Prisutdeling

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Acconten het Benja81, da jeg startet opp alene. Etter at Sander startet å spille sammen med meg, så brukte vi noen uker på å komme opp med et nytt navn som kunne representere oss begge to, da jeg mente at Benja81 kunne tolkes dit hen at det kun var meg på kontoen eller kun var meg som bestemte over den. Det er feil i og med at Sander har like mye rett til å ta avgjørelser og med i diskusjonen om fremtiden for kontoen som det jeg har.

Jeg er fornøyd med navneendringen:D
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Mest respekterte spiller
1: Robert
2: Tigerkiller

Favoritt spiller
1: Sander
2: Moaking

Ukens beste PnP / forumposter
1: Joaking
2: Hattifnatt

Mest "hatet" spiller(La oss heller si misslikte spiller)
1: Donslask
2: Heimdal

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1: Rick Ross
2: Robert

Mest respekterte stammen krigsmessig
1: Ctrl.
2: ORM

Minst respekterte stammen krigsmessig
1: Altum/BANG!


Favoritt stamme
1: ORM
2: SW4G

Mest mislikte stamme
1: Aris2
2: Aristo

Beste leder
1: Storebror
2: Ruab

Dårligste leder
1: Akali - tok ikke ansvar
2: Reisverket
 

peter98

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
50
Reiseverket er ikke en dårlig leder, han har trossalt ledet aristo til å toppe tabellen ;)
Enig med resten av listen din!
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Er ikke bare RV som leder Aristo, Peter. Sist jeg skjekket er han diplomaten vår ;)

Kim, Thobre + meg har også vært med :)
 

The Vigilante

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
128
Men når sant skal sies er diplomati et særdeles vanskelig ansvarsområde på denne verdenen :!

Respekt til diplomatene!
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Benja skrev:
Dårligste leder
1: Akali - tok ikke ansvar
2: Reisverket

Vil bare meddele at jeg IKKE var leder, så listen din er litt feil, men jeg kan være enig i at jeg hadde vært en dårlig leder HVIS jeg hadde vært det. Var bare grunnlegger av stammen, ga lederroller til andre folk siden jeg visste at jeg ikke var en god leder :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vil bare meddele at jeg IKKE var leder, så listen din er litt feil, men jeg kan være enig i at jeg hadde vært en dårlig leder HVIS jeg hadde vært det. Var bare grunnlegger av stammen, ga lederroller til andre folk siden jeg visste at jeg ikke var en god leder :)

Og men det var ikke lett å se, du skrev jo på stamme profilen at du var leder. Om du ikke var så skjønner jeg den passive rollen.
 

Coon

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
64
For det første, der kom jeg med jo! :D haha

Reiseverket er ikke en dårlig leder, han har trossalt ledet aristo til å toppe tabellen ;)
Enig med resten av listen din!

Også til dette.. Det er bare å masse rekruttere det vet du :) + han er en dårlig leder, hvorfor tror du alle går imot aristo og RV er nødt til å kjøpe seg spioner?
 

Akali

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Også til dette.. Det er bare å masse rekruttere det vet du :) + han er en dårlig leder, hvorfor tror du alle går imot aristo og RV er nødt til å kjøpe seg spioner?

Er ikke hundre prosent sikker, men jeg tror Dakapo sa det ikke var lovlig å anklage folk på forum. Du burde heller kontakte en i Support.
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Nå snakker ikke SAnder om ulovlig kjøp tror jeg, og dermed er det ikke et regelbrudd, men IG topic. Så tror ikke dette er ulovlig?
 
Topp