"Premade stammer er bare tull"

Reaksjonspoeng
1
2psrv9z.png


Trenger jeg å si mer?
 

DeletedUser

Guest
^^

sier han som gikk rett inn i en før w3 starta ^^
 

DeletedUser

Guest
Han holdt ut il 5. januar da.. :p Desuten følger han bare etter meg :eek:
 

Sarsi9

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
Hadde virkelig likt bedre en fair kamp uten masse planer på forhånd... Men da måtte jeg venta en måned for å ha kjangs :(

Blir litt som med gråbyer. Noen ganger er du nødt til å ta dem, selv om du gjerne ville tatt fiende byer...

En veldig dårlig sammenligning. TW er planlegging, get used to it.
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Han holdt ut il 5. januar da.. :p Desuten følger han bare etter meg :eek:

Ikke lett å finne noe når alle bare gjør det på PM...

Ble faktisk tipset av Toad (tror jeg det var) om å joine Revolution, trodde det bare var tull, er ikke mye seriøst som kommer ut der vet du ;)

Det var du som sa du trodde den var bra, derfor tekte jeg å prøve :D
 
Reaksjonspoeng
1
Ikke lett å finne noe når alle bare gjør det på PM...

Ble faktisk tipset av Toad (tror jeg det var) om å joine Revolution, trodde det bare var tull, er ikke mye seriøst som kommer ut der vet du ;)

Det var du som sa du trodde den var bra, derfor tekte jeg å prøve :D

Blir ikke helt det samme med uttalelsen du hadde. En av de første v2 stammene mine skulle merge med en annen (akademi)stamme. Disse var det eneste valget jeg fikk på en måned or so.. Gikk inn i stammen, skrev "Screw you, The Elite (lederen)" og gikk ut for så å noble de jeg hadde i området fra den stammen. Man skal stå for det man sier ;)
 

sir fingolfin

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Blir ikke helt det samme med uttalelsen du hadde. En av de første v2 stammene mine skulle merge med en annen (akademi)stamme. Disse var det eneste valget jeg fikk på en måned or so.. Gikk inn i stammen, skrev "Screw you, The Elite (lederen)" og gikk ut for så å noble de jeg hadde i området fra den stammen. Man skal stå for det man sier ;)

WOW

Så kul du er! :eek:
 
Topp