Prisutdelinger - annen versjon :o

Status
Stengt for ytterligere svar.

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
beste spiller offansiv

1.

2.

beste spiller deffansiv

1.

2.

Favoritt spiller(e)
1.

2.

sterkeste motstander

1.

2.

svakeste motstander

1.

2.

kuleste navn (spiller)

1.

2.

Beste navn på stamme

1.

2.

Beste leder

1.

2.

Dårligste leder

1.

2.

Ukens beste pnp / forumposter

1.

2.

Ukens dårligste pnp / forumposter

1.

2.


Hei! Dette er med utgangspunkt i den orginale utgaven med Prisutdelinger.. bare at jeg har lagt til litt andre spørsmål.. vet ikke hvordan dette taes imot, men gir det et forsøk..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
jo altså... det går jo som en vanlig prisutdelingsrunde der du skriver de du mener er best, kan jo lage en liste...

beste spiller offansiv

1. Torquemada - grunnen til at jeg setter Tom på 1st plass er rett og slett fordi han har gjort det veldig godt på offansiven og har tjent godt på den offansive spillingen i det siste.

2. Ut ifra det jeg vet om spillere her på v14 så vet jeg det er mange som er gode offansiv, men ikke har bevist det i særlig stor grad.. 2 plassen går til Henrik og Pelle på bongosteen for å være veldig taktiske i sine vurderinger når de skal begynne å adle fienden..

beste spiller deffansiv

1. Den beste spilleren deffansivt på v14 er Benjamin på luapix.. grunnen til det er at det ikke kun er 1 som sitter der. Men Benjamin har utmerket seg på mange måter, både til å forsvare seg, holde motivasjonen oppe og evnen til å motivere andre.

2. 2 plassen går til Tarahumaraen da jeg synes de har gjort en god jobb mot de bølgene som har kommet mot de... på den siste bølgen hadde dere masse stacks og dermed fikk en mye lettere oppgave.. men nr 2 er vel fortjent.

Favoritt spiller(e)
1. Luapix/Benny - Fantastisk spiller ;)

2. RaM77 - Digger Capitan - gruer meg til å møte henne i strid

sterkeste motstander

1. Torquemada - per dags dato er Torquemada den sterkeste motstanderen min, han holder et godt aktivitetsnivå å nøler ikke med å adle fienden og tar knekken på fienden raskt.

2. RaM77 - Jeg må nok si at de 2? på RaM77 er en sterk motstander.. jeg kjenner veldig godt til kvalitetene til Ann og jeg har hørt at kontoeiern er flink til å bite ifra seg også..

svakeste motstander

1. Engel86 - både pga størrelse og at jeg ikke har en eneste liten anelse om hvem du er :p

2. Real Steel - Jeg må si jeg hadde store forventninger her.. men etter å ha sett på det deffansivet arbeidet etter 2 kjør mot kontoen kan jeg ikke si jeg er imponert.

kuleste navn (spiller)

1. digger navnet Mance Rayder

2. NonStoppelig

Beste navn på stamme

1. Må jo selvfølgelig ta Orly, Roman Heroes

2. Supperådet

Beste leder

1. Har ikke bestemt meg enda :eek:

2. Torquemada

Dårligste leder

1. Sondre

2. hmmm...

Ukens beste pnp / forumposter

1. Tom - rå topp 25 liste :)

2.

Ukens dårligste pnp / forumposter

1. njaa litt usikker..

2.
 

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Beste spiller offansiv
1. bongosteen(org.) - Etter det jeg har hørt var denne spilleren veldig nyskapende og alternativ offensiv. Om dette var selvlært eller .net-lært er usikkert, spennende var det uansett.

2. Torquemada - En mer klassisk "fire at will" og adle alt som er tomt. Ikke så alt for spennende taktikk, men det funker utrolig nok "hver" gang.

Beste spiller deffansiv
1. Luapix - Gjør det godt defensivt. Ble hakket vanskeligere da han lærte seg å snipe.

2. nimbelwhite - Hadde stålkontroll selv om motspilleren var veldig mye større. Synd småglipp og uflaks fikk deg adlet.

Favoritt spiller(e)
1. Hakkespetten - For god strategisk "restart". Lette mål => vokse stort. Dette gjør at han kan spille wow i helgene. Nice

2. bongosteen - Fint at andre som gjøre det bra.

Sterkeste motstander
1. Luapix - Ble plutselig kjempemessig i forsvar. Utviklet seg enormt.

2. EvenElg - Masse def(?)

Svakeste motstander
1. Lambnut - Ble tatt virkelig på senga han her.

2.

kuleste navn (spiller)
1. Bohic - pga. bilde. Smålættis

2. Legenden - litt kult å kalle seg legende som fakenick, og samtidig ikke tørre å si hvem denne "legenden" er.

Beste navn på stamme
1. Baron - Artig

2. TH - Endelig noen som lager en stamme som ikke handler om wow-lignende-greier.

Beste leder
1. Legenden - Holder sammen en fallen stamme

2. Tom/Kenneth - Usikker på hva de gjør, men stammen faller iaf ikke fra hverandre(?)

Dårligste leder
1.

2.

Ukens beste pnp / forumposter
1.

2.

Ukens dårligste pnp / forumposter
1.

2.


Joa. Greit du la til noe. Men vil si dette var ganske kjedelige tilleggs-greier.
 

Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
350
Kan vel vri og vende på det som en selv vil. Forslag på nye og originale spørsmål er det jo bare å komme med. Jo mer nytt og spennende, jo mer aktivitet. Likte f.eks "kuleste navn", kan fort dukke opp noe nytt en ikke har hørt da..
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp