Premade?

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Heisann alle sammen.

Jeg vurderer å starte en stamme, altså en premade. Jeg har igrunn ikke tid, men tenker dog å gå på nav å snylte til meg dagpenger om det så må til.

Til en premade trenger jeg medlemmer, men hvordan finne dem som duger til det som trengs?

Jeg vil gjerne at de som ønsker å være med på en premade svarer meg på følgende spørsmål med en begrunnelse.

Spørsmålet:
Du går inn på ett offentlig toalett bestående av fire toaletter. Hvilket toalett velger du? Og hvorfor velger du det ene du velger?
 

DeletedUser

Guest
Bimmelim eller bommelom? Hvor er døra, vinduene og vasken, i forhold til doene, og hvordan er belysningen? Er det lys i hver enkelt bås eller er det sånn lame do med lys kun utenfor en eller to båser. Og om det er musikk på dass, hva spiller de, og hvor er høyttaleren plassert? Er det andre på do, og hvor er i såfall de? Er det unisex-do eller ikke? Er det papir i alle båsene? Er det kafé/pub/restaurant dass, bensinstasjondass, rasteplassdass eller feks kjøpesenterdass? Er det gammel bæsj i noen av doene, eller dråper på skåla? Er det rent eller crappy? Er det sånn teit dør som ikke kan lukkes ordentlig, og hva er det i såfall utenfor den? Er det glory-holes i noen av veggene, eller kamera i taket?
 

DeletedUser

Guest
det var en annen tilnærming enn den han hadde igår... (a)

VElger en av sidetoalettene da det virker som jeg er med i en sexorgie om det kommer 2 karer på vær side og stønner for å få ut kabelen sin..
 

Gunnar Gås

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
142
Wynja: Avslått, ser for meg lange pm'er og timesvis med krangling om hvem som skal nukes...

Dr. McQueen: Godt svar, du viser i det minste evne til enkel logisk tankegang. Dog en smule homofobisk.
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
stammen er klar har 6 av 10 personer i WOR selvsagt utvalgte gode spillere =) har forsatt 4 ledige plasser =)
 

nicehunter

loyal and honor
Reaksjonspoeng
445
og eg var nobo med din spiller wania =) leder av the hell og THBB =) han mitt i mellom deg go anen på 1plass en stund før tw tok 3 byer av meg siden det trodde eg hadde 2 kontoer -_-
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville funnet en bås med en pen kvinne. Steg 2 ville nokk vert og bryte seg inn der og gjøre sakene mine:D
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville valgt det avluket lengt vekke fra døren, da jeg er en smule paranoid. Ekke koslig å få døren smelt inn når du sitter å presser ut en kabel vettu.
Det er selvfølgelig tidsmessig begrunnet,, at jeg skal få tid til å få på buksen om det skjer. Ville også valgt å komme nærmest mulig et vindu som mulig, for som alle vet stinker det shit på dassen.
 
Sist redigert av en moderator:
Topp