Prisutdelinger - v24

snivy

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
4 ting:

1. Det å diskutere rød rykte er barnslig, uansett grunn, alle har røde rykter av både saklige og usaklige grunner. (Mitt syn på det, ikke lov :))

2. Hvordan kan du misslike stammeledere fra mindre stammer når du ikke engang vet hvem de er?

3. Fin liste :3

4. Generelt bra med aktivitet! ... Jeg tar tilbake det jeg sa i nr 1, slåss, slåss, slåss!
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Når så mange reagerer bør du kanskje revurdere hvordan du opptrer på forumet.

Jeg hadde ikke regnet med at han postet det på forum og kom med grove personangrep før han i det hele tatt stilte spørsmålstegn ved hvorfor. Det er ingen retningslinjer i form av krav for å gi rødt.

Hvorfor reageres det så kraftig på at jeg ga rødt, mens ingen bryr seg om personangrepene? Flere har nevnt viktigheten med å åpne for konstruktive innlegg for å fremme aktivitet, og sikter til ett ryktepoeng som jeg i etterkant har redegjort for, istedet for å referere til grove personangrep. Dette henger ikke på greip!


Jeg er forsåvidt enig med Snivy. Jeg skjønner ikke hvorfor dette er en diskusjonssak. Folk får være uenig i at jeg ga rødt, og det er deres sak. At det reageres så kraftig på, men at det ikke reageres ennå på reaksjonene fra MariusN, synes jeg er trist.
 
Sist redigert av en moderator:

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Personangrep? Jeg ber deg holde deg unna forumet om du bare er her for å spre kvalme.

Og om du mener det er useriøst å ha en spiller som for tiden ser ut til å vinne hele v24 alene som mest respektert, da er det vell kanskje deg det er noe feil med.
 
Sist redigert:

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Kaller du det der for personangrep? Å bli kalt for tulling?

Javell. Det har skjedd utrolig mange ting på dette forumet som er 100x verre enn det der, og det har til tider da ikke blitt reagert fra teamet en gang.

Såeh, om du mener det der er personangrep, da bør du tenke deg om igjen. Å kalle noen for en tulling.. Jesus. Da tåler man ikke mye.
 

MariusN

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
221
Hyggelig å se at du også har fått med deg den eneste andre på forumet som er verre på å spre røde rykter enn deg, <3Fatal<3
 

Isbjoern

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
147
Flere her snakker varmt om inkludering på forum og å jobbe for å få folk til å være aktive, slik at det blir litt aktivitet på forum. Likevel har jeg hittil alle imot meg fordi jeg ga ett rødt ryktepoeng, som ikke er ulovlig på noen som helst måte, og mottar på bakgrunn av dette personangrep som ingen reagerer på (Ja, Odd, det er personangrep, uansett om du mener det er pinglete å kalle det det det faktisk er). Jeg har fortsatt til gode at noen her saklig argumenterer hvorfor MariusN sine negative kommentarer om meg som person er greit, mens mitt røde rykte resulterte i massive reaksjoner. Personer som Jato og NaS retter en moralsk pekefinger mot meg, men det er ikke tegn til at MariusN sine svar blir respondert på av noen av disse, eller andre, i det hele tatt. Hvis flere skal komme med moralske pekefingre, eller kommentere hvor "jævla tulling" jeg er, så ber jeg i det minste at dere kan komme med en god grunn til hvorfor et (etterhvert) begrunnet rødt rykte er så farlig, og hvordan det på noen måte er verre enn MariusN sin reaksjon, som ingen hittil har satt spørsmålstegn ved. Prøv gjerne å snu det. Hva hvis MariusN hadde gitt meg et rødt rykte, og jeg hadde kommet med alle kommentarene han har gitt meg, offentlig.



Gratulerer til dere det gjelder: Dette blir min siste forumtråd. Spillkontoen er satt på slett før dette. Det er heller ingen grunn til bekymring: Jeg kommer aldri tilbake til tribalwars. Du "vinner", MariusN. Dette handler ikke om at jeg ikke tåler MariusN sine kommentarer, men det handler om at jeg ikke gidder å bruke min tid på et spill der personangrep og frekkheter tillates, og tilsynelates foretrekkes fremfor kritisk feedback. Takk for meg.
 
Sist redigert av en moderator:

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Nei, det er ikke personangrep å kalle noen for en tulling. Dette viser bare hvor lite som skal til for at du blir butthurt.

Og til det siste avsnittet ditt, det er jo som å lese noe fra en 5-åring. "Jeg gidder ikke mer fordi ingen andre deler min mening." "Min mening er den rette."

Kritisk feedback? Skriv nå under hans prisutdeling da, slik de aller fleste gjør. Jeg har mange ganger spurt etter feedback, og selv om folk ikke liker alt jeg skriver i min post, betyr det ikke at dem gir meg rødt? Du mislikte 1 ting i hans innlegg såvidt jeg har lest. Jeg er ikke enig i nærmest noe du har skrevet så langt, men jeg skriver nå heller tilbake til deg.

Men du får ha det så godt. Terskelen på forumet har blitt så lav uansett. Og dette er vel noe av det latterligste jeg har sett noen stikke av for. Goodbye.
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
Idag, 08:23
polarbear
Jeg regnet med at folk som deg ville diskutere for at jeg er "butthurt" istedet for å svare på det jeg skriver. Jeg er ikke butthurt. Som jeg skrev hadde jeg allerede slettet kontoen. Og det er forståelig nok at man ikke vil bruke tid på et spill man ikke liker.

Du poengterte fint mitt innlegg. Jeg regnet med at første svaret ville handle om at jeg gir meg, og hvor "feigt" det er, istedet for å diskutere sak.

#Selvsagt

"folk som deg" Sku nesten tolka det som personangrep ^^
 

HolyMother

Kong Odd
Reaksjonspoeng
509
polarbear
Det var et dårlig forsøk på å sette meg i et dårlig lys. Først klage på at jeg er butthurt, og så klage på at jeg omtaler deg som del av en gruppe som for tiden er imot meg.

Jeg ber deg pent: Hvis du skal diskutere, kan du da diskutere sak, og diskutere de spørsmål jeg faktisk stiller i innlegget? Det er mye bedre enn å komme med useriøse og billige poenger.

Vanskelig å forstå ironi tydeligvis, men.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Personer som Jato og NaS retter en moralsk pekefinger mot meg, men det er ikke tegn til at MariusN sine svar blir respondert på av noen av disse, eller andre, i det hele tatt.

Hvis du ble fornærmet kan du rapportere innlegget for personangrep, så fikser moderatorene resten. Når man kan og ikke kan gi rødt rykte er det ganske riktig ingen regler om, men det finnes normer, kutyme og kultur for når rødt rykte er akseptabelt. Et virkemiddel for å innstille den kulturen hos de som mangler forståelse for når rødt rykte skal gis er ved å forklare det for dem; gjerne via et rødt rykte som i samme slengen fungerer som eksempel på hva som ikke er grei bruk av ryktekraften.

Jeg sa forøvrig til Marius at jeg ikke synes noe om å kalle andre for tulling eller hva det nå var han gjorde. På samme vis som jeg først gjorde med deg tok jeg det opp privat med Marius. Forskjellen er at han ikke gikk på en tirade på det offentlige forumet, og unngikk dermed at saken eskalerte ytterligere.
 

Jato Link

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
590
Mest respekterte spiller
1 Themis (rett og slett bedre enn de andre)
2 Peligroso (eneste som ser ut til å gi Themis ordentlig motstand)
3 Chaosisalex (for konsekvent god vekst)

Favoritt spiller
Her vet jeg faktisk ikke. Det er mange på v24 jeg liker - hvis du mistenker at jeg liker deg er det mest sannsynlig fordi jeg gjør det.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Uh...
2 Han karen som startet den bildetråden kanskje?

Minst likte imponerende spiller
1 -Coller (all bark, no bite. Får skambank av Themis, etter å ha brukt PP i ørten måneder.)
2 King of Defence (etter stats å dømme er brukernavnet litt ironisk.)
3 Skandyzz (get your shit together)

Alle tre er egentlig gode spillere (tror jeg), som av en eller annen grunn har bestemt seg for å suge røv på v24 nå som krigen er i ferd med å snu i PÅLLY sin favør. Det bunner nok ut i mangel på aktivitet og/eller motivasjon, som det jo kan være mange grunner til.

Spilleren med lysest fremtid som ikke har nådd topp 25 enda
1 Repentance Requiem Løpet er litt kjørt for alle utenfor topp 25. Kanskje kan noen snike seg inn i vinnerstammen og få en lys fremtid på den måten.
2

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PÅLLY (best nå)
2 LF (best før)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 Hvor ble det av NF?
2

Favoritt stamme
1 Chaos
2 En kul stamme som slipper inn meg, altså ikke Pålly, ikke LF, ikke Blaker, ikke cat.

Minst likte stamme
1 Alle stammer som ikke slipper inn meg, altså Pålly, LF, Baker, cat
2

Beste stammeleder
1 Alle stammeledere som ikke slipper inn meg
2

Dårligste stammeleder
1 Alle stammeledere som ikke slipper inn meg
2
 
Topp