Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Benja81
2 General112
Jeg traff godt sist gang, men ting har endret seg og nå er det på tide med en ny prisutdeling.
Mest respekterte spiller
1. ZuperNova (Ra[SUP]20[/SUP]tor aka Henrik). Enorm vekst og aktivitet, på tross av solospill.
2. Chaosisalex (Håkon/Odd/Jan). Hvordan kan jeg ikke respektere gutta på kontoen som er rank 1?
3. DiddyKong. Føler jeg må slenge med en høyst subjektiv tredjeplass. Som min nabo (da jeg spilte på Virtuosi) gjorde Diddykong stort sett alt riktig. I stedet for å prøve å slå oss på aktivitet (som var umulig) bygget han rett og slett bare deftropper, og gjorde seg selv på den måten "utagbar". Så satt han der og ventet, og slo til på nøyaktig riktig tidspunkt. Jeg kan ikke annet enn å respektere spilleren på denne kontoen for de taktiske valgene han gjorde i (den stort sett kalde) krigen mot Virtuosi. Du maksimerte dine sjanser for å overleve, og det betalte seg.
Favorittspiller
1. Sennep (Sylphida). Jeg har gjennom hele v20 hatt god kontakt med Sylphida på Sennep, og sitter bare igjen med positive inntrykk av henne! Hun er klok, fattet og fornuftig, positiv og ikke minst alltid interessant å prate med.
2. ZuperNova (Henrik). En yngre og bedre versjon av meg selv. Så som en arrogant selvdigger er jeg rett og slett nødt til å digge Henrik også.
3. The Nuke Next Door (Svein). En ekstremt fet fyr som flyr under de flestes radar (sikkert litt fordi han har sånn ca 250 poeng), men jeg er dritfornøyd med å ha fått med meg Svein i MILF. Med oss såpass tett plassert kan stammen faktisk bli farlig. Hvis nå Magnus (Habbo) og Are (Ex-Con) bare får fingeren ut og blir rimmet/restarter og kommer seg ned til oss for å leke på rimmen så kan stammen vår bli farlig. Og det gjelder deg også, Robert (Redswan)!
Ukens beste PnP / forumposter
1. Alle dere syke mennesker som har laget sånne syke lister den siste uka. Det har vært lite drama på forumet denne uka, til tross for at ting har skjedd IG. Som et resultat er det vanskelig å peke ut en enkelt som har skrevet best innlegg denne uken. Derfor må jeg gi prisen til de av dere som har tatt dere bryet med å sette dere ned i timevis og skrevet lister for spillere og stammer. Det er fantastisk godt lesestoff, og listene som produseres er så helhjerta og gjennomførte at det nesten ikke burde vært lov.
2. Dead Man Going og intervjuobjektene hans. Fantastisk flott innsats både av Dead Man Going som har tatt initiativ til å lage intervjuer, og til intervjuobjektene hans som har brukt tid på å svare godt på spørsmålene om stilles. Kudos!
Mest "hatet" spiller
Slik v20 ser ut nå er det rett og slett ingen jeg har noe særlig i mot.
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Pestilence
2. The Nuke Next Door
Mest respekterte stammen krigsmessig
1. Utopia. Har rett og slett levd opp til forventningene og taklet hver eneste utfordring strålende.
2. Lemmy. Jeg liker Lemmy litt. Jeg vet ikke egentlig om de fortjener denne prisen, men de får den først og fremst for clusteret sitt. Måten de har adlet på, posisjonen deres som underdog tatt i betraktning, er meget lur. Hva som skjer videre er selvsagt ikke lett å si, men Lemmy har gitt seg selv et godt utgangspunkt for videre vekst. De blir en hard nøtt å knekke.
Minst respekterte stammen krigsmessig
1. DN. Ga liksom bare opp og forsvant
2. Har vi glemt Dspawn enda?
Favoritt stamme
1. Utopia. Selv om jeg ikke lenger er i Utopia så heier jeg på dere!
2. MILF. Men jeg heier jo på meg selv også.
Mest mislikte stamme
Ingen.
Beste leder
1. Chaosisalex. Har riktignok en stamme som er lett å lede (det hjelper å ha voksne, fornuftige og modne medlemmer), men som leder må man jo også hanskes med de andre stammene sine ledere, og det har Chaos gjort mesterlig.
2. Vixen. Virker årvåken, taktisk lur og fornuftig.
Dårligste leder
1. Jeg lar denne stå fra forrige prisutdeling jeg skrev:
"DONslask for å gjøre som slasken gjør. Selv om det er dritmorsomt at du bare prater svada hver eneste gang noen forsøker å snakke diplomati med deg så er det neppe spesielt lurt. Dere blir en "joker" ingen kan stole helt på."
2. Meg. Jeg inviterer spillere til stammen fordi de har kule brukernavn. Hva slags leder gjør det, liksom? På den annen side har jeg skaffet allianse med Utopia, som er bra.