Prisutdelinger V14

Castell0

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
216
Mest respekterte spiller:
1. Torquemada - Tom på grunn av sin offensive spillestil og sin aktivitet på IG og på forumet.
2. Hakkespetten - Kenneth tar andre plassen knepet foran mange andre, mest på grunn av ledermåten sin.

Favoritt spiller:
1. Happy-Hippo - Thomas er en veldig trivelig og jovial type, som samarbeidsvillig, pratsom og som jeg har satt stor pris på å bli kjent med. En viktig støttespiller for min del.
2. Ezio-Auditore - Kristoffer er en motiverende type, som finner på alt mulig rart for å motivere stammen, kan blant annet nevne julenuke-kalenderen hans. Har spilt med han en del år og har alltid en fin tid med han.
3. Hakkespetten - Kenneth fortjener definitivt en plass på denne lista. Lett å prate med og bestandig seriøs i 5 minutter, før han alltid klarer å få meg til å skifte tema. Tar i mot meldinger med et smil, samt mye annet!
4. Alle dere andre - Dere vet hvem dere er, som holder meg motivert og glad, og som kan dele de tidligste morninger og seneste nettene. Som nuker, forsvarer og gir meg gaver og godteri! :)

Ukens beste PnP / forumposter:
1. Torquemada - Tom er en av få som holder liv i forumet med saklige innlegg.
2. Phenix - Casper gjør også en god innsats, hadde nylig en godt gjennomført top 25-liste.

Minst likte spiller:
1. Mount And Blade (1) - Geir, sorry! Liker ikke gråbyhamstringen til tusen du har kjørt gjennom hele verdnen og deffet til tusen fra små stammemedlemmer. Og heller ikke at du har forsøkt å søke deg inn til oss når du ser at det har gått adundas med egen stamme to ganger. Man kjemper sammen til siste slutt. Og liker ikke kontohopping.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25:
1. NTU Spawn - Stefan og Even kommer fortere enn svidd plutselig, 2 dyktige spillere som har greie adlingsutsikter. Per dags dato er det rang 30, men følg med på snarlig klatring.

Mest respekterte stammen krigsmessig:
1. MyTH - Har vært kontinuerlig i krig og stått i mot. Mennene og damene gjør en kjempeinnsats offensivt.
2. SUP - Få bytap, stor gevinst og godt samarbeid, kunne fortsatt videre. Men føler det blir for dumt om egen stamme.

Minst respekterte stammen krigsmessig:
1. BBQ - har hatt lyst til å gi dere denne lenge, selv om dere er ute av dansen for lengst. Ingen motstand, dårlige angrep og ingen samkjøring.
2. 21 - Desverre lite motstand begge veier, men gir dere skryt for å prøve hvertfall! Kun en person som jeg kan si jeg har fått litt sansen for og han vet det selv.

Favoritt stamme:
1. SUP/MyTH - Måten maskineriet og alt har fungert siden dag 1 er jeg meget fornøyd med. Alle er folk jeg fint kan slå av en prat med, enten det er on- eller off-topic. Det er en allianse, men jeg betrakter oss som en stamme.
2. K|M|H - Selv om de kun innehar åttende plassen og har 6 byer igjen, så har jeg sansen for det Torje Viking gjorde der. Han rekrutterte helt uerfarne spillere og prøvde å lære disse opp. Liker at han har fått tatt med seg medlemmene til andre verdner, og gleder meg til å følge med på utviklingen.

Mest mislikte stamme:
1. TR (tidligere AOL) - Ledet an av Mount And Blade (orginalen), deffet dere opp og barbet i vei. Gikk sammen med 3 andre stammer i starten og klarte ikke å ta en eneste by av meg, skuffende rett og slett. Og ja, sløste den dyrebare tiden min som jeg heller kunne brukt på så mye annet
2. 20 - Gir verken lyd fra dere på forumet, går grå og klarer ikke å holde sammen lenge nok til å kjempe i mot.Enkelte forhører dere med meg(?) om hvorfor lederen deres har sluttet, har rett og slett ikke kontroll innad.

Beste leder:
1. Gertpe og Last Game - Gert og Merethe får dele denne plassen. Det er ikke alltid en leder skal mase og styre. En kan gjerne være usynlig når det ikke trengs, hvis folket klarer seg bra på egenhånd. Men skal være der når stammen virkelig trenger det, og det er Gert virkelig. Merethe styrer og ordner alltid opp og påtar seg alltid ansvaret og alltid tilgjengelig, selv når hun egentlig ikke har tid. Og takk for at det ikke er noe diktatur i stammen.
2. Hakkespetten - Kenneth er god til å prate og få frem sin mening. Etter mange diskusjoner og mye tull fra min side, har vi fortsatt noe som jeg anser som en god tone. Flink til å motivere egen stamme og gi tydelige beskjeder om hva som skjer til sine egne og oss i SUP. Også dyktig på aksjonsplanlegging.

Dårligste leder:
1. Sondrekul - Sondre, går adundas med nesten hver eneste stamme du leder. Enkelte er født til å lede, andre til å følge.
2. Alle de lederne som har latt stammen i stikken og forsvunnet.
 
Topp