Prisutdelinger v18

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Mest respekterte spiller

1 Tw-guiden - Kjente deg ikke fra før, og viste ikke helt hva jeg gikk til da jeg joinet stammen med deg. Mitt tidligere inntrykk var noe blandet, men må si at når jeg først har blitt kjent med deg så er du en veldig hyggelig fyr, full av humor, og en suveren spiller. Siste viste jeg da fra tidligere.

2 Herr Granpa - Er mange jeg respekterer, og da både av nye og gamle kjente, men om jeg går litt dypt i meg selv så er det nok folka på Herr Granpa som får 2. plassen. Dyktige spillere som vet hva de gjør. Tror nok disse kommer til å stige igjen på rankinga, dog håper jeg ikke det. Vil jo helst presse dem langt bort i stede. Trolig blir det en langvarig front mot denne kontoen, og jeg gleder meg til å se hvordan det går.

Favoritt spiller

1 Herre Smurfe - Nytt bekjentskap for min del, men veldig hyggelige folk. De er med på alt som skjer og er med på å holde motivasjonen oppe, også pådriver for å stadig gjøre noe sammen. Noe jeg liker.

2 Robb Stark. - Igjen veldig vanskelig å velge, men i kombinasjon med at folka virker velidg lojale, skills, stå på vilje og sammarbeids evne så synes jeg du fortjener denne. Igjen hyggelige folk også.

Ukens beste PnP / forumposter

Tw-guiden - Ler høyt når jeg leser rådene dine, dog er jeg ikke noe fan av spioner, noe du kanskje har kjennskap til, men denne gang driter jeg i det, det er bare morro :D

Mest "hatet" spiller

1 Dual på R3L4X - Hater er vell et sterkt ord, men missliker denne fyren. Her må det også forklares litt, ene fyren på kontoen er kjempe hyggelig, ja vi har tatt mange runder over pm og skype, men du har fått inn en dual som rakker ned på andre, det liker jeg ikke. Greit at dere har gode ferdigheter, men trenger ikke rakke ned på hver eneste tabbe som blir gjort av folk med god ståpå-vilje og lære evne. Uten å ta sjangser så vinner man heller ikke.

2 - dukker sikkert opp noen men foreløping ingen

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25

1 Bxxc - vet ikke hvem du er, men du skyter i været og har gode muligheter for å ta fine byer.

2 R3L4X - 2 gode spillere her, selv om jeg ikke har noe godt inntrykk av den nye dualen. Men skills har de, og de kommer til å gjøre det godt. De har også en fin rim de kan bevege seg utover.

Mest respekterte stammen krigsmessig

1 Nice - Hva skal jeg si, en utrolig bra stamme med både gode gamle travere og nye spiller fulle av iver.

2 Power - Kan ikke si annet enn at jeg respekterer en god motstander, og jeg har troa på at vi har en flott motstander her med mye bra folk.

Jeg vil dog ikke si at verdenen kretser rund disse to stammene, Wolf er kanskje min personlig favoritt utenom disse, men både .:RF:. og Alpha ser jeg også for meg at vil kunne utgjøre mye på verdenen

Minst respekterte stammen krigsmessig

1 Morra$ - dere gikk imot en IAP for å angripe byene våres, og da med diplomaten i front til å forsvare avgjørelsen.

2 ---- - kunne kanskje sagt Feel men føler den gode delen herifra har i store trekk blitt en del av Nice. De som ble igjen i Feel er det lite positivt å si om, inngå IAP med felles fiende da alliansen baserte seg på denne krigen...

Favoritt stamme

1 Nice - trenger jeg å si mer :)

2 Wolf - Vet ikke hvorfor men la merke til dere tidlig i veksten deres på rimmen, og dere fortsetter bare å imponere. Antar dere minner meg litt om en stamme jeg startet på v13. Og det ser ut som dere gjør det bra.

Mest mislikte stamme

1 Morra$

2

Beste leder

1 Tw-Guiden - Imponerende bra pågangsmot på Pål. Liker at du aldri gir opp og peser på for å få fart på meg og resten. En god leder skal være et forbilde, og det er du virkelig.

2 Creo - Er ikke helt der at jeg synes du gjør en dårlig jobb, derimot synes jeg at det ser ut som du gjør en god jobb som leder. Du leder stammen som for tiden gir oss mest motstand. Og tror ikke at det kan gå så bra uten at dere har en sterk og god leder i grunn.

Dårligste leder

Vet for lite om lederne ellers til å si hvem som er dårligst
men ingen tvil om at genneralløs var den dårligste lederen jeg har sett, både IG og og som person
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
"Mest "hatet" spiller

1 Dual på R3L4X - Hater er vell et sterkt ord, men missliker denne fyren. Her må det også forklares litt, ene fyren på kontoen er kjempe hyggelig, ja vi har tatt mange runder over pm og skype, men dy har fått inn en dua som rakker ned på andre, det liker jeg ikke. Greit at dere har gode ferdigheter, men trenger ikke rakke ned på hver eneste tabbe som blir gjordt av folk med god ståpåvilje og lære evne. Uten å ta sjangser så vinner man heller ikke."

Hmmm, må vel nesten nevne at det er 3 stk her, ikke 2. Men regner med at det er meg du sikter til som den som rakker ned på andre. Det du kaller "rakke ned" her er vel de PMene vi har sendt hvor vi har egentlig skrytt mer av oss selv enn rakket ned på "thehairypig". Men litt "pepper" må man regne med å få høre om medlemmene i sin egen stamme når de skal adle oss i løpet av natten, og sender støtte som treffer før første adels, og den støtten da alene tar ut hele 1. adels angrep :p

Vil også gjerne nevne at mange av de "rundene over PM" har vært med meg også, så jeg har en hyggelig side, er bare det at jeg liker å gni det litt inn når motstanderen gjør feil :)

Og BTW, takk for ros om gode ferdigheter :)
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Vet ikke hvem det er men har fått noen videresendte meldinger ifra hairypig som bare er stygge,
ikke fått disse meldingene av dere selv, men merker en av dere er litt krassere i kantene.
 

Blueskills

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
"Først ignorerer de deg, så ler de av deg, så slåss de med deg og så vinner du."
- Matmor Gandhi

hehe, neida blir spennende dette (clapping)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Fjøsnissen- Utrolig bra måten du har håndtert Stark på, selvom du innimellom har måttet ha KV som har måttet trå til, fortjener du all mulig ros!
2 Ram77- Tar på seg KV hver gang det trengs, setter TW foran IRL virker det som, det fortjener du credz for! Også en utrolig hyggelig person å snakke med i lederchatten, du er virkelig en som følger mottoet "Alle er mine venner, inntil det motsatte er bevist"!

Favoritt spiller
1 Lexington- Axelz er sjeldent morsom å snakke med på skype mens man curver, pluss du trår virkelig til og tar på deg KVer dag etter dag :) Vitsen din på skype forklarer vel egentlig mye om deg: "I like my women as I like my whiskey, 12 years old and in the basement!"
2 Ragnar Lodbroch- Kjenner jo Eric fra tidligere, enormt aktiv og en god spiller. Kristoffer er virkelig en det lukter svidd av etter han har vært på skype :D

Ukens beste PnP / forumposter
1 Tw-guiden: Hvis målet var splitt og hersk med tråden din der du gir såkalte "råd", må jeg si at du har lyktes. Har virkelig skapt hodebry innad i Power, men heldigvis ingenting vi ikke kan fikse :)
2 Bortsett fra Tw-Guiden sin tråd må jeg si at det har vært lite spennende lesestoff på off-forum, men hvis jeg må velge blir det vel Aleks på Terminator

Mest "hatet" spiller
1 Bexx- Kun fordi du ikke tåler at jeg er litt "krassere i kantene", ellers har jeg ingenting i mot deg
2 -----

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 25
1 Frimag- Vent å se!
2 Creo- Markus kjører virkelig på, ikke lenge før du er topp 25 nå!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Power- Eneste grunnen til at jeg setter oss foran Nice her er at nice har erklært krig mot masse "dritt-stammer", kun for å ligge bedre an på krigsstatistikken, noe som ikke vitner om lyst på en rettferdig kamp på denne statistikken.
2 Nice- Selv med det som er nevnt over, gir dere heidundranes god motstand til tider, er morsomt å krige med dere :D

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 DoM- Bytter side hver gang vinden snur, ikke bra
2 ----------

Favoritt stamme
1 Power- Digger stammen min, blir bare morsommere og morsommere for hver dag som går :)
2 OIM- Credz for å virkelig kjøre på, selvom dere ligger ganske håpløst plassert :p

Mest mislikte stamme
1 Nice- Eneste grunnen til at dere kom inn her var bruken av spioner; Ja, det er utrolig nyttig for å vinne en krig, men ikke særlig "fair".
2 Feel- Denne sier vel seg selv

Beste leder
1 Creo- Markus tar virkelig tak, eneste er at du kunne vært litt mer synlig for de av medlemmene som ikke ser lederchatten på skype.
2 Ram77- Ann gjør det hun kan for å styre stammen, eneste vekstpunktet er det samme som Markus :)

Dårligste leder
1 ------
2 ------

-Grimo, R3L4X
 

DeletedUser

Guest
Mest mislikte stamme
1 Nice- Eneste grunnen til at dere kom inn her var bruken av spioner; Ja, det er utrolig nyttig for å vinne en krig, men ikke særlig "fair".



Er ikke denne ganske ironisk, spesielt når det kommer fra denne karen?
 
Sist redigert av en moderator:

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Haha du er ikke til å like, og du bare bekrefter det her.
Aldri sagt det var fordi du er krass i kantene, men er hvordan du behandler folk spessielt TheHairyPg.
Nå viste det seg jo at dere ikke hadde skills da dere tok ut troppene hans i nøytral inaktiv by, men brukte spion som dere greide å omvende fra stammen vår ;)

Dobbelmoralen du her viser, gir nok en grunn til å ikke like deg om du spør meg. Resten av gjengen på kontoen derimot virker som bra folk.
 

DeletedUser

Guest
Som jeg prøvde å gjøre klart, vi fikk 0 informasjon fra spioner når vi tok ut nuket og adelsene dere sendte på den spillerbyen dere kaller inaktiv! Erik kjenner han fra tidligere, vi snakket sammen på PM daglig, og vips så hadde han adelsinc fra dere, og det var en gyllen mulighet for oss til å enkelt bli kvitt nukene deres i området!
 

habbomannen

habbomannen
Reaksjonspoeng
551
Som jeg prøvde å gjøre klart, vi fikk 0 informasjon fra spioner når vi tok ut nuket og adelsene dere sendte på den spillerbyen dere kaller inaktiv! Erik kjenner han fra tidligere, vi snakket sammen på PM daglig, og vips så hadde han adelsinc fra dere, og det var en gyllen mulighet for oss til å enkelt bli kvitt nukene deres i området!

Så dere hadde bare en kontakt med Diddy for å skape mistanke? Fett.
 

DeletedUser

Guest
Så dere hadde bare en kontakt med Diddy for å skape mistanke? Fett.

Som mailene The Vigilante la ut gjør det klart, vi hadde PA med diddy kun for å slippe incs derfra! Selvfølgelig var det dumt av diddy å si ja til det, ettersom hvis han hadde bidratt kunne dere virkelig tatt ut oss i nord i Power, men han sa han var inaktiv og likte ikke å krige, så vi takket og tok imot vi når vi kunne slippe å bry oss om diddy! Dere kan si alt dere vil, men diddy har ihvertfall ikke lekket noe som helst informasjon til oss på R3L4X!
 

benja81

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
299
Som jeg prøvde å gjøre klart, vi fikk 0 informasjon fra spioner når vi tok ut nuket og adelsene dere sendte på den spillerbyen dere kaller inaktiv! Erik kjenner han fra tidligere, vi snakket sammen på PM daglig, og vips så hadde han adelsinc fra dere, og det var en gyllen mulighet for oss til å enkelt bli kvitt nukene deres i området!

I såfall er det snakk om mere flaks enn ferdigheter, har alikevell mine tvil.
 

DeletedUser

Guest
Virket ikke som du synes det var noe i veien med ferdighetene mine i sted når jeg trakk tilbake på 100ms, men for all del, tro at det er flaks om du vil!
 
Topp