PP forskjellsbehandling

Reisverket

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
203
Prisene på PP-pakkene varierer stort på om man kjøper fra appen fra android, browser fra datamaskin eller appen på iPhone. Hele kr. 249,- sparer man på å kjøpe den største pakken fra Android i stedet for iOS. Fra datamaskin ligger prisen et sted midt i mellom.
Hva er årsaken til den store prisforskjellen? Er det slik at Inno anser iPhoneeiere som rikere enn fattiglus som bruker Androidtelefoner? Eller kan det være at de anser den sistenevnte gruppen for smartere enn idiotene som bruker iPhone?

Kan det være begge deler?
Venter spent på svar.

Bill. mrk. "rik idiot"
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Prisene på PP-pakkene varierer stort på om man kjøper fra appen fra android, browser fra datamaskin eller appen på iPhone. Hele kr. 249,- sparer man på å kjøpe den største pakken fra Android i stedet for iOS. Fra datamaskin ligger prisen et sted midt i mellom.
Hva er årsaken til den store prisforskjellen? Er det slik at Inno anser iPhoneeiere som rikere enn fattiglus som bruker Androidtelefoner? Eller kan det være at de anser den sistenevnte gruppen for smartere enn idiotene som bruker iPhone?

Kan det være begge deler?
Venter spent på svar.

Bill. mrk. "rik idiot"
Kan du legge ut bilder m/denne prisvariasjonen ?
Synes det høres underlig ut
 

Aurora borealis

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Jøss,dette er jo helt vanvittig,enda mer for TW å skammes over :p
Android-prisene :


115d86afc3c3e0113bc7f84605790950.png
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
11,43 = Android (Poeng pr NOK)
11,35 = PC (Poeng pr NOK)
8,43 = iPhone (Poeng pr NOK)

Damn...

Her har jeg mista alt for mye penger for å ha kjøpt på pc!!!

Krever refusjon! Anarki!!!

Krig!

(sensur)... Blodsugere, satanister...

Brenn...

-A
 
Sist redigert av en moderator:

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Når det er rettet opp som fakta har det vell lite og si hva jeg skriver?

Du kan fjerne det du ønsker. For jeg fjerner det ikke! :O

-A
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Vil bare si beklager.

Men vil også si dette...
Det vil mulig bli en saksøkelse på brudd på markedsføringsloven til InnoGames GmbH

Vil legge med denne:

5d7c68b3877d9c21ced979972baabf10.png

https://i.gyazo.com/5d7c68b3877d9c21ced979972baabf10.png

Ellers vil jeg nevne at @Reisverket ikke har gjort noe galt, jeg vil heller takke deg for advarselen, ja dette var barnslig, men forstå hvorfor jeg er sur... Her henger de meg ut som en middelsmådig person mtp økonomien min og andres... Da blir jeg forbanna...

-A
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
bobil da, hehe.. Saksøke Inno skal du bare gjøre, men vinne blir du ikke. Grunnen til at det er dyrere å kjøpe premiumpoeng via iOS er pga at Apple ønsker en svær del av pengekaken på hvert solgte premiumpoeng.. Det betyr at for at Inno skal kunne tjene penger på kjøp via iOS så må premiumpoengene koste mer. Tada! :)
 

Dakapo

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
392
Eller har de byttet om på dette nå sånn at det er dyrere via vanlig pc? Litt usikker på hvilke av de bildene som representerte hva der. Heh!
 

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
bobil da, hehe.. Saksøke Inno skal du bare gjøre, men vinne blir du ikke. Grunnen til at det er dyrere å kjøpe premiumpoeng via iOS er pga at Apple ønsker en svær del av pengekaken på hvert solgte premiumpoeng.. Det betyr at for at Inno skal kunne tjene penger på kjøp via iOS så må premiumpoengene koste mer. Tada! :)

Dakapo, alltid like kjekt at du kan hjelpe til når vi trenger noen som har peiling :)

Tusen takk for oppklaringa, da trekker jeg mitt søksmål! :)

#QueenOfTwFix

-A
 

Strat

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
29
Hei,
Apple, Google Play og andre plattformer har sine egne avgifter. Dette er ikke endret og slik vil det fortsatt være en god stund fremover. Vil man velge å ta det enorme steget med å saksøke priser for spill som er tilgjengelig på forskjellige plattformer, så må man dessverre saksøke Apple, Google etc. Da det er de som har satt sine priser.

Ha en god helg!
 
Topp