fest som blir arrangert av vår fantastiske leder glitter, og samler de tw-spillerne som ønsker å være med.

Det har også vært/arrangert mindre møter. Jeg vet at WIC har møttes noen ganger, noen få spillere såklart, og personlig har jeg møtt en god del BOL-folk på Peppes Pizza ved Oslo S. Meget koselig!
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
haha det hadde vært veldig morsomt! :D kunne tenkt meg det men 10 timer og kjøre er vell kanskje litt drygt :p
Hehe, neida. Kjøre fort så. Hvis Oppland er nærmere for deg så skal jeg da alltids få til noe her også :D

Mener du nå i virkeligheten? Vi arrangerer noen ganger i året fester for twfolk. Du har sikkert hørt om BOLfestivalen og JuleBOL? Isåfall er det en fest som blir arrangert av vår fantastiske leder glitter, og samler de tw-spillerne som ønsker å være med.

Det har også vært/arrangert mindre møter. Jeg vet at WIC har møttes noen ganger, noen få spillere såklart, og personlig har jeg møtt en god del BOL-folk på Peppes Pizza ved Oslo S. Meget koselig!
Mener i virkeligheten, ja. Pils over PM blir liksom ikke like koselig.
Har hørt om disse BOL-festene, men trodde det kun var for gamle BOL-spillere.

Rart jeg aldri har møtt på noen av dere der. Synes jeg er på Oslo S alt for ofte. Hadde uansett vært morsomt og møtt både fiender og allierte over en pils, så må prøve og komme meg på et slikt arrangement.
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Rart jeg aldri har møtt på noen av dere der. Synes jeg er på Oslo S alt for ofte. Hadde uansett vært morsomt og møtt både fiender og allierte over en pils, så må prøve og komme meg på et slikt arrangement.

Hvordan vet du at du aldri har sett noen av dem? :hmm:
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehehe, hadde no vore so godt at det berre var muskler... Kan ikkje sei at eg såg stort til "store med muskler eller sjarm" på Oslo S sist eg var der ;) Men om noken bestemmer seg for å komme til Vestlandet (SFJ), tar eg gjerne ei brus på ein peppes xD
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
alle tw folk er like :p store muskler og sjarmerende
Er to stk jeg kunne kjent igjen om jeg hadde sett dem i virkeligheten; Benedickte og deg Morten (kjernte deg til og med igjen på tv en gang brann spilte :Smil: :) Selv ser jeg ikke på meg selv som muskeløs og sjarmerende, men om du sier d så :gjeip:

Men om noken bestemmer seg for å komme til Vestlandet (SFJ), tar eg gjerne ei brus på ein peppes xD
Du bor jo langt vekke fra alfarsvei... er ofte i sogn og fjordane, men har aldri sett deg der. Har dere peppes i nærheten av deg? Trodde bare der var fisk (rofl)
 

DeletedUser

Guest
vestlandet ftw her altså :p møtes på halvveien dere to, i bergen :p
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Nei, huff. Vi holder oss på østlandet. Men skulle det være noen som tenker på og møtes så kan man da legge ut en tråd på off-topic.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Mener i virkeligheten, ja. Pils over PM blir liksom ikke like koselig.

Godt poeng!


Har hørt om disse BOL-festene, men trodde det kun var for gamle BOL-spillere.

Neida, alle er velkomne! Vi samlet vel oppmot 25-40 spillere på Hovden nå like før sommerferien, om jeg ikke tar helt feil. Grunnen til at det heter "BOLfestivalen" og "JuleBOL" er fordi BOL (glitter) står for arrangementet :)

Rart jeg aldri har møtt på noen av dere der. Synes jeg er på Oslo S alt for ofte. Hadde uansett vært morsomt og møtt både fiender og allierte over en pils, så må prøve og komme meg på et slikt arrangement.

Ja, synd vi ikke fikk huka tak i deg når vi var på Oslo S!
 

DeletedUser

Guest
En ettermiddag og/eller kveld på Peppes eller lignende høres trivelig ut. Blir det noe avslappet slikt i Oslo skal jeg komme hvis det passer sånn.

Bare et par ting...
  • Fint å gi forvarsel på en ukes tid, så man får tid til å spre det utenfor det offentlige forumet.
  • Kanskje ikke legge det på en dag veldig mange er veldig opptatt, eller Peppes er stappfull.
  • Hvis man vil ha med en del er det kanskje greit å holde fokuset på alkohol litt nede. Ikke noe i veien med å drikke, men hovedfokus burde vel være på å kose seg i hverandres selskap.
  • Aldersgrense? Vanskelig å kontrollere det, men 13 åringer o.l. burde kanskje holdes unna.
  • Ikke forbinde det med en spesiell undergruppe av TW - være det seg stamme eller forumbrukere eller noe annet.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Hehe, sette aldersgrensa ved sengelappen vettu, då er dei som kjem noke lundre modne ;)

Tja, noken som kan køyre meg ned? Tar ca. 8 timer, om vi ikkje tar pauser. Eventuellt kan noken bestille ei flyreise for meg (a)
 

DeletedUser

Guest
synes at 14 og 15 åringer burdet få være med(clapping)
 

DeletedUser

Guest
ja så lenge det er på dagtid, de serverer jo brus på de fleste puber
 
Topp