PP-Konkurranse (1000)

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Hei og god kveld!

Tenkte jeg kunne dra igang en liten konkurranse der vi igjen kan prøve å få opp litt aktivitet på forumet (forhåpentligvis).
Konkurransen er ikke av det vanskeligste slaget, men cluet er å skrive en tekst der man skal få frem hvorfor akkurat "DU" fortjener å vinne. Så her er det bare å få frem Word dokumentet å starte og overbevise meg.(Smisking er lov)

Konkurransen står åpent til 5.Februar, så dere har nok av tid til å skrive (Må vente på at PP'en blir overførbar :D).

Have fun!
 

IzYaBoi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
168
Så den personen du liker best vinner? Og skal man poste her eller sende deg et word dokument? :p

Om det er mer aktivitet på forum du søker, så kan jeg foreslå at teksten skal omhandle noe mer relatert til TW og som muligens kan hjelpe andre. F.eks: dit syn på offensivt spill. Noe som jeg antar mange har sin mening om og ville gitt flere mer interesse i å poste hva de synes om temaet. Det kunne også hjulpet ny og utdaterte spillere. Er nok ikke like mange som har lyst til å skrive smiske innlegg om noen for pp, men dette var bare en ide. Kanskje neste gang? ;)

Her er min post, legger den bare her:

Trenger pp til fremtidig mur boosting, begynner å miste muligheten til å få støtte fra stammen. Har snart bare front og ingen vennlige naboer. Hadde hjulpet med litt ekstra pp imot deg <3
 

Kreiz

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
254
Jeg vil vinne fordi du også får nyte av godene om jeg vinner konkurransen ;)
 

KelTHuzad

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
141
Tenker bare at den som klarer å lage den mest "gøyale/ironiske" posten vinner.
Kunne nok endret konkurransen litt, ja, men følte kanskje dette konseptet ble litt artig nå i første omgang.
Så kan jeg heller ta å fikse en annen konkurranse der vi i samme slengen hjelper nye folk her på TW, så skal jeg se hva jeg får til!

Og tanken var at alle deler sin egen "post" her i dette innlegget så det er åpent for alle å lese.
 
Topp