Prisutdelinger V14

DeletedUser

Guest
Har ikke laga en siden mai, så tar en på sparket:

Alt her er basert på v14.
Mest respekterte spiller
1 - Brian Clough - Når han setter igang, er det lite som kan stoppe ham.
2 - Torquemada - En offensiv kraft. Ser tegn på gammel storhet og liker at han virker motivert igjen!
3 - Villarreal/Hakkespetten - La til en ekstra spot for disse to. Ikke vært 100% på v14, men alle vet at dem kan om dem vil.

Favoritt spiller
1 - Torquemada - Vi hadde alltid en god tone før v14, og etter at jeg møtte deg irl, ble det absolutt ikke noe verre! Herlig fyr og gjennomført god spiller!
2 - Raaaaaaaaaaaator - Viser stort engasjement, er veldig hyggelig å prate med og har bra tw-egenskaper itillegg. Akkurat slik jeg liker mine fiender, og venner for den saks skyld ;)

Beste PnP / forumposter
1 - Raaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaaator sin liste var faktisk lengre enn måten jeg skrev nicket hans nå, noe som er imponerende i seg selv. Men lista var jo meget bra skrevet også!
2 - Pappa Betaler - Vetle har noen herlige formuleringer når han kjører på!

Mest "hatet" spiller
1 - Fini - Vel, iallefall de 3 feigingene som stakk av.
2 - Bongosteen - For høy poengsum. Slutt med det der!

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Villarreal(23) - Vokt dem for hund...Gard!
2 - Hakkespetten(63) - Er vel ikke lenge til rimmen er din? Og mtp at v14 kommer til å bli en stor verden, kan det bli en farlig possisjon etterhvert.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - MyTH - Synes rett og slett vi har vært beste stammen i krig sålangt. TSM som var topp5-stamme er borte, -T-H- har negativ stats imot oss(MyTH 38 - 17 -T-H-), selvom dem alltid har vært større poengmessig.
2 - SUP - Begynner å trenge igjennom TR-muren, bokstavelig talt, etter mye stanging. Så har denne gjengen nesten ikke tapt byer, jo!

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 - TSM - Tafatt gjeng. Skulle ikke mye til for å banke dem ned og bort.
2 - TR - Krever ikke mye skills å lage defftropper, for så å plassere dem oppe på hverandre. Når dem itillegg såvidt slår Barbie i strid, er det ikke mye å skryte av, gitt.

Favoritt stamme
1 - MyTH - Vi er best! :)
2 - MyTH - Jaggu er vi ikke nestbest også!? :D

Mest mislikte stamme
1 - TSM - Needless to explain.
2 - -T-H- - Har for mange byer og poeng, og sannsynligvis tropper. Men det får vi vel gjøre noe med etterhvert :p

Beste leder
1 - Jeg liker det gjengen i SUP gjør. Et par fine moticasjonstriks dem har, er jeg blitt fortalt.
2 - ---

Dårligste leder
1 - Sondrekul - Eneste gode tingen han gjorde, var vel å gi ifra seg lederskapet.
2 - Den fjotten som leda TSM - De planene hans/dems funka dårlig..
 

Torquemada

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
252
Tja, jeg får vel kanskje hive meg på en liste... En gang må jo være den første.
Kan ta en rask en.

Alt her er basert på v14.
Mest respekterte spiller
1 - Tvutt - Flott allround spiller med mye karisma.
2 - aightm8 - Har holdt trykket ganske greit oppe siden starten, og det er alltid positivt.

Favoritt spiller
1 - Tvutt (Robert) - Utrolig hyggelig kar, som jeg fikk gleden av å møte (overraskende) på en fest for ikke lenge siden. Som en person som ikke liker mennesker, liker jeg deg mer enn gjennomsnittet. Noe som er et stort kompliment.
2 - Bohic - For øyeblikket er han en av mine favorittspillere på v14. Pågangsmot og hyggelig kar.

Beste PnP / forumposter
Føler ikke at det har vært noen særlig mange gode poster i det siste, av noen.

Mest "hatet" spiller
1 - Bongosteen - Han nuker meg, så jeg vurderer å få internadlet offbyene mine og turtle til det er trygt.
2 - Fini - Bare tull over hele linja.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Real Steel
2 - PolarBear
3 - Hakkespetten

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - MyTH - Fordi jeg liker stammen min, og jeg synes vi gjør det bra i krig. Ikke noe vits i å skjule det.
2 - Baron/SUP - Kombinert her. Ikke noen store ting som skiller disse to stammene, da begge består av flotte folk.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 - TSM - Bare tull.
2 - TR - Bare deff.

Favoritt stamme
1 - MyTH - Favoritt
2 - MyTH - Favoritt nummer to.

Mest mislikte stamme
1 - TSM - Bare tull.
2 - -T-H- - All den stackinga haler ut tida. Slutt med det tullet.

Beste leder
Ingen kommentar.

Dårligste leder
1 - Sondrekul - Ikke vits å forklare.
2 - Lederen av TSM - Bare tull.
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Kjører på med en rask liste her.

Mest respekterte spiller
1 - Torquemada - Respekt for det han har gjort som solospiller hittil.
2 - Villarreal - En av .no's mest kjente vil jeg vel si. Respektert av alle (nod)

Favoritt spiller
1 - Bohic - Ivrig svenske med godt driv. Trivelig type er han også.
2 - Tvutt (contra) - Sjuk type.

Beste PnP / forumposter
1 - dg44 - Kom med et flott intervju av bongosteen.
2 - Slumpi/nicehunter - For de to siste topp20 spillere listene. Liker (star)

Mest "hatet" spiller

1 - Lambnut - Sender bare angrep når jeg sover, så liker deg ikke :hmm:
2 - evenelg - Prøvde å sende en PM, men han hadde visst blokka meg uten at vi noengang hadde snakket sammen :trist:

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Villarreal
2 - Hakkespetten
3 - NonStopelig

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - MyTH - Mye gode spillere.
2 - -T-H- - Enkelte gode spillere, jeg har bra respekt for.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 - TR - Sitter med nesten bare deff, liker ikke taktikken.
2 - TSM - Dere ble fort borte (giggle)

Favoritt stamme
1 - Baron - Vi var best.
2 - MyTH - Vi er best.

Mest mislikte stamme
1 - OWS - Hvorfor???
2 - RoEm - Altfor mye deff.

Beste leder
1 - MyTH ledelsen, solid gjeng.
2 - Bongosteen og -T-H-, har tydeligvis gjort mye riktig.

Dårligste leder
1 - Sier Sondrekul, fordi det er vanlig på .no :cool:
2 - Baron, jeg var ingen topp leder.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Mest respekterte spiller
1 bongosteen
2 Luapix

Favoritt spiller
1 Luapix
2 bongosteen

Ukens beste PnP / forumposter
1 Meg o_O
2 no idea

Mest "hatet" spiller
1 peter pan - hatet det du gjorde mot polarbear
2 sondrekul -

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 luapix
2 lambnut

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 -T-H-
2 RoeM - digget arbeidet deres mot Baron
3 MytH - Liker de fleste av dere på slagmarken

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 TR - deff stamme til 1000
2 Sup - Grunnen dere hadde til å avbryte iapen med oss var mega tynn, men hadde forventet det

Favoritt stamme
1 -T-H-
2 RoeM

Mest mislikte stamme
1 TR
2

Beste leder
1 Legenden - er han jeg har hatt som leder, han har gjort det fantastisk etter han tok over roret på -T-H- og har jobber hardt for at -T-H- er den stammen den er i dag, mye creedz til Legenden for arbeidet. :)
2 Mr.Millionaire - Du hadde planene klare, Ruben, men stammen gikk etterhvert i oppløsning, noe du ikke kunne ha hindret

Dårligste leder
1 Sondrekul - Kjørte -T-H- i grøfta kan man vel si :)
2
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Torquemada - Sooooooooooooooleklart. Fantastisk spiller.
2 bongosteen - Hyggelig fyr, som i tillegg er en veldig god spiller.

Favoritt spiller
1 Tarahumaraen - Martin, rar type, går på samme skole som meg.
2 Hakkespetten - Kenneth, hvem elsker vel ikke Gannicus?
3 Nonstopelig - Vetle og Stian, nesten like rare som Martin.

Ukens beste PnP / forumposter
1 dg44
2

Mest "hatet" spiller
1 Hate is such a strong word
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Hakkespetten
2 Villarreal
3 Nonstopelig

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 MyTH
2 SUP
3 -T-H-

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 TR - D-d-d-d-deff
2

Favoritt stamme
1 MyTH
2 SUP

Mest mislikte stamme
1 -T-H- - Prinsipp. Dere er fiender på slagmarken.
2

Beste leder
1 Torquemada - Motiverende og bra type.
2

Dårligste leder
1 Sondrekul - Hva skal man si? -T-H- klarer seg mye bedre uten deg.
2
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Mest respekterte spiller
1 - Torquemada
2 - Hakkespetten

Favoritt spiller
1 - Bongosteen
2 - The governator (Pelle)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Synes ikke noen spesielle har skilt seg ut.
2

Mest "hatet" spiller
1 - Nonstoppelig (Har tatt flest byer av meg)
2 - Torquemada (Nest flest byer tatt)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 - Killer4
2 - Nonstoppelig

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - MyTH
2 - RoEm

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 -
2

Favoritt stamme
1 - -T-H-
2 - TSM (kun vært i disse to)

Mest mislikte stamme
1 - MyTH (fordi de ligger foran oss)
2 - SUP (fordi de ligger foran oss)

Beste leder
1 - Torquemada (klart å holde MyTH godt samlet, selv med stort press mot seg)
2 - Legenden

Dårligste leder
1 - Sondre
2
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 - Torquemada - Viser nok engang at han er ODA kongen på TW.no :)

2 - FylleSamen - Sikter seg inn på topp 10 nå. Kjøra på.

Favoritt spiller
1 - Preference - (love)
2 - Lambnut - ODA prinsen av v14 :warrior:


Mest respekterte stammen krigsmessig
1 - RoEm - Gode stats mot både Baron og MyTH.


Minst respekterte stammen krigsmessig
1 - Baron - :rolleye:


Favoritt stamme
1 - RoEm - Utrolige mengder med def :support:


Beste leder
1 - FylleSamen - " Fyllesamen.
En veldig grei, og kanskje litt for inkluderende, men fantastisk leder."


Dårligste leder
1 - Sondrekul
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Link til den første listen min.



Mest respekterte spiller

1. Torquemada
Ting har fremdeles ikke endret seg så mye siden sist. Du er fremdeles den spilleren på V14 jeg har mest respekt for. En unik kar, både som spiller, leder og person. Uten deg så hadde jeg nok ikke spilt V14 i dag, nettopp fordi vi forstår hverandre veldig godt, og har en del til felles på forskjellige punkt. Du vil være den som står igjen på toppen når vi er ferdige med internadlingen av -T-H-, RoEm, 20 og ORLY?. Det er jeg overbevist om.

2 Fyllesamen
Det er så mange som fortjener andreplassen her, men tror Kvæna har gjort det litt bedre enn de aller fleste. Måten Fylle har gjort om på RoEm fra en helt random tisselur til en killingmachine er ganske imponerendes. Er bare og ta av seg hatten for arbeidet som blir lagt ned i det. Fint at det er noen som tar vare på de nye spillerene også, og ikke bare trashtalker de (dg44) før de blir adlet ned.

Favoritt spiller

1. RaM77
Christian og Ann. En helt vill combo som ødelegger alt på sin vei. Jeg trodde virkelig at jeg hadde sett hva Ann var god for, men hun imponerer og overrasker meg stadig med nye ting. Også Christian, som jeg ikke har kjent før V14, gjør det veldig, veldig, veldig bra. Det virker som at de utfyller hverandre, der de tetter hverandre sine hull hvor det kanskje skranter litt. Kontoen vil definitivt holde seg høyt oppe, både nå og i kommende fremtid frem til slutten.

2 Tvutt
Hva skal jeg si? Du er kanskje avspartacusifisert, men du er enda en av mine favoritter. Du håndterte aksjonen som var rettet mot deg på en meget god måte med de ressursene du hadde tildelt. Du farmer. Du er mye aktiv selv om du er alene. Du holder maskineriet i gang. Denne kontoen er ekstremt sentral, så det er for meg veldig godt å vite at vi har en så erfaren og dyktig person bak roret der.

3 Polarbear
Stille som ulven er du, der du lusker i bakgrunnen. Rask som en leopard, presis som en ørn, og like tilpasningsdyktig som en kameleon i skiftende terreng. Selv om tapet av Vegard var veldig trist og vemodig, så vet jeg at den nye eieren her vil utrette stort. Jeg gleder meg til å se hva denne karen vil få utrette. Fiendene sør for han vil nok få kjørt seg :).

Ukens beste PnP / forumposter

Tar utgangsunkt i de tidligere diskusjonene som har vært her, siden det er stille pdd. Selv om "diskusjonene"(kranglingen) mellom de ulike partene (dg44 vs verden) kanskje var opphetede, så skapte det mye liv. Liv er noe vi trenger her på forumet, derfor slenger jeg dere alle opp her. Den med beste argumenter på toppen, og nedover.

1. Roberta(Tidligere Tvutt)

2. Scarborough

3. dg44

Mest mislikte spiller

Bare sånn som det er sagt, så hater jeg ingen. Hat er et veldig sterkt ord, derfor bytter jeg det ut med "mislikte" spiller.

1. Sondrekul
Du er fremdeles den personen på V14 jeg misliker mest. Jeg har absolutt null respekt eller toleranse ovenfor de dumhetene du har gjort, både her og opp gjennom årene. At -T-H- ønsket deg i stammen er for meg en uløst gåte.

2. dg44
Argumenter basert på null grunnlag, utnytter vennskapet sitt med enkelte andre for å ødelegge båndene hos fienden, og slenge ut direkte løgn på forumet der vedkommende legger ordene i munnen på andre som ikke stemmer. I likhet med Sondrekul så lurer jeg litt på hva -T-H- styrer med som har deg som et medlem. Jeg gleder meg alt til å se at du blir adlet ned, sånn som du blir/ble på verden 1.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20

1. Polarbear.
He's coming.
2. Tvutt.
He's coming too.

Mest respekterte stammen krigsmessig


1. RoEm

Minst respekterte stammen krigsmessig

1 -T-H-
2 ORLY

Favoritt stamme

1 MyTH
2 SUP

Mest mislikte stamme
1 -T-H-
2 ORLY

Beste leder

1. Torquemada
2 Fyllesamen
3. Mr and Mrs Smith

Dårligste leder
1. Sondrekul
 

DeletedUser

Guest
Kunne likt å få se grunnlaget for at TH er ranket som den minst respekterte stammen krigsmessig, av deg vel å merke. Hadde vært interessant? Liker forøvrig snerten i det du skriver ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Kunne likt å få se grunnlaget for at TH er ranket som den minst respekterte stammen krigsmessig, av deg vel å merke. Hadde vært interessant? Liker forøvrig snerten i det du skriver ;)

Det er hvordan jeg ser på -T-H- fra mitt subjektive synspunkt. Stammen ble bygd opp på et svært dårlig grunnlag, og måten de nå tar til seg backstabbere, i form av andre stammer, er for meg veldig kvalmendes. Nå skal jeg ikke legge meg for mye bort i politikken deres, men jeg synes den virker ganske desperat. At også en av de som er i ledelsen hos -T-H- driter seg lodrett ut på forumet her hjelper ikke stammen ditt sitt image så mye heller, akkurat.

Flere lister?
 

DeletedUser

Guest
Er fult mulig du har mange gode poeng her, men ser ikke linjene derifra og til "minst respekterte stamme krigssmessig". Er ikke snakk om politikk her, men derimot ferdighetene på slagmarken, samarbeidet og resultater. Slik som jeg i første omgang kommenterte er jeg full klar over at dette er en subjektiv rangering, og du har full rett til å mene som du gjør uten at jeg har noe rett til å klage noe videre rundt det, men jeg lurer fortsatt på grunnlaget for ratingen. Eksemplene dine virker for meg litt ill-relevante.

Om du synes det er ukomfortabelt er det bare å la være. Opp til deg ;)
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Er fult mulig du har mange gode poeng her, men ser ikke linjene derifra og til "minst respekterte stamme krigssmessig". Er ikke snakk om politikk her, men derimot ferdighetene på slagmarken, samarbeidet og resultater. Slik som jeg i første omgang kommenterte er jeg full klar over at dette er en subjektiv rangering, og du har full rett til å mene som du gjør uten at jeg har noe rett til å klage noe videre rundt det, men jeg lurer fortsatt på grunnlaget for ratingen. Eksemplene dine virker for meg litt ill-relevante.

-T-H- kjemper ikke denne krigen alene, så jeg synes mitt forrige innlegg er 100% relevant. Og nei, det handler ikke om ferdighetene deres, men hvem jeg synes fortjener minst/mest respekt ut fra hvordan ting som både har blitt gjort og blir gjort. Om du ikke er enig i min kvalifisering av stammen din, så er det ditt problem, ikke mitt. Jeg er ikke noe glad i å gjenta meg selv, så henviser til den tidligere posten min rett over din.

Om du synes det er ukomfortabelt er det bare å la være. Opp til deg ;)

Hvorfor skal det være ukomfortabelt? Du må da få stille spørsmål.

Du vil ikke mekke en liste du, da? :)
 

Bjorni499

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
3
Mest respekterte spiller(e)
1. Torquemada - gjort en solid jobb mtp å lede MyTH og være så overlegen, både poeng- og ODAmessig!
2. Mr and Mrs Smith - disse to gjør en fantastisk jobb i SUP, og viser at de kan holde med i teten.

Favoritt spiller
(1) Det må da være Mikkel (Grimlock), men han spiller ikke på v14 så vidt jeg vet.
1. Torquemada - liker gode offensive spillere!

Ukens beste PnP / forumposter
1. Rator for sin(e) TW-Champion poster.
2. -

Mest "hatet" spiller
1. Kommer ikke på noen i farten.
2.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Creo - har et enormt pågangsmot.
2. Har god tro på Tvutt.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. SUP - statistikken sier vel sitt?
2. MyTH - God gjeng som er meget greie å samarbeide med!
3. TH - Har greid seg ganske bra til å være mot de to største stammene.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1. TR - Deff all the way..
2

Favoritt stamme
1. SUP
2. MyTH

Mest mislikte stamme
1 TR
2

Beste leder
1. SUP ledelsen har gjort en veldig solid jobb!
2. Torquemada

Dårligste leder
1. Sondre - for sin jobb som TH leder.
2.

Ble en tynn liste i og med at jeg ikke har fått spilt noe særlig mot/med dere i fronten.
 
Topp