Skurre
Velkjent medlem
- Reaksjonspoeng
- 228
Er vel over tid du skal spå Skurre. Er en grunn for at det ofte er spillere på rank 60 f. eks som blir tatt frem her.
kult .
Er vel over tid du skal spå Skurre. Er en grunn for at det ofte er spillere på rank 60 f. eks som blir tatt frem her.
Bump!
Noen som føler for å gi ut noen priser?
V14 sin dårligste spiller; Scarborough, uten tvil!
Beste PnP / forumposter
1 - dg44 - Kom med et flott intervju av bongosteen.
Kunne likt å få se grunnlaget for at TH er ranket som den minst respekterte stammen krigsmessig, av deg vel å merke. Hadde vært interessant? Liker forøvrig snerten i det du skriver
Er fult mulig du har mange gode poeng her, men ser ikke linjene derifra og til "minst respekterte stamme krigssmessig". Er ikke snakk om politikk her, men derimot ferdighetene på slagmarken, samarbeidet og resultater. Slik som jeg i første omgang kommenterte er jeg full klar over at dette er en subjektiv rangering, og du har full rett til å mene som du gjør uten at jeg har noe rett til å klage noe videre rundt det, men jeg lurer fortsatt på grunnlaget for ratingen. Eksemplene dine virker for meg litt ill-relevante.
-T-H- kjemper ikke denne krigen alene, så jeg synes mitt forrige innlegg er 100% relevant. Og nei, det handler ikke om ferdighetene deres, men hvem jeg synes fortjener minst/mest respekt ut fra hvordan ting som både har blitt gjort og blir gjort. Om du ikke er enig i min kvalifisering av stammen din, så er det ditt problem, ikke mitt. Jeg er ikke noe glad i å gjenta meg selv, så henviser til den tidligere posten min rett over din.
Om du synes det er ukomfortabelt er det bare å la være. Opp til deg
Hvorfor skal det være ukomfortabelt? Du må da få stille spørsmål.