Prisutdeling

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Du er jo paven til skrytepave! Altså, skjønner ikke hvorfor du skryter av dine ig skills når jeg må scrolle nedover på siden for å finne deg på rankingen. Greit du klarer å forsvare dine egne byer, men vær i det minst litt ydmyk? Istedenfor å si; "haha jeg er er så god i tw" bare fordi Tlou skulle miste noen nukes/tog. Men ellers, som Bobil, er det hyggelig å slå av en prat med deg ig hvor du er langt mer hyggeligere enn på off forum. Kanskje oppføre deg litt mer som på ig på forumet her?

1. Er usedvanlig lite som kommer av seg selv ved å sitte på gjerdet. Jeg har vunnet nok til å si at jeg er der oppe. Jeg har ingen problemer med å skryte, og tilte spillere på off.forum det er det jeg driver med ;)

2. Sorry as men på forum så kommer det skudd mot alle som ikke er stammemedlemmer (prøver også å støtte allierte på off.forum der det er mulig) ingame blir noe helt annet ^^
 

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Mest respekterte spiller
1. ZombieFred - Her kjenner jeg kun til Jostein og har stor respekt for han. Meget dyktig og hyggelig fyr. Ellers står jo poengsummen de har oppnådd respekt for seg selv.
2. Syrogen - Solid konto med en solid kontoeier. Stor respekt for hva han får til på denne kontoen, gir seg aldri uten en god kamp. Etter min mening er det Syrogen, ZF og Kalep som er de dyktigste kontoene i HBT og som drar skuta fremover.

Favoritt spiller
1. Kalou - Den første kontoen og spilleren jeg kom i kontakt med på denne verdenen. Vi har holdt sammen siden start og fått med oss en fantastisk gjeng i Cllect!
Veldig fin type, som holder stammen sammen og vil være en viktig brikke for at Cllect skal vinne denne verdenen. Har også fått med seg en hyggelig dame med stor aktivitet. Utfyller hverandre godt.
Utrolig gøy at vi har kommet så langt som vi har gjort Thomas!
2. Her kunne jeg tatt med flere, men The Mercenary må nevnes her. Etter min mening er dette per dags dato den beste kontoen på v.27, hva innebærer aktivitet og ferdigheter.
The Mercenary er samarbeidsvillige, stiller opp for stammen, angreps villige og ikke minst veldig aktive. Setter stor pris på å ha dere i stammen og min spådom er at dere havner som nummer 1 på denne verdenen.

Ukens beste PnP / forumposter
1. Pettulf - Kommet med en meget god top 25 liste og bidrar generelt med gode poster på forumet.

2. Roxor er en klassiker på forumet. I 9 av 10 tilfeller får jeg meg en god latter av det han skriver. Men det er ikke tvil om at du kan formulere deg saklig hvis du føler det er nødvendig.
Men de beste forumpostene er de som er sarkastiske!

Mest "hatet" spiller
1 . Hatet blir feil ord, men den spilleren som jeg ønsker å adle etterhvert er 100prosentwinrate. Mest fordi du kommer med så mye svada, men hvis det er bevisst så applauderer jeg deg for det.
Det er helt klart at du klarer å spre irritasjon blant dine konkurrenter.

2. ZombieFred - Hadde vært veldig deilig å adle deg Jostein! For payback av de gangene du har vært med å adlet meg ;)
Eller så kan du jo bare joine oss, så slipper du det :p

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Radisson - sikkert interessert i revansje.
2 Bohic - solid konto, som har kommet seg med i en solid stamme.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. HBT - uten tvil den sterkeste motstanderen.
2 . TLOU - Imponerende at de fortsatt er der de er. Holder ut og har også begynt å bidra litt offensivt.
- Ellers så har du jo også SDS med Lillegutt som en suveren og god konto! Klasse konto som jeg spår enten vil ende opp solo eller med HBT.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Husker ærlig talt ikke, men må jo være noen av disse som ble høvlet over på noen dager. Var det FIRE dem het eller noe( de oppe i nord øst...?)
2.

Favoritt stamme
1 Dumt spørsmål, Cllect må jo være det innlysende svaret her. En fantastisk fin gjeng med en høy aktivitet IG og i skype gruppen. Flere personligheter som har en god klype med humor og som gjør at gruppa blir såpass godt sammensveiset at jeg tror dette vil vare verden ut.
Solide kontoer som utfyller hverandre godt og som alltid er villig til å bidra for stammens beste.
2 . HBT - Utrolig nok så svarer jeg HBT fordi det er noen kontoer her som jeg liker godt og det er jo ikke tvil om at stammen fungerer bra når de ligger som nummer 2 på denne verdenen.
Men missforstå meg rett, dette er stammen og slå, men allikevel har jeg stor respekt for hva de har oppnådd og kontoene som er i denne stammen.

Mest mislikte stamme
1 . HBT - Nr.1 til å hindre at Cllect vinner verdenen.
2. SDS - Nr. 2 til å hindre at Cllect vinner verdenen.

Beste leder
1. Kalou - uten tvil den beste lederen på denne verdenen. Det er en prestasjon i seg selv å samle en gjeng med ukjente spillere til nå å være den dominerende stammen på denne verdenen!
WELL DONE!
2 . Lillegutt - Liker veldig godt at du er lojal og de morale prinsippene du har. Virker som det er du som løfter de andre i stammen til ett nivå du forventer de skal være på.
Jeg er sikker på at du kommer med tips og trisk for at stammen skal fungere så bra som den gjør.

Dårligste leder
1 . Bobil - Kjenner ikke veldig godt til denne kontoen, men det inntrykket jeg har fått utenfra er langt fra godt. Kommer med mye rare utsagn og manipulerte propaganda saker.
På den andre siden leder du stammen som ligger nummer 2 på verdenen, men jeg tror det har lite sammenheng med at du er en god leder. Det er heller et resultat av hva slags kontoer du har i stammen.
2.
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Får vell begynne på min 3 liste på denne tråden i håp at noen andre også tar seg litt tid til det :D

Mest respekterte spiller
1. Syrogen. (Shocking, dere vet alle hvorfor.)
2. Lillegutt. Litt sånn som alle andre i område hans, viser og respekt derfor denne kontoen har nermst 0 i ODD frem til idag.

Favoritt spiller
1. Lillegutt. Digger måten på hvordan denne kontoen bare tar seg frem uten at noen setter en stopper for den.
2. Misosi. Liker åssen denne kontoen holder seg rolig men virker som er Lillegutts høyre hånd, noen få foruminnlegg men kvaliteten og positiviteten står det ikke noe på.

Ukens beste PnP / forumposter
1. Helt ærlig savner aktiviten på tidligere på verdenen, da faktisk flere postet her, nå er det bare noen få av oss igjen og aktiviteten er enda dårligere. Syntes ikke jeg kan sette noen her på denne listen dessverre..
2

Mest "hatet" spiller
1. Storebror. Husk at dere jeg setter her på denne listen, jeg hater dere ikke men er mest uenig med valgene som blir tatt. SB på grunn av den forrådte gamlestammen sin.
2. TIG3R. Som sagt, husk at det har ingenting med at jeg ikke liker deg, er bare den stammehoppinga jeg ikke er helt med på. Be the change you want to see in the world.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Das Panzerfaust. Tror nok ikke det blir lenge vi får se denne kontoen på topp 25, og for øyeblikket er det ikke så mye som kommer til å sette en stopper for det heller. Gleder meg!
2. Bohic. Hvis det blir mer aktivitet her så tror jeg nok det skal gå fint!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 HBT. Kriget fra nermest dag en og står enda sterkt som nr 2 på ranglisten. Dere skal ha ros for å ha spillt en verden under konstant press!
2. Cllect. Må faktisk innrømme her å si at det virker som dere er gode og samkjørte og får til aksjoner!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. VW. Rett og slett fordi at de unngår krig.
2. Ess/EssS. Har ikke gjort noe annet en å miste byer. Ellers har jeg selv fått kanskje 1 nuke mot meg og har vert i krig i 2 uker nå ca.

Favoritt stamme
1. SDS. Liker hvordan denne stammen som tredjeplass og har mye potensial til å kunne endre denne verdenen alene i tillegg så er de lojale og har god moral.
2. HBT. Liker spillerene som er her, men som sagt tidligere kunne brukt litt mer tid på .no i forhold til .net.

Mest mislikte stamme
1. Det er ikke noen stammer jeg direkte misliker så velger å ikke skrive noe her.
2

Beste leder
1.
2

Dårligste leder
1
2

Leder og leder, det er så få her i verden som er relevante og ikke nevnt, og vet litt lite om hvordan lederene holder på. Stammene som er her per dags dato gjør det relativt greit. Ønsker derfor å ikke skrive noe som helst på de 2 nederste.
 
Sist redigert:

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
PRISUTDELING
Gidder ikke ta de positive kategoriene.

Mest hatet spiller
1) Pettulf. Har omsider blitt god nok til å gi SDS-gutta rimjobs til å få en plass i stammen. Ellers veldig sutrete hver gang noen er en smule negative mot ham. Så dette burde bli gøy.
2) 100%winrate som skulle bevise at jeg var mer drid enn ham. Ånei vent kontoen hans har 40k poeng og stammen min vinner v27.

Dårligste leder
1) Pettulf som leder i The HORDE. Ble adlet bort, la seg på rygg og slikket røv helt til han fikk lov å bo i hundehus i hagen til SDS. Nå har han fått lov å komme inn og ligge foran peisen også! På store deler av resten av TH sin bekostning, så klart.
2) Øh. Kalou. Kalou er drid.

Okei ferdig takk for meg.
 

roxor

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
81
Shit, glemte minst respekterte stamme
1) TH - Ble adlet. Sto opp fra de døde. "Merget".
2) BHT - Sitter bare og venter på å bli adlet
 

Pettulf

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
38
Skjønner at du bruker Roxor brukeren for de innlegga der og ikke Jato Link for å si det sånn. :p
 
Topp