Poke me - Pensjonert Tw-pr0

DeletedUser

Guest
- Hva er din tw-historie?
Jeg startet min karriere i TW i nov/des 2006 i W4 på .net. Her fikk jeg opplæring av en spiller kalt Wander som fortsatt spiller i W3. Ellers har jeg startet i W5,W6,W7 og W12 + V1(.se). Alle steder har jeg hatt grei suksess, utenom W5 som var en ren katastrofe, fordi den kom relativit tidlig etter jeg startet i W4 og jeg hadde ikke fått spilt inn noe bra start-opp-taktikk enda. Det var også første gang de hadde verdner med paladin. Var egentlig i W6 jeg begynte å få det til. Var vel helt oppe på rank 37. Når jeg startet .no hadde jeg egentlig sluttet med alt som var av Tribalwars, men da jeg fikk høre at vi fikk vår egen server klarte jeg ikke å holde meg unna.

- Hva er din spillfilosofi?
Jeg er en stor forkjemper for mobilitet og muligheter, fremfor tyngde med forsvar soldater. Det jeg ønsker meg mest er en stamme med 20-30 stk som kjører samme strategi som meg fra begynnelsen. Kjører safe hel veien og ikke ofrer forsvaret sitt for angrepssoldater.

- Hva tror du skal til for å bli blant de beste i tw? Noen eksempler på slike spillere på v1 synes du?
Vel først å fremst mener jeg at man ikke trenger å ha ligge øverst pårankingen for å være best, hvis det er noen som har spilt W4 .net med lauradestroya tror jeg dere ver hva jeg mener. Det viktigste for å bli best er å ha tid til og virkelig være aktiv. De som er online 24/7 har en stor fordel. Andre ting som er viktige er strategi, diplomati, samspill, kreativitet, propaganda og et raskt hode.

Jeg tror det er mange spillere som er svært gode på denne serveren. Den beste spilleren jeg har sett på TW til nå tror jeg er headmaster. Vi har også spillere som drfeelgood, brann2006, grimlock og bunnpris. Men skal jeg sammenligne med lauradestroya tror jeg det er glitter som ligner mest av alle sammen. Jeg tror hun ville være å regne med på de fleste serverene hun er med på fremover. Jeg tror også Trym har en god sjanse til å nå toppen en dag. Tross sin unge alder kan han allerede en god del triks som mange veteraner ikke kan.

- Hva er dine beste minner fra v1?
Jeg tror egentlig det var begynnelsen. Da S1n1ster fortsatt var med og vi gikk inn i Core. Da skjedde det veldig mye og jeg var med på det meste av det som skjedde. Det var nok fordi jeg hadde omtrent bare fiender rundt meg i begynnelsen, men etter pcn min gikk til helvete har det egentlig bare vært tungt å spille for min del.

Jeg tok over trigger701 en stund etter, men jeg lå såpass i bakkant at det var langt for meg til noe som helst action. Jeg prøvde å jobbe meg oppover mot krigene spesielt mot magnuz, men da han sluttet utgikk den planen egentlig og jeg fikk ingen gode mål. Så mistet lysten til å spille samtidig som jeg hadde tett program med eksamner og sommeren og fritiden føltes mer fristene. Men er også veldig glad for at jeg har kommet i kontakt med mange nye personligheter.

- Du er kjent for å ha kjørt en del pranks på andre stammer, fortell litt om dem?
Når det gjelder de pranksene jeg og et par andre gjorde i begynnelsen gjorde vi dette for å skape en fordel for vår egen del, noe jeg tror fungerete ganske bra. Jeg husker ikke alle stammene vi gjorde det på, men det må nok ha vært en 7-8 stammer. Det startet egentlig med den stammen som kalte seg Die. Det som skjedde i Die var at de planla et stort angrep mot core. Jeg og brann2006 kom oss inn i denne stammen og fikk mest mulig kontoer som vi kunne sitte. Da angrepe skjedde satt vi vel med ca 8 kontoer til sammen, disse sendte vi angrep fra mot allierte og ledrene til andre stammer, noe som tydligvis skapte bra med kaos. Vi ble kicket etter dette.

Vi fikk derfor inn ecillio, samarbeidspartneren min i W12, i Die. Han snakket til seg en baron posisjon i stammen. Det som skjedde var at lederen der ble bannet. Og etter litt var jeg kontositter for Ecillo, og brukte muligheten til å leke meg litt. Det jeg gjorde var å bytte ut stammelogoen med min logo, hvor det ironisk nok sto "Poke me and die" på, noe som i seg selv var ganske morsomt. I tillegg slettet jeg alt i forumet og la inn nye kollonner som i et ord ble: ”You have been poked! Core will noble you.” Dette ble gjort med flere stammer. Det skal sies at Brann2006 også skal ha noe æren for prankene her, men det var mailboksen min som var full av hatmail etter dette. ;)

- Hvilke av stammene du har vært med i har vært best, og hva skilte dem ut fra resten?
Vel, jeg har vært i en del stammer og det er stor forskjell på kvaliteten. Det jeg ser etter i en stamme er samspillet og kommunikasjoen mellom spillerene. Den beste stammen jeg har vært i må være en liten stamme kalt OneUnit i W4. Tror ikke det har vært så moro å spille tribalwars som da. Alt som skjedde i den stammen gjorde vi sammen. Eneste svaketen våres var at vi startet sent i serveren noe som gjorde at vi kjempet mot veldig mye større fiender, det endte tilslutt opp med at vi merget med RON47. En av de spillerene som var i denne stammen er Warlord Jensen som er i Core nå.

Det svært få stammer som overlever i lengden i TW. På v1 .no tror jeg den stammen som går ut på toppen etter denne store krigen vil være dominerende en stund før sannsynligvis noen andre tar over igjen. Jeg tror det kommer til å skifte mange ganger de neste månedene om hvem som ligger på toppen.

- I den store verdenskrigen på v1, hvem tror du går best ut av det? Hva er de ulike stammenes fordeler/ulemper?
Jeg tror TMR-alliansen sin store svakhet er at de er i undertall. Skal de vinne dette må også understammene til TMR begynne å gjøre jobben. Når det gjelder Core ligger de egenlig litt innestengt og har egentlig ikke noe annet valg enn å vinne denne krigen. Vinner de ikke denne er det nok slutt for Core.

Når det gjelder IB ligger de litt i bakkant av krigen, men derfor kan de også sende desto mer støtte til fronten. Sjansen for at IB taper noe særlig er minimal, men de kommer sannsynligvis ikke heller å ta store terreng. BOL har et godt lederskap og en god stemning i stammen. Svakheten er vel at det er en del uerfarene spillere i forhold til en del av TMR. Men vanskelig å si hvem som kommer best ut av det. Er beslutningene etter krigen som er viktig, hva som skjer med stammene?

Har også en følelse av at aktivitets nivået i Fenix var en del høyere enn i resten av TMR, noe som kan gjøre at det blir stor splitelse mellom medlemme. Dette er så klart bare spekulasjoner fra min side, tiden får vise. Jeg tror også Core har en mulighet til virkelig å vise hva de er gode for. Er vel første gang på lenge de er i krig på bare en front - mye kan skje! Allianser brytes ofte i tribalwars og jeg tipper det kommer til å skje igjen på en eller annen måte. Jeg tror uansett at mange av de største spillerene kommer til å overleve uansett.

- Hvilke spillere synes du er mest profilerte på v1, og hva mener du om dem?
Brann2006: Er vel kanskje den mest profilerte spillerne av de alle. Han er vel den beste oppstart spilleren på denne serveren. Han er en veldig sterk personlighet og slipper ikke sine egne meninger uten en real kamp. Er kanskje derfor han har kommet på kant med en del spillere. Jeg og brann er like på mange punkter med er også ganske ulike på andre. Vi har hatt våres fighter selv over msn, men tror vi fortsatt har en god tone. Tror våres største forskjeller er på hvor mye forsvar man bør ha og holdningen til forlatte byer.

Grimlock: Han var lederen i Core og har stor erfaring fra .net. Han har vært i det mest turbulente område men har kommet sterkt ut av det til nå. Han virker også ganske oppegående da det gjelder lederskap. Bare så synd han ikke vil det selv.

Glitter: Har vel den største fan klubben i TWs historie. Har sjeldent sett en leder som har så mange medlemmer i sin stamme som forguder henne. Hun er nok en av de største grunnene til at BOL har den posisjonen den har i dag. I tillegg har hun mange egenskaper som gjør at hun nærmest er umulig å ta ned.

Daggerheart: Han spiller ikke lenger, men synes det er verdt å nevne han uansett. Han er en meget bra strateg og fikk med seg ganske mange i en felles kamp mot core. Har sjeldent sett en mer propaganda hissig spiller. Han og brann sloss like mye i forumet som de gjorde på slagmarken.

kemp23: Ser ut til å være den mest offansive spilleren til nå. Lurer på hvordan forsvaret hans er. Den Od-en ser litt for god ut til å være sannm men skal ikke gå mer innpå det. Han har holdt stann til nå og har sikkert kontroll. Han er også aktiv på forumet med mye kritikk av andre for spam. Tror han bør se på hva han skriver selv før han går inn og kritserer andre på den fronten. Ellers vet jeg ikke så veldig mye om han.

Jannas666: Rank messig er han ikke veldig høyt oppe, men jeg tror han er en av spillerne som ikke forhaster seg. Jeg forventer han innenfor top 20 om en stund. Ser ut som en habill kriger. Men ikke minst er han en propaganda konge. Postene hans er sjelden utenfor tema og klarer alikevel å slå tilbake fra usaklige kommentarer. I det siste har jeg lagt merke til at han og kemp har hatt en del propaganda fighter som i seg selv har vært morsom lesning. Tror det er bra at de tok en pils sammen ellers tror jeg det hadde vært mye verre.

- Helt ærlig, har du lagt tw helt på hylla? ;)
Hehe, si det. Har mye å gjøre på skolen osv. og når skolen er ferdig regner jeg med å gå ut i jobb, så er ikke så lyst ut. Mulig jeg slenger meg med på noen speed servere når/hvis de kommer.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Husker det med Die. ....var veldig irriterenes siden vi fant ut at Lindstad var bannet, og ingen skjønte en dritt, før vi fant ut i løpet av kvelden at det kom fra ecillio....husker jeg sendte angrep mot han med en gang, siden han var jo naboen:p

Men hvordan klarer du å ikke nevne at angreps-strategien misslykkes mot meg?:p
Haha, det var veldig artig;) Det var vel etter det du sluttet på Poke Me right?
 

DeletedUser

Guest
Jeg tror det er mange spillere som er svært gode på denne serveren. Den beste spilleren jeg har sett på TW til nå tror jeg er headmaster. Vi har også spillere som drfeelgood, brann2006, grimlock og bunnpris. Men skal jeg sammenligne med lauradestroya tror jeg det er glitter som ligner mest av alle sammen. Jeg tror hun ville være å regne med på de fleste serverene hun er med på fremover. Jeg tror også Trym har en god sjanse til å nå toppen en dag. Tross sin unge alder kan han allerede en god del triks som mange veteraner ikke kan.

Tusen takk Jan Petter, men husk, det er alt din skyld :) Det jeg ikke kunne fra før av(Altså MYE) har jeg lært av deg. Husker våre første samtaler, de var jo ganske morsome de :p, vi begge lurte hverandre xD
Og de triksene, har Harald lært et av ^^

Har også en følelse av at aktivitets nivået i Fenix var en del høyere enn i resten av TMR
etter mine opplysninger fra Harald var grunnen til at de merget med TMR, for lav aktivitet.



- Helt ærlig, har du lagt tw helt på hylla? ;)
Hehe, si det. Har mye å gjøre på skolen osv. og når skolen er ferdig regner jeg med å gå ut i jobb, så er ikke så lyst ut. Mulig jeg slenger meg med på noen speed servere når/hvis de kommer.

Den Speed Serveren skal jeg joine :D

~~

Poke, Poke, POKE! :D
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Men hvordan klarer du å ikke nevne at angreps-strategien misslykkes mot meg?:p
Haha, det var veldig artig;) Det var vel etter det du sluttet på Poke Me right?

Det skal jeg vel ha æren for hva? :p

Jeg som sendte angrep når jeg ikke skulle, jeg kjeda meg, og JP sa jeg skulle ha det moro, såååå, jeg sendte angrep på deg :D
Og du klikka :D
 

DeletedUser

Guest
Tusen takk Jan Petter, men husk, det er alt din skyld :)
Den Speed Serveren skal jeg joine :D
.


Ja, du skal vel det du. 3dager med prem er vel det meste du får inn fra konto'n og det skal vel akkraut være nok for at du holder ut, sånn at du ikke står igjen med noe prem, fordi du gikk ut så tidelig.

Så, ingen grunn til å tæsje mobilen til faren din.
 

DeletedUser

Guest
.


Ja, du skal vel det du. 3dager med prem er vel det meste du får inn fra konto'n og det skal vel akkraut være nok for at du holder ut, sånn at du ikke står igjen med noe prem, fordi du gikk ut så tidelig.

Så, ingen grunn til å tæsje mobilen til faren din.

Hva er visten med å bruke mine penger? :)
 

DeletedUser

Guest
Redigert:
Jepp, kjenner igjen deg også. Jeg vet blant annet at maximus- satt deg en god stund;)



hehe,han er kul, han! Den svensken der bryr seg ikke om poeng ;)han gir bort byer nå fordi han syns han har for mye poeng, og dårlig moral, hvert fall gjorde ;)
Men hva het du der? :confused:
---------------------------------------------------------
Hvorfor er det ingen som skriver noe kult om meg? :p
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dette intervjuet har jeg ventet på, har alltid lurt på hvem han duden som alle roser slikt og har doughboy på avataren sin er...:)
 

DeletedUser

Guest
Etter det jeg har hørt, er det flere som er enig i poke ang. meg :p
sellom jeg ikke veit navn, vil jeg gjerne bruke annledningen til å si takk for støtten :)

Ja Aveng, du trenger ikke si du er uenig :)
 

DeletedUser

Guest
Det skal jeg vel ha æren for hva? :p

Jeg som sendte angrep når jeg ikke skulle, jeg kjeda meg, og JP sa jeg skulle ha det moro, såååå, jeg sendte angrep på deg :D
Og du klikka :D

Hehe, ja, jeg ble sur, siden jeg hadde akkuratt startet på nytt etter at Zarazel knuste asle mitt, så jeg var redd jeg måtte starte på nytt...igjen:p
Men heldigvis så knuste du bare litt(halve-.-) forsvaret først, så jeg hadde igjen nok til å ta det neste angrepet(hvor du kun sendte halvparten av troppene), så kom støtten og tok resten:p

Og etter det kom den dårligste unskyldninga...."Du kan bare adle meg siden jeg har ikke tid til å spille p.g.a skole"......rart det kom etter han gikk tom for tropper:p Hehe, men det var gøy det;)
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja, jeg ble sur, siden jeg hadde akkuratt startet på nytt etter at Zarazel knuste asle mitt, så jeg var redd jeg måtte starte på nytt...igjen:p
Men heldigvis så knuste du bare litt(halve-.-) forsvaret først, så jeg hadde igjen nok til å ta det neste angrepet(hvor du kun sendte halvparten av troppene), så kom støtten og tok resten:p

Og etter det kom den dårligste unskyldninga...."Du kan bare adle meg siden jeg har ikke tid til å spille p.g.a skole"......rart det kom etter han gikk tom for tropper:p Hehe, men det var gøy det;)

Nå husker jeg ikke helt hvordandet var med mitt forsvar osv. Men jeg tror det gikk en stund fra jeg sa du kunne nobla meg til du gjorde det. Det var vel fordi ingen av oss var særlig nærme nobelman, da det skjedde. Du kan ta det som du vil, men all ære til deg at du greide å forsvare deg mot angrepet som kom.
 

DeletedUser

Guest
poke me kunne ikke spile. pga skole, det er sant, derfor ga han deg sin by, ooog, detvar min skyld, ikke hans ;D
 

DeletedUser

Guest
Hehe, ja, jeg ble sur, siden jeg hadde akkuratt startet på nytt etter at Zarazel knuste asle mitt, så jeg var redd jeg måtte starte på nytt...igjen:p
Men heldigvis så knuste du bare litt(halve-.-) forsvaret først, så jeg hadde igjen nok til å ta det neste angrepet(hvor du kun sendte halvparten av troppene), så kom støtten og tok resten:p

Og etter det kom den dårligste unskyldninga...."Du kan bare adle meg siden jeg har ikke tid til å spille p.g.a skole"......rart det kom etter han gikk tom for tropper:p Hehe, men det var gøy det;)

Beklager å bryte inn, men hvem snakker du om nå? :s
 

DeletedUser

Guest
Og all ære til deg Poke som ga meg litt action;) Eller det var vel kansje Trym, men blås i det...

Zarazel, jeg snakker om HELT på starten av spillet....husker at de truet meg nok ganger-.-
 
Topp