POWERa - POWER har skaffet seg akademistamme!!

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi har sett, vi har opplevd og vi har erfart de mektige kreftene POWER har!

Jeg kan derfor nå presentere den nyeste avtalen på v18!

Nice har gått med på å bli POWER sin nye akademistamme!

TW-Guiden april 10, 21:14
Hei!

Vi kontakter dere nå med bakgrunn i deres fantastiske forsvar av Holoman. Vi har nå blitt klar over deres fantastiske krefter og søker nå derfor lærling og hjelp om hvordan vi kan bli like kreftige som dere!

Derfor lurer jeg på om vi kan bli deres nye akademistamme.

Med de venligste hilsner
TW-Guiden

Terminator april 10, 21:31
For en ærverdig forespørsel, vi er selvsagt interesserte i at andre skal få de fantastiske kreftene vi i POWER har og takker ja til deres forespørsel om akademistamme!

Med de kreftigste hilsner
Terminator

Som en følge av dette har det nå blitt fred mellom de 2 store stammene på denne verdenen og vi ser frem til litt hugg! (hug)

De høfligste hilsner
TW-Guiden, akademileder i POWERa
 

Royal Flush

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
16
ZnaCwFU.png
 

DeletedUser

Guest
All hail den fantastiske terminator og den fantastiske stammen power!
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Vi må alle huske å takke Terminator for hans fantastiske mulighet til å presentere POWER!
 

Yo Its Obama

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Lol, det er det verste jeg har sett, først merger 24/7 sammen med power, og deretter to stammer som var i krig mot hverandre (nice og power)... Zippy, lær deg å fighte som en mann, og lexington, det samme til deg. Jeg er veldig skuffet. Sykt morsom verden as
 

DeletedUser

Guest
Lol, det er det verste jeg har sett, først merger 24/7 sammen med power, og deretter to stammer som var i krig mot hverandre (nice og power)... Zippy, lær deg å fighte som en mann, og lexington, det samme til deg. Jeg er veldig skuffet. Sykt morsom verden as

1+ ^^
 

Shizzle

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
lol, det er det verste jeg har sett, først merger 24/7 sammen med power, og deretter to stammer som var i krig mot hverandre (nice og power)... Zippy, lær deg å fighte som en mann, og lexington, det samme til deg. Jeg er veldig skuffet. Sykt morsom verden as

jeg syntes det er drit fett når to stammer på top 3 merger, legger opp til en veldig gøy verden. :d
tribalhugs.no <3
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Lol, det er det verste jeg har sett, først merger 24/7 sammen med power, og deretter to stammer som var i krig mot hverandre (nice og power)... Zippy, lær deg å fighte som en mann, og lexington, det samme til deg. Jeg er veldig skuffet. Sykt morsom verden as

Yo Its Mao
 

DeletedUser

Guest
Lol, det er det verste jeg har sett, først merger 24/7 sammen med power, og deretter to stammer som var i krig mot hverandre (nice og power)... Zippy, lær deg å fighte som en mann, og lexington, det samme til deg. Jeg er veldig skuffet. Sykt morsom verden as

F*** logic!
 
Sist redigert av en moderator:
Topp