Mest respekterte spiller
1. Torquemada
Jeg har hatt stor respekt for Tom helt siden V2. Årsaken vet jeg ikke helt. Gjensidig respekt når vi holder en samtale (så lenge vi holder pizza-diskusjonene unna). Absolutt en spiller nybegynnere burde ha som et godt forbilde (yes)
2. Villarreal
Så mye som man kan si om denne personen. Jeg kunne skrevet en hel novelle. Er veldig glad for at han bestemte seg for å bli med på V14-sirkuset. Absolutt en spiller man vil se mye av i fremtiden, så sant han satser for fullt (det skal jeg sørge for, tehe :twisted: ). Denne karen, på lik linje med Tom'ern, er en spiller folk burde se opp til. Både hyggelig og proppa med erfaring.
3 . Real Steel
To hyggelige karer som sitter her. Har gode meninger om det meste som skjer innad i stammen, og bidrar veldig godt til fellesskapet. Absolutt en konto som fortjener respekt.
Favoritt spiller
1 Rh0chrr3ss
Nei, jeg gir ikke direkte credz til kontoen, bare èn spesiell person der. Magnus aka Contra. Hyggelig person som jeg har hatt mange samtaler med, både nå og i starten av V14. Synd at du ikke er i MyTH, men sånn er det med den saken. Ikke alltid man kan få det som man vil
. Dette er nok en konto som vil holde seg høyt, så sant
Ravencraft
Helt siden V1, da Ravencraft samla alle stammene mot Core (=D= (Dolkene) ) med Daggerheart i spissen, så har jeg vært fascinert over den utrolige spillestilen. Han er også en superhyggelig kar som kjenner spillet ut og inn. Var vel på V3 eller V4 han ga OneHitKO bank under oppstarten også. Absolutt en kar jeg holder høyt når det kommer til hvem som fortjener respekt.
Ukens beste PnP / forumposter
1. Magnus/Contra
2. Robert/Tvutt
Mest "hatet" spiller
1 Sondrekul
Du har gjort deg selv fortjent til det. At du søkte meg opp på Skype, og snakket høyt over hvor mye du eide meg på V10 når jeg var på LuriFAXXX, tok bare kaka. En person man må styre unna koste hva det koste vil. En person som er god for èn ting. Ødelegge forhold og skape rot.
Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Villarreal
2 Ravencraft
Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Baron
Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal slenge opp noen stamme krigsmessig så tidlig. Er imponert over hvordan Baron har håndtert de siste hendelsene på V14. Tar av meg hatten for det. Absolutt en av de stammene som fortjener mest oppmerksomhet på V14. De er nok litt undervurdert.
Minst respekterte stammen krigsmessig
1 J.F.F
Lage deff, deff, deff, litt mur, deff, deff. Jeg er ikke imponert over krigføringen til denne stammen, selv om jeg liker prinsippet mtp opplæring av nye medlemmer. Akkurat der gjør du en god jobb, RUAB.
Favoritt stamme
1 MyTH
Min kjære stamme. En premade jeg egentlig ikke skulle starte, men som ble sparka i gang alikevel. Jeg har så mye positivt som kan trekkes frem, men jeg tror jeg har glorifisert stammen nok allerede i dette innlegget. Jeg slenger denne opp som rank 1 her, så kan folk heller konkludere seg imellom angående hvorfor.
2 Baron
Som jeg sa ovenfor, så er dette en stamme i sterk vekst. Ser for meg at de vil nå langt. Avhengig om ledelsen der har snekra igjen de hullene som ble dannet i forrige uke. Har absolutt troen på at de vil få orden på det, så får vi se hvordan det går
. Holder en knapp på de ihvertfall.
Mest mislikte stamme
1 -T-H-
Ikke imponert. Masserek og Sondre i ledelsen.
2
Beste leder
1. Real Steel og POHonkie
2 Baron ledelsen. Er ganske åpne og er som en torpedo, på effektiv jakt etter løsninger på problemer som oppstår.
Dårligste leder
1 Sondrekul
2