PP-pakten

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Du bruker pp som er betalt for å bruke til akkurat dette formålet.
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Du bruker pp som er betalt for å bruke til akkurat dette formålet.

Haha. Hvor mener du pp skal komme fra om de ikke er kjøpt? Tjent? :D Om du tjener 100pp på å selge ress, må du vel ha rett til å bruke de 100ppene til å kjøpe ress? Eneste måten du kan tjene ress på dette er å selge ress dyrt, og finne billige tilbud.
 

TW-guiden

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
8
Haha. Hvor mener du pp skal komme fra om de ikke er kjøpt? Tjent? :D Om du tjener 100pp på å selge ress, må du vel ha rett til å bruke de 100ppene til å kjøpe ress? Eneste måten du kan tjene ress på dette er å selge ress dyrt, og finne billige tilbud.

20% mer ress. Dekker nok kostnadene ganske enkelt ;)
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Poenget mitt var at FA/KA og PK er noe du kjøper. Dermed kjøper du deg til fordeler i spillet.
Derfor ser jeg ikke grunnen til at andre ikke kan få lov til å gjøre det samme (bare med større fordeler).

Må si at jeg heller ikke synes det er rettferdig, men det blir det aldri uansett.

PK og FA/KA gir deg ingen fordeler mtp ress, tid o.l. Du kan legge inn script ja, farme lettere, men du kan farme uten PK også. Du kan også gjøre det ett script gjør manuelt, eller putte det inni adressefeltet (av de som bare trengs å legges der).
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Ikke direkte. Noe derimot halvering av bygningstider + oppfylling av x antall tusen ressurser i varehusene gjør
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Så du mener det ikke er en fordel å ha FA?

Selvfølgelig er det en fordel å ha FA. Men det gir deg ingen direkte fordeler som ressurser eller halvering av byggetid. FA sparer deg bare tid. Det går mye fortere å farme med FA enn uten, ja, men det er fortsatt fullt mulig å farme uten FA også. Derfor er ikke FA en direkte fordel. Mer ressurser og halvering av byggetid, er direkte, for da får man fordelene uten å gjøre noe som helst, bortsett fra å taste inn kontonummeret sitt (som sikkert er ganske krevende for toppspillerene det også).
 
Topp