Premade?

DeletedUser

Guest
jeg hadde tatt det nærmeste ledige altså tilfeldig^^

Jeg stiller meg bak denne. Kanskje ikke et veldig kreativt svar, men et sannferdig svar :) Må man så må man, jeg foretrekker å gjøre det nødvendige framfor å sitte i 2 minutter og fundere på hvilken dass jeg skal ta...

Kan ellers nevne at jeg misliker å bruke offentlige toaletter, så dersom det er mulig holder jeg meg som regel til jeg kommer hjem :rolleyes:
 

Dr.Killer

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
premade

Er det flere plasser ledig?

Om ikke lager du da en annen stamme som er Akademi,alliert eller søskenstamme til din stamme?


Dr.Killer
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hadde tatt dassen til venstre, fordi du er der fra før av og venter på meg. Kosetid vettø. :-*
 

DeletedUser

Guest
"Du går inn på ett offentlig toalett bestående av fire toaletter."

Jeg velger det jeg "går inn på". Vil anta du mener det er fire "klosetter", "latriner", "doskåler", "avlukker" eller hva du vil kalle det. Men, da får du skrive det. :|

Synes du det var for vanskelig velger jeg det som er i best stand, planter flagget mitt der og hyrer en torpedo til å være vakt, kreve penger av andre som vil bruke det, for så å rasere de 3 andre AVLUKKENE som visstnok skal være der.
 

DeletedUser

Guest
Når det er offentlig kan du jo bli arrestert for hærverk også, da :p
 

DeletedUser

Guest
Hej jag söker en premade tills imorgon, nån intresserad så adda min skype j-aik1 !
 

DeletedUser

Guest
Spørsmålet:
Du går inn på ett offentlig toalett bestående av fire toaletter. Hvilket toalett velger du? Og hvorfor velger du det ene du velger?

Du og dine premades GG....

Bare fordi jeg har lyst å svare deg.

Jeg går inn, finner urinalet, pisser der fordi det er enklest og kikker på de raserte avlukkene etter Muslingen. Vasker henda og går ut igjen.
 

DeletedUser

Guest
tar seff båsen med drinkstativ og medisinhylle sånn at fortest mulig kan gå tilbake til tw å adle naboen min !!!!
 

Hell G

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
34
siden det sikkert koster penger for og få åpnet dem, så hadde jeg nok pisset i vasken istedenfor :)
 

Hansemann

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
9
mooh

Jeg bøyer med ned, titter under dørene og finner et par Nike sko, med 2 føtter tilhørende mr Gunnar Gås plantet godt oppi. Buksa henger rundt anklene mens han gjør sitt fornødende, nynner til Albert Åbert låta og røyker seg en fjoner.

Jeg stiller meg så oppå vasken, og tisser en flott rund stråle over båsdøra og rett ned på Gunnar Gås sitt hode.

Så svaret: Jeg går i den båsen du er i :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg ville entret toalettet i mine høyhelte sko, gått bort til nærmeste pisoar, dratt ned nettingstrømpene og satt meg for å tisse. Once a bitch always a bitch.
 

DeletedUser

Guest
Gunnar Gås: Som din likemann, en Gunnar av Norge, ber jeg deg droppe planer om en såkallt "premade". Bli med i Gunnarsstaðir, en stamme for slike som oss.

 
Topp