POP er i ein skikkelige kaos tid eller?

sondrekul

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
POP va skjer med dere?
Er dere ikke populære lengre :/
triste greier fordi jeg forventa litt motstand av dere nå som jeg er i Uni?
mange i POP skriver søknader til Uni, why?
dere er UPOP :)

Si va dere sier og ikke kødd med Melka til Nissen <3
 

DeletedUser

Guest
skuffende ass :`( Blir litt trist når jeg hører disse tinga ass ....
 

fjøsnissn

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
er jo ikke vits å søke til uni for nye medlemmer blir det nok ikke. verden avsluttes og den skal avsluttes med de som er igjen i uni for er vi som har vært med å bygd uni til det den er. :)
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Hmmm... Med de som har fått UNI til det de er idag.. Burde jeg bli med hos dere da :rolleyes:
Neida, skal ikke tulle å gå off-topic nå...

POP va skjer med dere?
Er dere ikke populære lengre :/
triste greier fordi jeg forventa litt motstand av dere nå som jeg er i Uni?
mange i POP skriver søknader til Uni, why?
dere er UPOP :)

Si va dere sier og ikke kødd med Melka til Nissen <3

Vel... Det å si POP ikke er "pupulære" lengere, er vel å ta i... Jeg vil si at di aldri har vært så pupulære før! De har fått respekt, til og med fra tidligere V3 spillere, som f.eks. Yakuza, noen Dogz... Og det er ikke akkurat så ille, med tanke på at de før var bare en flekk på kartet som folk ville ha bort! ;)
Men uten om Retaliation som gikk fra stammen i går kveld, så kan jeg ikke si at dere svikter i motstand? Når dere ikke engang har angrepet noen de siste døgna.

Søknader vet jeg ingenting om, så skal ikke komme med noen formeninger, eller påstander rundt det.. Annet at jeg vet orginale Dr.killer søkte til dere engang like før han ødela for Freps.
Men pointet mitt med saknader var vel mer, hvem er disse? Siden det er så "mange" er det sånn... 1-2 stykker, eller er det faktisk flere denne gangen? :cool:
 

DeletedUser

Guest
Det er ingen tvil om at POP er i en kaotisk tid. Først blir Oopelpow stjelt, og så blir Dr.Killer's passord på mystisk vis endret... Vi på wtorleif er ganske skuffet av POP.
 

DeletedUser

Guest
Ikke dra diskusjonen videre angående noe regelbrudd. Ser jeg så lite som et ord til angående det, så blir det straffet.
 

DeletedUser

Guest
POP va skjer med dere?
Er dere ikke populære lengre :/
triste greier fordi jeg forventa litt motstand av dere nå som jeg er i Uni?
mange i POP skriver søknader til Uni, why?
dere er UPOP :)

Si va dere sier og ikke kødd med Melka til Nissen <3

grunnen til at de sender søknade til uni er fordi at de tror de er for gode til pop og vil så abselutt være med i den beste stammen, jeg mener det er helt feil, du viser ingen loyalitet ovenfor stammen som har gitt deg kjangsen.

Det med motstanden hos andre kan jeg gjøre lite med, men prøver jo selv å gi litt, skulle bare ønske jeg hadde tilstrekelig med nukes, men det tar tid å bygge opp :rolleyes:
 

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
La oss hvile nå i sommer, så tar vi en svær en sammen støting når høsten og mørket er tilbake.
 

DeletedUser

Guest
La oss hvile nå i sommer, så tar vi en svær en sammen støting når høsten og mørket er tilbake.

Høst ??? Trodde ikke dere hadde høst i Nord-Norge :p Er ikke det bare sommer og vinter.....

On-Topic: Lykke til UNI <3
 

Lord dark

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
POP va skjer med dere?
Er dere ikke populære lengre :/
triste greier fordi jeg forventa litt motstand av dere nå som jeg er i Uni?
mange i POP skriver søknader til Uni, why?
dere er UPOP :)

Si va dere sier og ikke kødd med Melka til Nissen <3

Upopulær er å dra i. Men må eg dra igang den diskusjonen om spionasje sondre?

-LD-
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
POP er ikke av høy kvalitet akkurat, POP var på sitt beste da oopelpow styrte stammen.
 

DeletedUser

Guest
Sier seg selv, da jeg nuke og aldet Reatalation fikk han ikke inn noe støtte fra dere.

Han var inaktiv, og hadde ingen planer om å fortsette med TW før du begynte å nuke/adle han. Du kan prøve å nuke meg og se om du får samme respons.
 
Topp