Prisutdeling

bobil

Moderator
Seniormoderator
Reaksjonspoeng
328
Tror vi 2 kriger ganske godt om den jeg o_O

Men tror det er deg siden jeg er på samme side som Zippy i denne verdenen :)

-A
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mest respekterte spiller
1 Iron Ore
2 JustDoIT

Favoritt spiller
1 Mokkamann
2 LED I

Ukens beste PnP / forumposter
1
2

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 reven76
2 JustDoIT

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 No Plz
2 NATO

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 UF
2

Favoritt stamme
1 No Plz
2 Virus

Mest mislikte stamme
1 NATO
2

Beste leder
1
2

Dårligste leder
1
2
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Beklager for at jeg kjører en ærlig stil, det går nok litt utover deg da du er så lite imponerende.
 

TrippleS

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
57
Da jeg sitter og kjeder meg, så tenkte jeg at jeg kunne fyre opp en liten liste i håp om å få litt fyr på forumet igjen (noe jeg tviler på, da dette forumet er forbanna inaktivt og kjedelig)

Mest respekterte spiller
1. 6ix9ine - Denne spilleren er den spilleren som har imponert oss på MajorPain mest gjennom v35. Dette er en solo-spiller som har gjort det utrolig bra gjennom v35. Selv om Sindre (Jolteon) har hatt både russetid og eksamener med lite tid til spilling, så har denne gutten vist hvor solid han er og hvor mye han dedikerer av den lille av tid han har hatt på v35!
2. Themis - Jeg er personlig ikke noe stor fan av Pål, men han er en spiller som man må ha stor respekt for. Dette er en spiller som har klart å holde ut på v35 både gjennom motgang og framgang og har vist at han er en spiller som man ikke ønsker å ha som fiende og som kan spillet ut og inn. Jeg lurer personlig på hvordan det hadde vært med en verden hvor både jeg og Pål er på samme lag, men vet dette ikke ville ha gått da vi har en liten ''grudge'' mot hverandre :)

Favoritt spiller
1. 6ix9ine - Har blitt til vår favoritt spiller gjennom v35, og er nok en av spillerne som har vært den største plagen for NO PLZ og Virus gjennom denne verdenen.
2. JustDoIt - Marianne er en spiller som har imponert meg kraftig gjennom v35 og som er en av de spillerne Pål (Themis) har gitt opp på. Har omtrent kun spilt v35 på mobil, noe som er ganske imponerende.

Ukens beste PnP / forumposter
1. Forumet på .no er dødt.
2. Kan nesten like gjerne legge ned forumet på .no

Mest "hatet" spiller
1. Themis - Mener denne både som positiv og negativ til Pål. Dette er en person jeg ikke er glad i, og en spiller jeg hater og spille imot:p
2. Etrius - En spiller som pleier og plage meg hver forbanna gang jeg sitter kontovakt for noen. Virker nesten som han har en radar som forteller han om jeg sitter KV for en spiller. Er utrolig kjedelig å måtte sitte og passe på kontoer pga denne spilleren.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1. Er egentlig ikke så mange med lys framtid som ikke er på topp 25, da denne verdenen er så godt som ferdig.
2. Legacy

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. NATO(SHRIGGA)
2. NO PLZ

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. Virus
2.

Favoritt stamme
1. NATO (SHRIGGA)
2. NO PLZ

Mest mislikte stamme
1. Virus
2. NO PLZ

Beste leder
1
2

Dårligste leder
1
2
 
Sist redigert:

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Pppsstt, jeg ga ikke opp JdIT. Jeg bare innså at det var andre mer effektive måter å vokse på, og at JdIT ikke utgjorde noen forsvarstrussel for min del.

Men for all del, all cred til henne, hun imponerte særs, kampevne :)
 

MadCrox

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
56
Skulle gjerne ha gjort det selv, men fra (NATO) sitt synspunkt så forklarer du, Sindre, det mer en bra nok! <3 Såklart ville jeg hatt dere som favoritt spiller og fortalt hvor mye jeg er glad for å bli kjent med dere på MP! Strålende gjeng, det kan sies om resten som var mot No Plz/Virus<3
 
Topp