Power, the new beetle?

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Power, the new beetle?
Et kort sammendrag av Power sin rolle på v18

7gkmx.gif

Power ligger skyhøyt opp på sin førsteplass. Sammen med Terminator & co mener de at de er kapabel til å vinne denne verden. Noe som i seg selv er meget morsomt. Power har gjennom noen dager med kriging prestert noen fakes. Greit nok det for en krigende stamme, men hva er da egentlig poeng med å krige?

Power har på ingen måte prestert noe som helst under krigen. De har stått på sidelinja å beskuet Nice og 24/7 denge mot hverandre. I en ekstrem versjon av SuperMashBros har Nice tatt tak i en buss, og 24/7 fant frem gressklipper. Store stygge våpen som kan ta mye skade. SÅ KOMMER SPØRSMÅLET; Hva er Power gjort?.

Null niks nada. Power står å halvsover på gjerdet mens de ser på den formidable kampen mellom Nice og 24/7. Power er noe pyser av dimensjoner.

Vell, nå må vi forstå deres situasjon. De består hovedsaklig av velfungerende mennesker som mest sannsynlig har gjennomgått "livets harde skole" og forstått at pyse, pyse - det vil jeg bli. Det er pysene som overlever lengt. Pysene som ikke blir rammet av fylle slåsskjemper. Power er smarte! Brilliante! Power er stammen som tenker diplomatisk klokt og forbedrer seg på ambuse'e Nice og 24/7 når de minst venter det. Når Nice og 24/7 dundrer på med sine store maskiner, er Power Beetle'en som akkurat unngår å bli veltet på hode. Only The Beetle still standing!

45b78eb7e9381b7fdc6fa719de6b03f5.png


Power er stammen som skal erobre v18 med ekstrem listighet og millimeterprissesjon.
 

younameit

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
71
Jeg viste den videoen der kom til å slå ann, og takk for at du engasjerer Power i propaganda miljøet!
 

DeletedUser

Guest
Interessant "propaganda". Men det intrykket jeg sitter igjen med er at du faktisk sier at Power er bedre enn Nice. I tillegg er jeg interessert i din mening om hva pyser er. For der jeg ser taktikk og aktsomhet, ser visst du feighet? Huh.

Bekrefter nok en gang mitt intrykk om at Nice er en stor barnehage som ikke aner hva de gjør. Hurra! :awesome:
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Du burde prøve å ikke ta alt så seriøst og alvorlig hele tiden, MD. Se her, øv deg litt på å smile sammen med Toothless fra HTTYD:

tumblr_m1slpikXar1qm4gq6.gif


Det aner meg at dere begge kan trenge treningen ;)
 

DeletedUser

Guest
MD har alltid hatt litt problemer med smilemuskelen. Vel, når han ikke har fått i seg noen prosenter that is :)
 

DeletedUser

Guest
Haha! :D Vel, som dere sikkert ikke så, så avsluttet jeg med :awesome:, så det er kanskje dere som tar det for seriøst? ;)

Uansett, så ser jeg selvsagt humor i alt. Men når det er sagt, så er jeg noen ganger nødt til å trå litt hardere til :p Bare fordi jeg kan...
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Tråden har et klart budskap. Få fram din subjektive mening innenfor tema. Det handler ikke om at jeg som underholder skal framlegge info på sølvfat til deg som publikum. Jeg ønsker å sette igang tankeprosesser akkurat som din "Hva er egentlig dette?". Det betyr at jeg har oppnådd det jeg ville. Derfor burde det ligge klart at definisjonen av pyser har man bare i sitt eget hode.
 
Topp