Pilsing

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
En ettermiddag og/eller kveld på Peppes eller lignende høres trivelig ut. Blir det noe avslappet slikt i Oslo skal jeg komme hvis det passer sånn.

Bare et par ting...
  • Fint å gi forvarsel på en ukes tid, så man får tid til å spre det utenfor det offentlige forumet.
  • Kanskje ikke legge det på en dag veldig mange er veldig opptatt, eller Peppes er stappfull.
  • Hvis man vil ha med en del er det kanskje greit å holde fokuset på alkohol litt nede. Ikke noe i veien med å drikke, men hovedfokus burde vel være på å kose seg i hverandres selskap.
  • Aldersgrense? Vanskelig å kontrollere det, men 13 åringer o.l. burde kanskje holdes unna.
  • Ikke forbinde det med en spesiell undergruppe av TW - være det seg stamme eller forumbrukere eller noe annet.


Litt knot å skulle høre med ørten folk og finne ut når det passer. Heller møte oftere og ta en "vi møtes da! Kjempesynd det ikke passer for deg" (Det som funker da er at 3 stk kanje blir enige om en dag, og møtes uansett, resten bare kommer om det passer :) ) Funker utrolig dårlig å skulle få det til å passe for ørten folk :)
Bare en tips fra Hanse som har møtt noen folk over noen år.
 

DeletedUser

Guest
Litt knot å skulle høre med ørten folk og finne ut når det passer. Heller møte oftere og ta en "vi møtes da! Kjempesynd det ikke passer for deg" (Det som funker da er at 3 stk kanje blir enige om en dag, og møtes uansett, resten bare kommer om det passer :) ) Funker utrolig dårlig å skulle få det til å passe for ørten folk :)
Bare en tips fra Hanse som har møtt noen folk over noen år.

For å klarifisere; Når jeg skrev om hva slags dag man kunne legge det på tenkte jeg at man fastsatte en dato - men kanskje ikke på en dag man kan forvente at det er lite plass på restauranter, eller mange gjerne er opptatt :)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Som nevnt av flere er det å møtes irl noe som gjøres ganske ofte av visse deler av TW-samfunnet (jeg ligger på en luftmadrass på gulvet hos en tw-spiller akkurat nå å skriver dette).
Gjør som Hanse sier og bare velg en dag som funker for noen av dere en uke eller to fram i tid, og så dukker nok de "faste" fyllesvinene også opp.
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Selv sitter jeg i en stol ved siden av luftmadrassen som han over her snakker om.

Tror det Hanse sier er det beste å gjøre egentlig.
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Og berre for å slenge på ein ting til. For dei som er 16 år og rundt i den alderen, so er det greit om du tar med deg noken du kjenner eller at det er ein litt større gjeng med TW spelera som skal møtast. Eg antyder ikkje på at det er "ubehaglege folk" her på TW, men ein veit aldri. Ungå å møte andre via nettet slik. Samma kor lenge dokke har kjent kvarandre på TW. Er du under 18, ta med deg noken! (nod) Seier berre at folk har godt i den fella før.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Og berre for å slenge på ein ting til. For dei som er 16 år og rundt i den alderen, so er det greit om du tar med deg noken du kjenner eller at det er ein litt større gjeng med TW spelera som skal møtast. Eg antyder ikkje på at det er "ubehaglege folk" her på TW, men ein veit aldri. Ungå å møte andre via nettet slik. Samma kor lenge dokke har kjent kvarandre på TW. Er du under 18, ta med deg noken! (nod) Seier berre at folk har godt i den fella før.
Hehe, dette tenkte jeg faktisk ikke helt over. Men jeg kunne jo faktisk ha vært en som bare skulle lure med meg noen guttunger ut på byen. Kjempeflott at man tar med seg en kamerat generelt egentlig. Da blir vi jo flere, samtidig som at man føler seg litt tryggere. Kanskje best hvis denne kameraten også spiller TW, men ser ikke på det som et nødvendig "krav".

En ettermiddag og/eller kveld på Peppes eller lignende høres trivelig ut. Blir det noe avslappet slikt i Oslo skal jeg komme hvis det passer sånn.

Bare et par ting...
  • Fint å gi forvarsel på en ukes tid, så man får tid til å spre det utenfor det offentlige forumet.
  • Kanskje ikke legge det på en dag veldig mange er veldig opptatt, eller Peppes er stappfull.
  • Hvis man vil ha med en del er det kanskje greit å holde fokuset på alkohol litt nede. Ikke noe i veien med å drikke, men hovedfokus burde vel være på å kose seg i hverandres selskap.
  • Aldersgrense? Vanskelig å kontrollere det, men 13 åringer o.l. burde kanskje holdes unna.
  • Ikke forbinde det med en spesiell undergruppe av TW - være det seg stamme eller forumbrukere eller noe annet.
Nå ha dem veldig dyr øl på peppes, men et sted hvor de under 18 også kan bli med på er jeg helt enig i.
Å sette opp en dato i ukes tid i forveien vil være det mest optimale.
Med pilsing mener i hvert fall jeg å ta et par pils, og ikke drikke seg ubeskrivelig full. Dette kan jo være en mulighet for de som ønsker det litt senere på kvelden. Etter hva jeg har hørt, så skal det være veldig morsomt og interessant å drikke med TW-folk.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Gleder meg til å delta på ett evtl møte, men da må jeg vente til 2013, for jeg bor i tyskland og flybillett er litt dyrt(med mindre noen vil gi meg en gratis???(angel))
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Blir helt klart med om jeg på østlandet når det skjer.

Så får noen si i fra om noen blir med ut en tur ut i Kristiansand en gang. Veit ikke hvor mange som spiller TW som bor i de traktene.
 

DeletedUser

Guest
kan jo kjøre i gang noe upfinalehelgen ettersom eg da er i oslo for å se brann spille ;)
 

DeletedUser

Guest
Blir helt klart med om jeg på østlandet når det skjer.

Så får noen si i fra om noen blir med ut en tur ut i Kristiansand en gang. Veit ikke hvor mange som spiller TW som bor i de traktene.

Det finnes mange rundt mandals-distriktet hvertfall. Jeg regner med at vi kunne samlet sammen en gjeng for å komme inn en tur for det. Det er jo noen i Kristiansand også da, men jeg har ikke hele medlemslista. Regner med vi kunne samlet sammen 5-10 stk på en utekveld?
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det finnes mange rundt mandals-distriktet hvertfall. Jeg regner med at vi kunne samlet sammen en gjeng for å komme inn en tur for det. Det er jo noen i Kristiansand også da, men jeg har ikke hele medlemslista. Regner med vi kunne samlet sammen 5-10 stk på en utekveld?

Hørtes bra ut. Er lett med jeg i alle fall, om gjøres utenom ferier og den slags :)
 

zcztig

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Litt knot å skulle høre med ørten folk og finne ut når det passer. Heller møte oftere og ta en "vi møtes da! Kjempesynd det ikke passer for deg" (Det som funker da er at 3 stk kanje blir enige om en dag, og møtes uansett, resten bare kommer om det passer :) ) Funker utrolig dårlig å skulle få det til å passe for ørten folk :)
Bare en tips fra Hanse som har møtt noen folk over noen år.

Hansemann har alltid rett!
 

DeletedUser

Guest
Noen som vet hvor mange det er som bor i Kristiansands område?
 

DeletedUser

Guest
Det blir litt stress med de som ikke har bil å ta buss og tog og alt det styret der, men har fått med meg at det er en god del spillere i Drammen/konsberg omerådet så det kunne vært fint og arrangert noe her, evt at jeg kunne fått sittet på med noen til oslo om det blir der.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Det blir litt stress med de som ikke har bil å ta buss og tog og alt det styret der, men har fått med meg at det er en god del spillere i Drammen/konsberg omerådet så det kunne vært fint og arrangert noe her, evt at jeg kunne fått sittet på med noen til oslo om det blir der.

Kongsberg (yes)
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Har jo vært 2 ganske store fester i Drammensområdet tidligere, så jeg er lett med på noe i Kongsberg som ikke innebærer at jeg må rydde og vaske hjemme etterpå :p
 

DeletedUser

Guest
Har jo vært 2 ganske store fester i Drammensområdet tidligere, så jeg er lett med på noe i Kongsberg som ikke innebærer at jeg må rydde og vaske hjemme etterpå :p

Hmph, synd ingen sier i fra til meg, er en kort busstur med rute 51 så er jeg der :D
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Vi hadde fest hjemme hos meg i Sande 22.juli-helgen i fjor, samt julebord i festlokalet til Konnerudgruvene i november.
 
Topp