Prisutdeling

sylphida

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
1. Sennep (Sylphida). Jeg har gjennom hele v20 hatt god kontakt med Sylphida på Sennep, og sitter bare igjen med positive inntrykk av henne! Hun er klok, fattet og fornuftig, positiv og ikke minst alltid interessant å prate med.

(love)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Benja81
Når benja har tid er han en gud.
2 Chaosisalex
Har mye respekt for både Håkon og Odd.

Favoritt spiller
1 Vixen
2 hbyberg
3 toothfairys

Ukens beste PnP / forumposter
1 Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaator (Forumkongen)
2

Mest "hatet" spiller
1 Generalløs
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
Ser mørkt ut her ass...

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Utopia og Bam!
Føler egentlig utopia hadde overtaket, men bam har kommet skikkelig i det siste. Tiden vil vise hvem som fortjener mest respekt.
2 SG (oppløst)
De har fått litt tyn for diplomatiet, men jeg vil si at de har gjort bra motstand og satt sitt preg på verdenen. Selv kan jeg si at amat var en hard nøtt å knekke da de hadde stor aktivitet og gode spillere på kontoen. ggwp

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DN
De møtte bokstavelig talt veggen under aksjonen på lemmy. Dårlig planlegging samt å undervurdere fienden er ingen god kombinasjon... De klarte seg vel 1 dag mot Bam og Utopia (rofl) Elendig diplomati.
2 King

Favoritt stamme
1 DL
2 Bam!

Mest mislikte stamme
Liker alle

Beste leder
1 Chaosisalex
Må inrømme at dere har ledet stammen ekstremt bra.
2 Hoffa1
Han er så god

Dårligste leder
1 Generalløs
2 Donslask
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
En kort utdeling herfra også. Mye som kan forandre seg.

Mest respekterte spiller
1. Håkon - Alltid hyggelig, løsningsorientert og samarbeidsvillig. Umulig ikke å like denne karen.
2. Odd og General - Stort sett det samme

Favoritt spiller
1. Håkon og Odd - Stort sett det samme som over (respekterte og favoritt blir gjerne mye av det samme)
2. Joakim - har alltid noe moro på lager. Morsomme formuleringer, og flink til det aller meste.
2/3. Vixen - :D
2/3. General112 - Lærte han å farme :|

Ukens beste PnP / forumposter
1. TSM Bjergesen og Imrahil - veldig bra at flere ser ut til å begynne med deltagelse på forumet, og fine lister med gode begrunnelser. Noen nye jeg har glemt?
2. Ingen topp 25-lister denne uka. Mange som bidrar bra i børsene blant annet.

Mest "hatet" spiller
1. Generalløs
2. Chaosisalex - uten disse hadde jeg fått langt flere "Dagens raner", og muligens vært først til 100 mill - dessverre kan nok ingen stoppe disse til den milepælen. :|

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Surfender - dyktig spiller, kan fort smelle fra denne siden. Håper ikke det går med deg som med Benja.
2. Pestilence - Vokser fort, må farme som en Gud eller ha en gavmild nabo som sender ressurser. :|

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. UTOPIA
2. BAM! og DL - BAM! leder ODA, DL leder ODD. Ikke at det er en god nok begrunnelse generelt, men akkurat i dette tilfellet er det ikke så mange alternativer. Var usikker på hvordan jeg skulle rangere disse tre stammene. Har sett for lite til Lemmy.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. GK55 (kun pga. Generalløs, synd at en stamme med potensiale skulle ryke pga. han)
2.

Favoritt stamme
1. UTOPIA
2. MILF <3 og BAM!
3. DL

Mest mislikte stamme
1. GK55
2.

Beste leder
1. Håkon - gjør en strålende jobb. Flink til alt, og tar initiativ. Herlig ledertype, og enkel å kommunisere med. Smarte og taktiske valg, selv om det muligens har blitt litt vel kynisk i blant. :D
2. Vixen - synes du gjør en veldig god jobb! Vet for lite om ledelsen i BAM og Lemmy mht. hvordan de "opererer", dermed blir det vanskelig å sette en av disse her.

Dårligste leder
1. Generalløs
2. Generalløs
3. Generalløs


Bare å komme med innspill og kommentarer. Lag gjerne egne prisutdelinger, eller enda bedre; Topp 25-lister. Gjør ikke noe om dere ikke kjenner alle. Send en liten PM eller skriv det dere vet, bra blir det nok uansett.

Forresten:
4. Generalløs
 

DeletedUser

Guest
3. The Nuke Next Door (Svein). En ekstremt fet fyr som flyr under de flestes radar (sikkert litt fordi han har sånn ca 250 poeng), men jeg er dritfornøyd med å ha fått med meg Svein i MILF. Med oss såpass tett plassert kan stammen faktisk bli farlig. Hvis nå Magnus (Habbo) og Are (Ex-Con) bare får fingeren ut og blir rimmet/restarter og kommer seg ned til oss for å leke på rimmen så kan stammen vår bli farlig. Og det gjelder deg også, Robert (Redswan)!

Fin gruppe folk du nevner der. Men du kan nok stryke meg fra lista di :)

Ellers var det en fin liste. You still got it, J-bird.
 

DeletedUser

Guest
Har nå rimmet min defkonto, var en fin måte å håndtere litt abstinenser :D
Var litt gøy å plage en nabo med fakkelen :p
 
Topp