Prisutdelinger

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
eg har aldrig motsakt deg på at dere hadde bedre stats enn oss. Det eneste eg kom opp med var følgenes: er det ett problem med at han tok feil, så prøv og vis det til han (noen gjorde det oppenfor)

og det han prøvde og si, var at BERM og PMS har kriget mere mot værandre enn det -nb- har mot pms.

er vel ikke noen problemer i dette her?:confused:

Han sa at BERM hadde bedre stats mot PMS enn -NB-. Det er en faktafeil, som jeg har prøvd å påpeke.
 

DeletedUser

Guest
Jeg tenkte jo stort sett på ODA'en den siste tiden jeg.

Men, dette er før, nå er nå, nå skal -NB- og PMS krige mot BERM, så får vi se hva som skjer fremover. BERM er gode krigere, bare synd de ikke har like god ledelse som oss i PMS.

:jblunk:
 

DeletedUser

Guest
BERM er gode krigere, bare synd de ikke har like god ledelse som oss i PMS.

Du har vel egentlig ingen kjennskap til BERM's ledelse. Jeg tipper at du ikke engang vet hvem som er i den, og da burde du heller ikke uttale deg om noe du ikke har peiling på;)
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Fint du har påpekt det, noe mer?..
Tja, kan vel allitds finne noe mer.. :D

Stakkars meg som kjeder meg sånn der oppe mens dere andre kriger må jo ha noe å gjøre.

Jeg tenkte jo stort sett på ODA'en den siste tiden jeg.
-NB- har høyest ODA av alle toppstammene :p

Men, dette er før, nå er nå, nå skal -NB- og PMS krige mot BERM, så får vi se hva som skjer fremover. BERM er gode krigere, bare synd de ikke har like god ledelse som oss i PMS.

:jblunk:

Sånn nå jeg er ferdig.. Hehe. Ja, blir en spennende tid i møte :)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du har vel egentlig ingen kjennskap til BERM's ledelse. Jeg tipper at du ikke engang vet hvem som er i den, og da burde du heller ikke uttale deg om noe du ikke har peiling på;)

Jeg vet jeg vet! Berm-Ledelsen har stort engasjamang, men til tider altfor mye - Og folk blir lei masingen.
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet jeg vet! Berm-Ledelsen har stort engasjamang, men til tider altfor mye - Og folk blir lei masingen.

Jeg tviler også på at du vet hvem som er i ledelsen, og hva som ellers foregår i berm:eek:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg tviler også på at du vet hvem som er i ledelsen, og hva som ellers foregår i berm:eek:

Jeg var vel i Berm en god stund :)

Var nok bare du som syntes et rundskriv 2 ganger i måneden var litt vel mye for deg når du var her. Så håper du slapper godt av i PMS da(Y)

Yeah, jeg ble lei, men så var det vel slik at det var 3-4 ganger i uken..Og jeg snakket med flere som ble leie :p
1-2 ganger i måneden er ikke så mye - Siden jeg ikke var så stort mer en et par måneder :)
 

DeletedUser

Guest
Jeg vet godt at du var i berm, men det betyr ikke nødvendigvis at du vet hva som foregår der.
Jeg kan heller ikke se på at du svarer på det du skrev "jeg vet" til, dermed oppfatter jeg det som du vet svært lite om hva som foregår i berm.
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Du ga meg ikke et spørsmål? :)
Fikk et som jeg overså;

TK siden du vet alt? hvem er i ledelsen til BERM da?
Smud, Leiv, Baal, Pumba.

Usikker på statusen atm, men disse var i noe slags ledelse før ;)
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært for den "flotte" ledelsen til BERM hadde de ikke vært fiender med NB, right?

Jeg er meget fornøyd med ledelsen til BERM, syns de skal fortsette sånn. :rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Hadde det ikke vært for den "flotte" ledelsen til BERM hadde de ikke vært fiender med NB, right?

Jeg er meget fornøyd med ledelsen til BERM, syns de skal fortsette sånn. :rolleyes:

Ledelsen i BERM er en flott gjeng! for å si det slik, hadde det ikke vært for dem, hadde vi antageligvis ikke hatt de statsene vi har nå mot -nb- og PMS.;)
 

DeletedUser

Guest
Smud, Leiv, Baal, Pumba.

Usikker på statusen atm, men disse var i noe slags ledelse før ;)

Her viser du jo dårlig oversikt over ledelsen til berm, og dermed har du desverre for deg ikke oversikt over hva som skjer i berm heller.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Smud, Leiv, Baal, Pumba.

Usikker på statusen atm, men disse var i noe slags ledelse før ;)


Du har vært i BERM, og vet ikke engang hvem som var i ledelsen da du var der engang. Forteller nå littegranne om deg selv?:rolleyes:
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Så det dere sier er at de der ikke var i ledelsen?!

Kyss meg i ræva!
 

DeletedUser

Guest
Så det dere sier er at de der ikke var i ledelsen?!

Kyss meg i ræva!


det har eg ikke sakt noe om, Men når du har vært i stammen like lenge som du har, burde du vite hvem som var i ledelsen, og IVÆRTFALL de som sendte så mye poster på PM :D

Siden du klaget på det, burde du VIRKELIG vite det, og det har du ikke klart, så im sorry:rolleyes:
 

DeletedUser

Guest
Så det dere sier er at de der ikke var i ledelsen?!

Kyss meg i ræva!

For det første er ikke personene i ledelsen knyttet opp til kontoer. De fleste i ledelsen har dual som ikke er i ledelsen. Dermed går på personer og ikke kontoer.

For det andre inneholder lista di mange mangler, og også feil.
 
Topp