Power - ODA

robur

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Hva tror dere? Har vi fått en ny Sondre, eller var dette smart? :hmm:

Nice, ser ut som dere har en gooood sjangs til å vinne v18 nå (fortsatt lenge igjen så håper ikke det :D ).
Noen tok et valg og lagde ODA (ikke så gjennomtenkt?), fordi de mente ledelsen tok for kjappe og ikke så godt gjennomtenkte avgjørelser. Så nå får vi se om dette går, selv tror jeg ikke det var et klokt sjakktrekk.

Ihvertfall heia fiendene til NICE :D

-Robur
 

Justinminaj

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Mulig det ikke var så lurt, men personlig liker jeg dette veldig godt :) Flere småstammer er så koselig! Da blir det mange småkriger rundt omkring og det er jo trivelig som bare rakkern!

Er jo også mulig at de bare splittet stammen i to men fortsatt fungerer som en enhet, selvom jeg ikke ser helt grunnlaget for det..
 
Sist redigert:

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Mulig det ikke var så lurt, men personlig liker jeg dette veldig godt :) Flere småstammer er så koselig! Da blir det mange småkriger rundt omkring og det er jo trivelig som bare rakkern!

Er jo også mulig at de bare splittet stammen i to men fortsatt fungerer som en enhet, selvom jeg ikke ser helt grunnlaget for det..

Ville vel være taktisk lurt å dele stammen opp i 2, ta litt vekk forkuset av å ligge på topp.
Gjerne prøve å alliere seg med fler stammer, gjerne noe lettere som litt mindre stammer selv, og kanskje da være sterkere igjen mot Nice senere pga. flere allierte ?? Kan være taktikkerier det der.

Samtidig kan man være rimelig sikker på at dette har vært planlagt en stund, ut fra noen i ODA, som er iherdig i å prøve å skape konflikter blandt flere stammer de siste ukene. Med mindre de da har en usynlig sabotør, slik ryktene kan tilsi. Hvem vet hva som er fakta for det sistnevnte?
 

Lexington

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
106
Ville vel være taktisk lurt å dele stammen opp i 2, ta litt vekk forkuset av å ligge på topp.
Gjerne prøve å alliere seg med fler stammer, gjerne noe lettere som litt mindre stammer selv, og kanskje da være sterkere igjen mot Nice senere pga. flere allierte ?? Kan være taktikkerier det der.

Samtidig kan man være rimelig sikker på at dette har vært planlagt en stund, ut fra noen i ODA, som er iherdig i å prøve å skape konflikter blandt flere stammer de siste ukene. Med mindre de da har en usynlig sabotør, slik ryktene kan tilsi. Hvem vet hva som er fakta for det sistnevnte?


Det er iallefall ikke en tilfeldighet at ODA ble startet, og det var ikke bare slik at vi stakk. (støttes)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tja. tror ofte at de minst planlagte tingene ofte er de beste, da ting ofte ikke går etter planen. hvertfall i mange tilfeller. Håper bare på en god kamp jeg ;)
 

Ainia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Kanskje å ha en plan fra starten av er lurt :) Spore ut underveis og finne hjem igjen til hovedplanen igjen?
Men det gjelder jo alle (star)
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
f25eef9a3191c034d924b8327f47777b.png


Tilgi meg. Jeg har ikke Photoshop på den nye datamaskinen min.
 

DeletedUser

Guest
f25eef9a3191c034d924b8327f47777b.png


Tilgi meg. Jeg har ikke Photoshop på den nye datamaskinen min.

Tror faktisk det er mer spennende å joine ODA enn Nice akkurat nå. Som underdogs har vi mye å bevise ;) Hva er vitsen med å gå til opprør mot stamme på 2. plass? Aldri hørt om. Mye mer spennende å gjøre opprør mot 1. plassen, som nå er Nice! :D

Så bli med i ODA og så stormer vi gatene til Nice sammen! <3
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Tror faktisk det er mer spennende å joine ODA enn Nice akkurat nå. Som underdogs har vi mye å bevise ;) Hva er vitsen med å gå til opprør mot stamme på 2. plass? Aldri hørt om. Mye mer spennende å gjøre opprør mot 1. plassen, som nå er Nice! :D

Så bli med i ODA og så stormer vi gatene til Nice sammen! <3

Du er ett godt forbilde når du selv gikk til den største stammen! :LOL:
 
Topp