Redigert.
Vurderte å ha deg på den originale listen, men kjente at jeg ikke brydde meg nok.
Nå som du sutrer sånn fikk jeg legge deg til allikevel.
"Meget godt redigert"
Jeg deltar svært sjeldent på off-forumet, men synes det er artig at du lar deg irritere såpass av innleggene mine.
Kan jo svare litt for meg selv på det du har skrevet. Jeg har nå gått igjennom alt jeg noen gang har skrevet på V14 forumet. Totalt 12 ganger.. Blir 13 med denne.
Sirjspwinalot har muligens v14s minst realistiske bilde på hva som skjer.
Har ikke ytret hva jeg tenker om V14 i en eneste tråd, så dette har du basert på hva? Jeg har sagt en gang at jeg synes du måtte jekkes ned litt da du stort sett alt du skriver på forumet ikke har noe grunnlag.. Helt ok at du sier hva du mener, jeg bare påpeker at du ikke har noe bakgrunnsmateriale.
Han er i stammen 20, og har flere ganger på forumet ytret at 20 er stamme med skikkelig trøkk i.
Det har vi enda ikke sett, men jeg har personlig fått angrep fra ham og
Angrepene fra Sirjspwinalot var uinspirerte og totalt ufarlige.
Jeg har skrevet følgende:
1
Fakta er at du må jekkes ned litt! Hvordan kan du si at vi er søppel? Ingen ting som tyder på at vi er lett match for deg.
2
Synes vell vi har bevist at vi blir å regne med i denne krigen.
3
Sånn går det når spillere gir seg! Fakta er at 20 vinner krigen
Vi har enda ikke gitt oss og vil fortsette å bevise at vi er verdige..
4
Fakta er at 20 har nok en spiller på topp 25
Du aner ikke hvor store mengder med deff vi i 20 har bidratt med i krigen. Hadde det ikke vært for oss hadde -TH- og ORH falt mye mye mye tidligere. Det støtter opp quote 1 og 2.. Når det gjelder 3ern så tipper jeg også du klarte skjønne ironien i denne.. Det ser mørkt ut nå, men ingen ting som tilsier at vi har tenkt å gi dere seieren gratis..
Når det kommer til "angrepene" du sikter til, så var jeg kun med i denne "aksjonen" for å fake deg.. Det var ikke et eneste angrep med i incsa du fikk.. Så nei, du har aldri fått noen angrep fra meg.
Sirjspwinalot har adlet seg stor på småspillere og gråbyer. Aldri tatt en fiendeby.
Er ganske sikker på at selv med en liten konto som min, hadde jeg enkelt rund-dengt denne spilleren.
Hans ODT er 2.269.202, noe som er ekstremt lite imponerende mtp. kontoens størrelse og hvor lenge han har holdt på. Uten å sjekke tror jeg han har den laveste OD'en innenfor topp 30.
Det er helt sant at jeg har adlet mye gråbyer og småspillere, grunnet plasseringen jeg har hatt. Ikke noe annet. Min ODT er lav fordi jeg aldri har møtt noe motstand. Den sier ikke noe om hva jeg kan, og ikke kan. Men jeg har fått utrettet mye moro som KV på andre kontoer. Jeg stiller gjerne opp på 1 mot 1 mot deg om du ønsker det?
For å si noe om hvor lenge jeg har holdt på. Jeg startet riktig nok kontoen på v14 13th June 2013.. Men om du hadde giddi sjekket opp litt nøyere, så ser du at jeg ble internadlet pga en mistforståelse 2013-08-17 21:29:21 (jeg var på lang lang ferie).
Startet derfor på nytt igjen 18.august og adlet min første by 19.august. Så i forhold til deg f.eks som startet 7.mai så har jeg holdt et mye høyere tempo enn deg.
Kan også tilføye at han er en sutreunge.
Alle mine poster fra tidenes morgen på off-forumet finnes her:
http://forum.tribalwars.no.com/search.php?searchid=193000
Du må gjerne vise meg hvor jeg har sutret kjære Phenix. Jeg har aldri sutret, har kun ytret min mening.
God jul til deg spesielt