Prisutdelinger v18

Ariana grande

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
2.yasir/lexington blir litt feil av deg Arianda grande og sie at lemmy og ragnar bruker pp,alle som har 3k, har brukt godt over 2-3k pp,eventulet opp mot 7-10k pp vil jeg tro.
Selv lemmy og ragnar har brukte mye betyr det ikke at yasir/lexington/don jon/*stark*
kan iallefall ta fram *stark* ikke mange som bruker så mye pp som han skal jeg si deg.
så at folk sier at kun lemmy og ragnar har brukt pp,alle som har 3k har brukt mye mye;)

For det først: Det står "favoritt spiller", det er da en personlig mening om hvilke spillere jeg regner som de JEG liker best. Dette kan altså da på ingen måte bli feil ettersom det er MIN personlige mening.

For det andre: Så tviler jeg på at du vet mer enn meg om både lexington og yasir. Jeg vet hvordan yasir får sin pp, jeg vet hvordan Lex har fått antall poeng han har.
 

tomkalirockdiesel

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
15
For det først: Det står "favoritt spiller", det er da en personlig mening om hvilke spillere jeg regner som de JEG liker best. Dette kan altså da på ingen måte bli feil ettersom det er MIN personlige mening.

For det andre: Så tviler jeg på at du vet mer enn meg om både lexington og yasir. Jeg vet hvordan yasir får sin pp, jeg vet hvordan Lex har fått antall poeng han har.

men du påstår at du vet ragnar og lemmy sin fordi?
 

DeletedUser

Guest
Don Jon har brukt Under 500, sannsynligvis mye mindre. get your facts right

Nå har jeg bevist dette for sondre, så nå står plutselig ikke navnet mitt i hans innlegg på forgje side lengre :) Rett skal være rett..
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
va så?
kan satse deff også?
og ragnar ,tror han har brukt litt over 1k pp ;)

Hvis han har farmet betraktelig mindre enn en med samme poengsum, må han nesten ha brukt mere pp.

De andre du nevner har sikkert brukt litt de også, men vertfall Lemmy ligger på en soleklar førsteplass i PP bruk
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
Mest respekterte spiller
1 Don Jon - Helt klart den beste kontoen på v18
2 Aatto - Har gjort det veldig bra hittil

Favoritt spiller
1 Terminator - In love
2 Ariana Grande - Digger denne karen <3

Ukens beste PnP / forumposter
1 Beagle Eagle
2 JustDance

Mest "hatet" spiller
1 Har ingen
2 enda...

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Balle Klorin
2 Creo

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Ingen krig
2

Minst respekterte stammen krigsmessig
1
2

Favoritt stamme
1 Nice - mange gode nicks, elsker disse
2 Deceit - har sansen for Deceit. Tror de kan gjøre det bra.

Mest mislikte stamme
1 ingen
2 enda

Beste leder
1 tiden vil vise
2

Dårligste leder
1
2
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Mest respekterte spiller
1 Don Jon - Dette er etter min mening den beste spilleren på v18 til nå, med flere hestelengders forsprang
2 TW- Guiden - Zippy og co blir farlige.

Favoritt spiller
1 BananasInPyjamas - Tyske folk, morsomt å game med dere <3
2 Don Jon - Hvordan kan man ikke digge dem?

Ukens beste PnP / forumposter
1 Beagle Eagle/Jørn
2 Aatto

Mest "hatet" spiller
1 Har ingen
2 enda

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Vassendgutane
2 Mary Kay

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Ingen
2 Kriger enda

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Ingen
2 Ingen

Favoritt stamme
1 Nice - Pga den spammy skypechaten
2 JX

Mest mislikte stamme
1 BB - Plager tyske venner av meg :/
2 Ingen enda

Beste leder
1 Hmmmm
2 Ingen som har blitt testet enda

Dårligste leder
1 Jeg vet ikke
2 Ingen som har stått under press
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Don Jon har brukt Under 500, sannsynligvis mye mindre. get your facts right

Han nevnte aldri noe om Don Jon i teksten sin. Han pratet da spesielt om Yasir & *Stark* som vi har handlet heftig med på markedet.
 

JustDance

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
18
Han nevnte aldri noe om Don Jon i teksten sin. Han pratet da spesielt om Yasir & *Stark* som vi har handlet heftig med på markedet.

feil, han edita bort don jon etter at det ble bevist for han at det virkelig stemte at han ikke hadde brukt mere enn 500(og ikke engang det)
 

Kileren10

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
63
vet du hvem som spiller der?
har han sendt deg loggen sin?
har du noen som helst grunnlag for argumentasjonene dine, eller bare prøver du å se ut som du vet mye?

Han har ikke plyndret 1k enda! Jada, kan nok si med god sikkerhet at han har brukt mer enn 700pp! Jeg vet om folk som har brukt langt mer enn 700pp, men fortsatt ikke er i nærheten av hva han er på ranglisten!
 
Topp