Prisutdelinger V14

DeletedUser

Guest
Takk for svar kenn93x ;) Din mening, din sak. Skal se om jeg får skrevet en liste senere, selv om den muligens ikke blir like fin og detaljert som din :)
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Argumenter basert på null grunnlag, utnytter vennskapet sitt med enkelte andre for å ødelegge båndene hos fienden, og slenge ut direkte løgn på forumet der vedkommende legger ordene i munnen på andre som ikke stemmer. I likhet med Sondrekul så lurer jeg litt på hva -T-H- styrer med som har deg som et medlem. Jeg gleder meg alt til å se at du blir adlet ned, sånn som du blir/ble på verden 1.

-----------
hadde faktisk ikke sett denne pga at pcen krasja :eek:

men men på tide å svare litt :p

slenge ut direkte løgn på forumet der vedkommende legger ordene i munnen på andre som ikke stemmer.

- nevn hvor? om du hinter til det du sa på v1 forumet så er det flere som husker akkurat dette om du har slettet det fint for deg, men jeg bruker ikke år og dag på å finne det:)

Jeg gleder meg alt til å se at du blir adlet ned, sånn som du blir/ble på verden 1.

- fint du hinter til v1, der jeg faktisk holdt stand i nord veldig lenge.. uten å komme med store unnskyldninger så ødela albania ved å fjerne alle troppene mine slik at eivped og tk kunne adle fritt vilt :)

så lurer jeg litt på hva -T-H- styrer med som har deg som et medlem.

jo det skal jeg faktisk si deg.. jeg er en ressurssterk person, med mange gode innspill og veldig gode taktikker.. var faktisk ikke leder i Con og baron i TH og JPTG for ingenting Kenn.. Hva er galt med å ha meg som medlem? at jeg skaper liv på forum er jo faktisk 70% tull.. men men.. synd at du ser ting slik.. hadde -T-H- ville ha meg bort hadde jeg gledelig sluttet på v14..
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mest respekterte spiller
1 luapix
2 RaM77
3 Gertpe - har veldig stor respekt for ordentlige og hyggelige folk
Favoritt spiller
1 Luapix
2 de 2 andre på bongo

Ukens beste PnP / forumposter
1 har ikke fulgt med på forum, pga pc krasj... så ingen tanker her..
2

Mest "hatet" spiller
1 jeg hater jo ingen over et nettspill..
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 killer4
2 Shred

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 MyTH
2 RoeM

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 -T-H-
2 RoeM

Mest mislikte stamme
1 Sup - om noen vil ha begrunnelse så send meg gjerne en melding.
2

Beste leder
1 Legenden
2 Torquemada/Tom - jeg vet dessverre for lite om dine lederegenskaper... men du har gjort det veldig bra i MyTH og tror du kan havne på en 1st plass på min liste i framtiden.

Dårligste leder
1 Sondrekul
2
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Mest respekterte spiller
Torq og kenn

Favoritt spiller
1 Shred
2 ezio-auditore

Ukens beste PnP / forumposter
1 Gertpe
2 Kenn

Mest "hatet" spiller
1 Fyllesamen (grunnet irriterende rosa tekst jeg aldri gidder lese)


2 Sirjspwinalot
Begrunnelse:
Sirjspwinalot har muligens v14s minst realistiske bilde på hva som skjer.
Han er i stammen 20, og har flere ganger på forumet ytret at 20 er stamme med skikkelig trøkk i.
Det har vi enda ikke sett, men jeg har personlig fått angrep fra ham og
Angrepene fra Sirjspwinalot var uinspirerte og totalt ufarlige.

Sirjspwinalot har adlet seg stor på småspillere og gråbyer. Aldri tatt en fiendeby.
Er ganske sikker på at selv med en liten konto som min, hadde jeg enkelt rund-dengt denne spilleren.
Hans ODT er 2.269.202, noe som er ekstremt lite imponerende mtp. kontoens størrelse og hvor lenge han har holdt på. Uten å sjekke tror jeg han har den laveste OD'en innenfor topp 30.

Kan også tilføye at han er en sutreunge.



Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
PolarBear og Heskey123/TheRoMAN

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 MyTH
2 SUP

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 20
2 NL

Favoritt stamme
1 MyTH
2 SUP

Mest mislikte stamme
1 TLS
2 20

Beste leder
Kenn og torq


Dårligste leder
A new world
sondre


IMO
 
Sist redigert:

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Som mye annet du poster på forumet, var dette her en utrolig dårlig liste.. Ikke en eneste begrunnelse for valgene du har tatt.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Redigert.
Vurderte å ha deg på den originale listen, men kjente at jeg ikke brydde meg nok.
Nå som du sutrer sånn fikk jeg legge deg til allikevel.
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Redigert.
Vurderte å ha deg på den originale listen, men kjente at jeg ikke brydde meg nok.
Nå som du sutrer sånn fikk jeg legge deg til allikevel.

"Meget godt redigert" :)

Jeg deltar svært sjeldent på off-forumet, men synes det er artig at du lar deg irritere såpass av innleggene mine.
Kan jo svare litt for meg selv på det du har skrevet. Jeg har nå gått igjennom alt jeg noen gang har skrevet på V14 forumet. Totalt 12 ganger.. Blir 13 med denne.

Sirjspwinalot har muligens v14s minst realistiske bilde på hva som skjer.

Har ikke ytret hva jeg tenker om V14 i en eneste tråd, så dette har du basert på hva? Jeg har sagt en gang at jeg synes du måtte jekkes ned litt da du stort sett alt du skriver på forumet ikke har noe grunnlag.. Helt ok at du sier hva du mener, jeg bare påpeker at du ikke har noe bakgrunnsmateriale.

Han er i stammen 20, og har flere ganger på forumet ytret at 20 er stamme med skikkelig trøkk i.
Det har vi enda ikke sett, men jeg har personlig fått angrep fra ham og
Angrepene fra Sirjspwinalot var uinspirerte og totalt ufarlige.


Jeg har skrevet følgende:
1
Fakta er at du må jekkes ned litt! Hvordan kan du si at vi er søppel? Ingen ting som tyder på at vi er lett match for deg.

2
Synes vell vi har bevist at vi blir å regne med i denne krigen.

3
Sånn går det når spillere gir seg! Fakta er at 20 vinner krigen :D Vi har enda ikke gitt oss og vil fortsette å bevise at vi er verdige.. :)

4
Fakta er at 20 har nok en spiller på topp 25 :)

Du aner ikke hvor store mengder med deff vi i 20 har bidratt med i krigen. Hadde det ikke vært for oss hadde -TH- og ORH falt mye mye mye tidligere. Det støtter opp quote 1 og 2.. Når det gjelder 3ern så tipper jeg også du klarte skjønne ironien i denne.. Det ser mørkt ut nå, men ingen ting som tilsier at vi har tenkt å gi dere seieren gratis..

Når det kommer til "angrepene" du sikter til, så var jeg kun med i denne "aksjonen" for å fake deg.. Det var ikke et eneste angrep med i incsa du fikk.. Så nei, du har aldri fått noen angrep fra meg.

Sirjspwinalot har adlet seg stor på småspillere og gråbyer. Aldri tatt en fiendeby.
Er ganske sikker på at selv med en liten konto som min, hadde jeg enkelt rund-dengt denne spilleren.
Hans ODT er 2.269.202, noe som er ekstremt lite imponerende mtp. kontoens størrelse og hvor lenge han har holdt på. Uten å sjekke tror jeg han har den laveste OD'en innenfor topp 30.


Det er helt sant at jeg har adlet mye gråbyer og småspillere, grunnet plasseringen jeg har hatt. Ikke noe annet. Min ODT er lav fordi jeg aldri har møtt noe motstand. Den sier ikke noe om hva jeg kan, og ikke kan. Men jeg har fått utrettet mye moro som KV på andre kontoer. Jeg stiller gjerne opp på 1 mot 1 mot deg om du ønsker det?

For å si noe om hvor lenge jeg har holdt på. Jeg startet riktig nok kontoen på v14 13th June 2013.. Men om du hadde giddi sjekket opp litt nøyere, så ser du at jeg ble internadlet pga en mistforståelse 2013-08-17 21:29:21 (jeg var på lang lang ferie).

Startet derfor på nytt igjen 18.august og adlet min første by 19.august. Så i forhold til deg f.eks som startet 7.mai så har jeg holdt et mye høyere tempo enn deg.

Kan også tilføye at han er en sutreunge.

Alle mine poster fra tidenes morgen på off-forumet finnes her: http://forum.tribalwars.no.com/search.php?searchid=193000

Du må gjerne vise meg hvor jeg har sutret kjære Phenix. Jeg har aldri sutret, har kun ytret min mening.

God jul til deg spesielt ;)
 

minecraft1996

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
28
sirjspwinalot, grunnen for at du har klart og holde et høyere tempo er pga at prisene på gullmyntene har sunket 2/3 ganger første gangen nesten like etter du starta. og når du bruker lite tropper slipper du og stadig gjenoppbygge troppene i byen og har bestandig fulle byer stående klare til og prege. og når det bare er små spillere og gråbyer du adler går det rimelig fort. og du har ikke front, gjort forsøk på og prøve og komme deg til front?

og når det gjelder front, dess færre spillere dere har i front dess raskere vil vi vinne denne verdenen og aksjonene deres vil ikke på noen måte ha den samme effekten som den hadde hatt om alle dere hadde front...
 

sirjspwinalot

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
Sitat Opprinnelig skrevet av phenix Vis innlegg
Så bitter.. Og det er ikke din stamme engang.
Men vi kan bevege oss videre, nå som alle har fått humret litt.

Gjentar spørsmålet mitt, som jeg tror du er en god person til å svare på
Hvor mange i 20 er faktisk med i krigen per nå?

Jeg skrev:
Bitter er jeg ikke, bare påpeker fakta som er at SUP ikke hadde hatt den plassen nå om ikke Bongo hadde gitt seg.
Når det gjelder oss selv så er samtlige med i krigen på en eller annen måte

Å ytre sin mening er ikke å sutre Phenix. I så fall sutrer hele v14 forumet i følge deg.
 

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
nei vel, så da får jeg bare melde, min mening om deg er at du er en sutrende dust.
Slutt
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308

phenix

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
24
Spennende, dg. Håper ikke du snakker om de som nylig var i ORH, for det var gamle 20 jeg siktet til.
Men spennende.
 

Nerder av Stål

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
94
Tror ingen har rakka ned på sup sine spillere? Eller er det noe jeg ikke har fått med meg? :Neutral:
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Mest respekterte spiller
1 Hakkespetten
2 Tvutt og Ram77

Favoritt spiller
1 Tvutt
2 Hakkespetten

Ukens beste PnP / forumposter
1 Phenix
2 Kenn93x

Mest "hatet" spiller
1
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
PolarBear

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 MyTH
2 SUP

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 20
2 21

Favoritt stamme
1 MyTH
2 SUP

Mest mislikte stamme
1 20
2 21

Beste leder
1 Hakkespetten
2 Legenden

Dårligste leder
1 Sondrekul
2 Dg44
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Mest respekterte spiller
1 Tvutt
2 Ram77

Favoritt spiller
1 Tvutt
2 Ram77

Ukens beste PnP / forumposter
1 Symphonize
2 Phenix

Mest mislikte spiller
1 Lemmy, du suger
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
Phenix

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 MyTH
2 SUP

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 21
2 20

Favoritt stamme
1 SUP/MyTH
2 20 (Har sansen for noen av sjelene som er der.)

Mest mislikte stamme
1 TSM (Dere sugde)
2 -T-H- (Dere sløste min tid)

Beste leder
1 Mr and Mrs Smith
2 Hakkespetten/Legenden

Dårligste leder
1 Sondrekul
2 Dg44
 
Topp