Prisutdelinger v18

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Blir vell gjerne litt sentrert til egen stamme, men det er jo naturlig da man har størst innblikk i denne.
Skulle en gjordt prisutdelingen mindre "korrupte" så kunne en kanskje sagt at man ikke skulle ta med egen stamme og dens medlemmer?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Tenkte mer på at Creo var kåret til beste leder jeg da, når alle vet at det har vært turmulter i Power. Selv om det har roet seg ned nå betyr jo ikke det at Creo plutselig har blitt verdens beste leder (giggle)
 

macklemore

Banned
Reaksjonspoeng
57
Mest respekterte spiller
1 magic dude
2 TW-guiden

Favoritt spiller
1 Kolberg - Hadde ikke peiling på denne spilleren til jeg fikk incs fra han. Har vært kv her og der. Kan vel si at Kolberg er svært undervurdert.
2 Bifrost - De på denne kontoen har imponert meg svært mye i det siste. De er også veldig flink med å planlegge aksjoner.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Olvedn - Har vært aktiv og holdt seg til temaet
2 Delt plass mellom MD og Zippy.

Mest "hatet" spiller
1 Enyken - Han var KV for en i stammen rett før han forlot OIM. Det han først gjorde som kv var å sende melding til meg siden han hadde incs fra meg. Der han fikk ut masse info (Hva jeg sendte i toget og nuksa) siden at jeg hadde glemt helt at enyken var kv der. Han er rett og slett skitten og kvalm spiller.
2 Ingen

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Creo - Falt nettopp ut av topp 25, så han kan fort komme seg opp at.
2 Bodyguard - Ser at han adler TNW. Spørs om han greier å ta ut Stonehard og resten i K64.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Nice
2 ODA

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 ODD
2 ingen

Favoritt stamme
1 OIM - Selvom vi er små, så gir vi alle en fight.
2 ODA - Denne kunne fort gått til Nice, men min favoritt stamme er ODA.

Mest mislikte stamme
1 J.F.F
2 Ingen

Beste leder
1 Kristine/Bifrost
2 MD

Dårligste leder
1 Ingen
2 Ingen

Ble kanskje litt tomt her og der, men prøver å få frem denne tråden igjen (nod)
 

Olve

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
407
Mest respekterte spiller
1 Bexx
2 TW-guiden

Favoritt spiller
1 The Vigilante
2 Bexx

Ukens beste PnP / forumposter
1 Nicehunter
2 PGM

Mest "hatet" spiller
1 Tyrion Lannister (blir vel mere kontoen en spilleren)
2 Enyken. Rett opp personen går meg på nervene.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 *stark*
2 frimag

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Nice
2 ODA

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 ODD (de kriger egentlig ikke, bare mister byer)
2 TLE

Favoritt stamme
1 Nice
2 OIM

Mest mislikte stamme
1 TLE
2

Beste leder
1 ZippyMaster
2 R3L4X

Dårligste leder
1 timtom. Deffhore til de grader, nektet sende støtte til resten av stammen når han satt med litt incs og backstabba og oppløste hele ALN når han bytta side.
2 Skyrroz. Hvem setter en nybegynner som hertug i stamme. Han satt kv når jeg adlet Stålhanske og var pinlig enkelt.
 

DeletedUser

Guest
Dårligste leder
1 timtom. Deffhore til de grader, nektet sende støtte til resten av stammen når han satt med litt incs og backstabba og oppløste hele ALN når han bytta side.
2 Skyrroz. Hvem setter en nybegynner som hertug i stamme. Han satt kv når jeg adlet Stålhanske og var pinlig enkelt.



Skjønner ikke helt hvor du får det der fra? Rundt tiden vi gikk over til ODA var det liten til ingen forumaktivitet ingen som sa fra at de ble angrepet eller adlet.
Videre så backstabba han ingen, alle ble informert i god tid og alle fikk si meningen sin før vi valgte side. valget kom da på ODA og vi viste at et par var venner med Dr.Good og de fikk tilbudet om å søke seg inn i ODa om det var ønskelig. Oppløsningen var vel mest på grunn av at 70% gikk over til ODA resten var enten inaktive eller fikk tilbudet om å søke seg inn.




Annet en det var det en fin liste.
 

DeletedUser

Guest
Kan vel prøve å få igang denne igjen :)

Mest respekterte spiller
1 Bexx - Benja og Trond adler jo i alle retninger og kommer snart til å ha front mot hele verden :) Og det værste av alt? De kommer til eie hver eneste enkelt motspiller...
2 TW-guiden - Dere i ODA må gjerne kalle det rævslikking, men det Pål og nå også Roger har gjort for Nice på denne verdenen fortjener respekt! Det er faktisk ikke oppe til argumentasjon engang, MD :p

Favoritt spiller
1 Bexx- Som forklart over, og i tillegg liker jeg initiativet og aktiviteten :)
2 Fyllesamen- Denne hadde du kanskje ikke forventa Olve, men jeg liker andre som er aktive på skype, og ikke minst som gjør en god innsats i krigen, både for seg selv og som KV. Alltid morsomt å irritere deg og :)

Ukens beste PnP / forumposter
1 Fa Kua- Var lite bra og velge mellom her egentlig, men Niko har hvertfall hatt en del gode poenger som fortjener pluss.
2 Olvedn- Legger fram fakta/tabeller og underbygger påstandene sine, selvom ODA mener han ikke gjør det :) Stå på Olve!

Mest "hatet" spiller
1 Magic Dude- Dette er ikke pga at du tok 2 byer av oss mens vi var på ferie, men pga dobbeltmoralen din. Klager og syter over alt vi i Nice skriver på off-forum, og kaller oss konsekvent arrogante og ekle. Så kommer du med dette her?
(Jeg hadde nettopp sendt 2 adelstog som han snipet)
magic dude juni 15, 00:34
Nice try.

magic dude juni 15, 00:44
Hadde vært så rått og bare sagt "My turn!" og bare kjørt over deg! :D Ville ikke vært spesielt vanskelig. Er kanskje litt problematisk at du hadde fått litt støtte fra de rundt deg. Men om det var deg vs meg, så hadde jeg vunnet ;)

2 Bodyguard-Ville vel ikke kalt det å hate, men det er irriterende at du ikke lar meg få ha sommerferie i fred!

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Vassendgutane- Jostein har nettopp kommet inn her, nå skal det bli fart i sakene :)
2 Kingmart- Endelig har Martin fått litt gode adlingsmuligheter, nå får du karre deg inn på topp 25 lista!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Nice- Landsbyforhold på 2.7 sier egentlig det meste
2 OIM- Skal ha for å forsøke å gå mot begge de to stormaktene, selvom det innimellom mangler litt plan bak angrepene virker det som.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 ODD- Sitatet til Olve passer bra her:
(de kriger egentlig ikke, bare mister byer)
2 TLE - Er faktisk ikke motstand her, fikk PM fra han ene som sa at nå ga han opp når han hadde 70 incs fra meg, oppsummerer TLE ganske så bra.

Favoritt stamme
1 Nice
2 OIM

Mest mislikte stamme
1 TLE- forklart over
2 J.F.F

Beste leder
1 Pål- Blir vel mye av det samme som jeg skrev øverst! Har bevist at diktatorstilen funker bedre enn demokratiet :)
2 Lexington- Nå vet ikke jeg om du er i ledelsen eller ei, men vet hvertfall at du har kvalitetene som skal til!
 

Imrahil

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
102
Mest respekterte spiller
1 Bexx - Veit så altfor godt kva Benja er god for, og med Melisandre på laget så er dette den sterkaste kontoen på v18.
2 Ram77 - Spelte mot deg på v14, du moste oss ganske bra. :D

Favoritt spiller
1 Adrian.k - Samarbeidet har funka fett så langt, og med tanke på at du holdt med både England og Nederland så har eg ikkje meir å utsette på deg heller. :D
2 Falckkiller69 (SS) - Vart godt kjent med deg og, utruleg god og alltid hyggelig å ta ein prat med.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Magic Dude - Alltigt hyggeleg å sjå deg pryle laust på Nice medlemmer her på forumet, uansett kor rett eller feil du tar. Du er dog redda av at det er mandag idag. :D
2 Grimo - Tynt å ta av denne veka, men ettersom du fekk igang tråden igjen...

Mest "hatet" spiller
1 Flaskettut - Ingenting eg hatar meir enn svikarar, og du er det perfekte eksempelet. Glad for å sjå at TLE er på vei ned.
2 Kill4fun - Av meir eller mindre samme grunn som typen over deg, sjølv om eg er litt usikker på kva rolle du spelte her.

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Ivers75 - Har god tru på kva du kan få til. Har sett det før, og eg trur eg kjem til å sjå det igjen.
2 Vassendgutane - Gode vekstmoglegheiter, om det er ein ny spelar her burde deg gå fint å komme seg inn på topp 25 igjen.

Mest respekterte stammen krigsmessig
0 Har ikkje hatt gleden av å møte nokon verdig av respekt på slagmarka enda.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 TLE - Mangel på koordinering, elendig samspel og latterlege strategiar. Det faktum at de taper så kraftig når det var de som dolka oss i ryggen og starta med angrepa mens vi var uforberedte seier ein heil del.

Favoritt stamme
1 K~G - Sjølvgjort er velgjort. :D

Mest mislikte stamme
1 TLE - Eg reiknar med at points er taken allereie.

Beste leder
1 Magic Dude - Du har gjort det bra med det du har. Har også vore profesjonell og ganske hyggelig å snakke med dei gongane eg har hatt gleda av å gjere det.

Har derimot ikkje hatt gleda av å snakke med deg Zippy, så vi lar det stå slik.

Dårligste leder
1 Flaskettut - Har aldri snakka med deg. Vanlegvis den dårligste begrunnelsen ein kan komme over, men med tanke på situasjonen så er det nesten litt latterlig. Verkar også som at du gjer det som er best for deg og ikkje for stammen. For alt eg veit så kan du ha gjort ein god jobb mot Nice, men det verkar som at du har gitt opp nordaust.
2 Kill4fun - Du var den eg hadde kontakt med i TLE. Så vidt eg veit har ikkje du så mykje makt lenger, men du gjorde det ikkje så altfor bra da du satt ved spakene ihvertfall. Lite imponert av det du hadde å komme med av grunngjeving etter bruddet med K~G.
 

DeletedUser

Guest
Mest "hatet" spiller
1 Magic Dude- Dette er ikke pga at du tok 2 byer av oss mens vi var på ferie, men pga dobbeltmoralen din. Klager og syter over alt vi i Nice skriver på off-forum, og kaller oss konsekvent arrogante og ekle. Så kommer du med dette her?
(Jeg hadde nettopp sendt 2 adelstog som han snipet)

Liker ikke å dra ut enkeltting i slike poster, men føler det er nødvendig her.

Der er jeg ikke arrogant. Jeg står for det jeg mener der. Helt ærlig. Du har jo bevist for alle at du ikke takler action og vil heller ligge på latsiden og se på at ting skal skje. Eneste grunnen til at du svek ODA og snek deg over til Nice. Null respekt der.

Så jeg ville ikke ropt så høy om dette til andre var jeg deg.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Mest respekterte spiller
1 Magic Dude - Som nevnt i faktabørsen, dette spillet går ut på aktivitet, og skillnaden mellom de beste og de nestbeste er at de beste blir mer aktivitet når det trengs, og det er det som kjennetegner deg. Når jeg her snakker om respekt så mener jeg til hva du kan gjøre på banen, for utenfor har jeg ikke noe respekt for deg, men det er ingen tvil om at du vil være den vanskeligste spilleren å ta ned for oss i Nice.
2 FylleSamen - Ja, blir overrasket selv Olve, dette skyldes ikke grunnet dine ferdigheter ig :awesome:, men dine ofringer for stammen og hvilken lagspiller du har visst deg å være her på v18, min største overraskelse hittil her på denne verdenen.

Favoritt spiller
1 Roger - Selvforklarende, mest irriterende fyren jeg har vært borti, men likevel awesume, creedz for å holde ut med meg mtp. hvilket språk jeg alltid prater til deg (hug)
2 Niko? Dunno, noen favoritter har jeg egt ikke, Niko er koselig å prate med, men favoritter å prate med er oppskrytt, det avhenger av situasjonen.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Et for lavt nivå denne uken til å nevne noen.
2

Mest "hatet" spiller
1 Creo - Ikke noe hat, men lei av masse ditt, virker som du tok deg ferie på riktig tidspunkt, eller feil. Har hatt det i kjeften, ikke i henda.
2 Kill4Fun - La meg være

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Fakenickern - Gidder du, så vokser du. Simple as that.
2 Dr. Good - Gleder meg til at han kommer tilbake til TW nå etter flytting, blir en gledens dag.

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Nice - Ikke så mye som skal til for å ta denne spilleren.
2 ODA - Ene og alene pga MD.

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 TLE - Fant ut at vi var i krig for 1 uke sida, sier det meste.
2 ODD - ? Mange kandidater, unødvendig å forklare.

Favoritt stamme
1 Nice - What a shock
2 Hvorfor skulle jeg trenge mer enn 1?

Mest mislikte stamme
1 J.F.F. - Eksisterer dem enda?
2

Beste leder
1 Magic Dude - Rundskriv hver 3. dag jo, med lange beskjeder og sitater fra historiske personer, kanskje litt for mye mass dog? Kan virke demotiverende
2 Ppfftt, ingen andre kandidater å ta av så og si.

Dårligste leder
1 Meg, leder som sier at han går av og likevel bare forblir leder uten å gjøre noe, kan da umulig være bra, men har likevel fungert :mehe:
2
 

DeletedUser

Guest
Liker ikke å dra ut enkeltting i slike poster, men føler det er nødvendig her.

Der er jeg ikke arrogant. Jeg står for det jeg mener der. Helt ærlig. Du har jo bevist for alle at du ikke takler action og vil heller ligge på latsiden og se på at ting skal skje. Eneste grunnen til at du svek ODA og snek deg over til Nice. Null respekt der.

Så jeg ville ikke ropt så høy om dette til andre var jeg deg.

Hahahh, "der er jeg ikke arrogant. Jeg står for det jeg mener." Tror ikke du helt har forstått hva arrogant betyr? Å være arrogant har ingenting med om du står for det du sier eller ikke, det er hva du sier og det faktum at du sier det som gjør det arrogant. Hvis du lurer kan du jo sjekke dette, les gjerne øverste eksempel ettersom det passer deg ganske bra.
http://www.exposix.com/answers/Arrogant-What-does-Arrogant-mean.html

Og hvis du tror at det var latskap som gjorde at jeg gikk over til Nice tviler jeg sterkt på at du leste innlegget jeg skrev når jeg dro... I tilfelle du har glemt det så var jeg en del av ledelsen i power som så fint ble hudflettet av Scott for manglende ditt og for mye av datt. Hvordan Markus orket å fortsette i samme stamme som dere etter det forstår jeg ikke, men personlig bruker jeg litt lenger tid til å komme meg over en sånn behandling.
 

DeletedUser

Guest
Hahahh, "der er jeg ikke arrogant. Jeg står for det jeg mener." Tror ikke du helt har forstått hva arrogant betyr? Å være arrogant har ingenting med om du står for det du sier eller ikke, det er hva du sier og det faktum at du sier det som gjør det arrogant. Hvis du lurer kan du jo sjekke dette, les gjerne øverste eksempel ettersom det passer deg ganske bra.
http://www.exposix.com/answers/Arrogant-What-does-Arrogant-mean.html

Litt kult at du måtte slå det opp for å skjønne betydningen selv :D

Og hvis du tror at det var latskap som gjorde at jeg gikk over til Nice tviler jeg sterkt på at du leste innlegget jeg skrev når jeg dro... I tilfelle du har glemt det så var jeg en del av ledelsen i power som så fint ble hudflettet av Scott for manglende ditt og for mye av datt. Hvordan Markus orket å fortsette i samme stamme som dere etter det forstår jeg ikke, men personlig bruker jeg litt lenger tid til å komme meg over en sånn behandling.

Ang stammeskifte, så er det der bare en beleilig unnskyldning. Helt og holdent ville du ha en rolig sommer der du kunne være ute og se på jenter med solbriller. Så ikke snik deg unna den der :)
 

Fa Kua

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
372
Trenger man solbriller for å se på jenter, eller ser man bare på jentene som har på solbriller?
 
Sist redigert:

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Ang stammeskifte, så er det der bare en beleilig unnskyldning. Helt og holdent ville du ha en rolig sommer der du kunne være ute og se på jenter med solbriller. Så ikke snik deg unna den der :)

Ja og deres unnskyldning for ny stamme var dårlige krigsstats, ikke dårlig ledelse.
 
Topp