Pris for gullmynter

Status
Stengt for ytterligere svar.

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Jeg mener å huske at prisen for gullmynter skal reduseres når det er under 800 spillere på verdenen? Nå er det som jeg kan se 788 spillere. Noen som har link til guiden for reduksjon av pris for gullmynter?

:Smil:
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Hei!

Det eneste jeg fant ut av i farten som kan være nogenlunde relevant til spørsmålet ditt er følgende utdrag satt i kursiv tekst:

Etterhvert som at en verden begynner å nærme seg avslutning, vil kostnadene på gullmynter normalt bli halvert av ledelsen. Noen verdener vil derimot også kunne bli lansert med halverte priser fra starten av.

Dette er hentet ifra følgende nettside: http://help.tribalwars.no.com/wiki/Gullmynt_systemet - Kan godt være det står mer om det rundt her, men jeg så ikke så godt etter.

Jeg vil også råde deg til og legge ut spørsmålet ditt HER
- Du vil få nok få et kjapt svar her av noen av våre dyktige moderatorer, eller en av de mange flinke og smarte medlemmene her inne.

Vennlig hilsen Clayzer.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Takk for svar, men det er vel egentlig bare halvveis ett spørsmål, da jeg selv husker at prisene skal reduseres for første gang når det går under 800 spillere. Jeg har sett oversikten tidligere, men kan ikke huske hvor.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Vær vennlig å legg merke til at disse endringene ikke skjer automatisk. Det er også heller ingen garanti at dette skjer en dag eller omså en uke etter at kriteriene har blitt oppnådd. Vi vil periodevis sjekke over alle våre verdener for å se hvilke innstillinger dem har, og merke oss hvilke innstillinger som er nødt til å endres etterhvert. Ikke send en ticket å be om endringer i innstillingene etter at kriteriene har blitt oppnådd!
Satt akkurat å letet etter denne oversikten selv, men K2 var raskere enn meg.
 

Munchlaxxxx

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
43
Tror du ikke jeg gjør det? Det burde vært halvert for lenge siden, og derfor kommer jeg ikke til å slutte å skrive innlegg her, det som ble sagt var bare at de prioriterte å starte v12. De har aldri vært innom her heller...som er ganske dårlig spør du meg.

Edit: jeg ventet 3 dager med å legge ut en tråd på spørsmålssiden og, men burde uansett kommet noen hit.
 

DeletedUser

Guest
Du har fått svar på spørsmålet ditt på spørsmålsforumet, og trenger derfor ikke noe svar fra oss her, da det uansett ville vært det samme svaret.
Denne tråden stenges.
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp