Prisutdelinger

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Det kunne vært litt morsomt å diskutert litt nærmere. Jeg både liker og missliker og være "hatet". Selv vet jeg at det kommer av sjalusi, da alle egentlig vil spille med meg. Så calm down folkens. Neste runde skal jeg lage en stamme med nok akademier til alle sammen :)
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Isbilen2000 - Lurer på hvem som spiller her, dem leker i hvertfall med OsloM, imponerende.

og av en eller annen grunn blir jeg kontaktet fordi folk tror jeg spiller der.
La meg være i fred, hp3 er teit.
Ryktesprederen må hate meg.
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1 Shimo
2 thomz97

Favoritt spiller
1 White Star line
2 White tiger.

Ukens beste PnP / forumposter
1 Ruben: Helt klart nr 1 så langt.
2. No idea.
14510. Zippy
14511. St. Ruben.



Mest "hatet" spiller
1 No idea
2 No idea

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 White Star Line
2 gullungen95

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 WySoSe
2 [LR] Lama Rompe får plassen før High. De har ikke angrepet noen enda. Men snart begynner de og da vil ingen stå i mot dem.
3 High

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 High
2 OsloM

Favoritt stamme
1 WySoSe
2 WhSoSe

Mest mislikte stamme
1 High - De er så übermislikte at de får plass nr 1 og 2. Stå på!
2 High
3 OsloM

Beste leder
1 Tranxz - to gode spillere som vet hva de driver med og har ledet mange stammer til storhet.
2 Varg V!!

Dårligste leder
1. No idea
2. No idea.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Mest respekterte stammen krigsmessig
1 Why so serious

Minst respekterte stammen krigsmessig
2 Oslo M

Favoritt stamme
1 Why so serious mange gode spillere som faktisk satser på tropper fremfor Oslo - M som går adelshorer

Hahaha, ni i WySoSe är så himla patetiska att jag inte kan låta bli att skratta.

:bluedot: För det första. Ni i WhSoSe och WySoSe har inte ens lika mycket OBA som OsloM om ni lägger ihop båda era stammar, hur kan det vara bra krigsmässigt?
proof: Oslo Mafia = 326.880
WhSoSe+WySoSe = 123.939 + 198.810 = 322.749



:bluedot: För det andra. Att ni satsar trupper har ni ju inte kunnat bevisa på något sätt, och förresten, hur är det man tar nya byar? Just det, man attackerar en by, dödar alla dess defftrupper innan man så småningom kan ta över den. På så sätt har vi redan slösat en massa trupper på att ta ut byar. Vilket visar sig i våran OBA.


:bluedot: För det tredje. Har man fler byar så får man automatiskt in mer resurser som man kan använda till trupper. Alltså har vi igång exakt samma truppproduktion som ni har medan vi bygger upp våra andra byar.


Hittar ni någonting bra att säga efter det här så blir jag mycket imponerad. Du, forummod som läser detta får ursäkta mig, men småbarnen i WySoSe behöver läsa det här.
 
Sist redigert av en moderator:

thomz97

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
175
För det första. Ni i WhSoSe och WySoSe har inte ens lika mycket OBA som OsloM om ni lägger ihop båda era stammar, hur fan kan det vara bra krigsmässigt?
proof: Oslo Mafia = 326.880
WhSoSe+WySoSe = 123.939 + 198.810 = 322.749
Da jeg skrev det der var Why so serious forran i odt ;)

Men det er bare morrsomt og leke fiener med svensker ;)
 

DeletedUser

Guest
1 White Star Line
2 gullungen95

Skjønner ikke hva du tenker på her, se du plasseringen hans og at han allerede har mistet 1 by til en av sine naboer. Så tviler jeg på at han har så lyst fremtid på classic allikevel.

En som har mye lysere fremtid en han her, er kanskje Isbilen2000.
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Såvidt jeg vet, så er dette personlige meninger. Om han har troa på Gullungen er det opp til han, og er helt tåpelig at du da skal kommentere dette. Er derimot enig i at Isbilen har muligheter for en bra ending på HP, men jeg vet også at Gullungen har gode odds. Vi er i startfasen i spillet, og de som har spilt før bør være klar over at uventede ting kan skje.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Skjønner ikke hva du tenker på her, se du plasseringen hans og at han allerede har mistet 1 by til en av sine naboer. Så tviler jeg på at han har så lyst fremtid på classic allikevel.

En som har mye lysere fremtid en han her, er kanskje Isbilen2000.

Jeg skal slå kraftig ifra meg i nærmeste fremtid, bare jeg får mekket litt mer gård. Føler at nattadling ikke er fint, men har lært nå og er ikke lurt å ha en halv offby stående hjemme uten deff der, da kommer naboene. :cry:

At jeg har noe spesiell lys fremtid har jeg ikke, og posisjonen er ikke den beste, selv om det så bedre ut når jeg logget på i dag.
Kjenner jeg deg btw, så du vet noe om meg?

Er også enig i at Isbilen har imponert meg!
 

DeletedUser

Guest
Jeg skal slå kraftig ifra meg i nærmeste fremtid, bare jeg får mekket litt mer gård. Føler at nattadling ikke er fint, men har lært nå og er ikke lurt å ha en halv offby stående hjemme uten deff der, da kommer naboene. :cry:

At jeg har noe spesiell lys fremtid har jeg ikke, og posisjonen er ikke den beste, selv om det så bedre ut når jeg logget på i dag.
Kjenner jeg deg btw, så du vet noe om meg?

Er også enig i at Isbilen har imponert meg!

Så bra vi er enige^^ Ja, mye har forandret seg siden gårsdagen... Noen ting ble bedre og andre ble dårligere .

Lykke til ihvertfall!


kjenner meg sikkert ;-)
 

jenny skavlan2

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
1
.

Skjønner ikke hva du tenker på her, se du plasseringen hans og at han allerede har mistet 1 by til en av sine naboer. Så tviler jeg på at han har så lyst fremtid på classic allikevel.

En som har mye lysere fremtid en han her, er kanskje Isbilen2000.

Jo de pöjkarna är rätt grymma =)
 
Topp