Prisutdelinger

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
Men bare sånn at det er sagt så ikke glem at -NB- hadde L-13 som front da PMS skiftet side. Vi var ikke akkurat naboer med PMS den gangen. Så -NB- måtte krige mot L-13, for PMS lå ikke innenfor adlingsdistanse.
 

DeletedUser

Guest
Ledelsen i BERM er en flott gjeng! for å si det slik, hadde det ikke vært for dem, hadde vi antageligvis ikke hatt de statsene vi har nå mot -nb- og PMS.;)

Hadde det ikke vært for de hadde dere ikke hatt stats mot -NB- i det hele tatt. :eek:
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Haha TK listen din var ho feil :D Du viser som arcon sier, at du ikke har oversikt i det hele tatt lengre.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Rettelse, ikke helt feil, men mangler en del og det er jo som sagt bare kontoer? har du noen navn? :D
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. NumberOne ( old player ) og Templar ( Old player ) har ikke sett så mye til new owner.
2 ligger mellom Smud og baal <3

Favoritt spiller
1 SMUD <3
2 Leiv/Baal/Monster

Ukens beste PnP / forumposter
1 har det vært noe god PnP? må i såfall være ruinter, siden det er lagd store diskusjoner.
2

Mest "hatet" spiller
1. NumberOne, Grunn: God spiller, som eg alltid har vært i en krig mot:) kreedz til denne kjæmpe spilleren (old owner)
2

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Baal
2. Chaosisalex/knallis/bgm75

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS, har klart og holde seg på en side, selv om de brukte feige triks
2 Sorry -NB-, Men BERM tek nok denne:)

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 alle som kriger burde være respektert, sier heller: alle som ikke kriger = ikke respekterte.
2

Favoritt stamme
1 BERM OFC:cool:
2 PMS, holdt ut gjennom stort press/-nb- var gode allierte.

Mest mislikte stamme
1 ~dkl~ ypper seg for mye med oss
2

Beste leder
1. Uansett hva folk mener, så mener eg at Leiv er en extremt flott leder/ smud pusen min<3
2. Granpa har gjort det veldig godt:)

Dårligste leder
1. Glitter/Bgm75 viss han er i ledelsen? Liker ikke måten de oppfører seg falske.
2
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
wow

"Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS, har klart og holde seg på en side, selv om de brukte feige triks
2 Sorry -NB-, Men BERM tek nok denne"

Wow, må vell være første gang noen har skrevet sin egen stamme her ? o_O
 

DeletedUser

Guest
"Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS, har klart og holde seg på en side, selv om de brukte feige triks
2 Sorry -NB-, Men BERM tek nok denne"

Wow, må vell være første gang noen har skrevet sin egen stamme her ? o_O


koffor må du komme med ett coockey svar? lag din egen liste i så fall, dette er min mening.:mad:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Respekt

Reagerer bare på det som jeg mener er et spørsmål der du skal svare angående andre stammer og utelukke din egen, noe som de fleste andre har gjort i denne tråden (?) Føler det bare blir en smule rart når du sier du respekterer din egen stamme mest.

"Respekt eller aktelse er et begrep for vår holdning overfor andre som kan vise at vi anerkjenner at den andre er verdig en aktelse enten som vår likemann eller som en vi setter høyere enn oss selv."

"viser at vi anerkjenner den ANDRE"

ergo i denne sammenheng den andre mot part, som igjen betyr ikke din egen. Mitt syn på saken er at du da i denne sammenheng bruker ordet respekt i feil sammenheng, for på en måte å sverte NB/ fremheve berm (?)
 

DeletedUser

Guest
Reagerer bare på det som jeg mener er et spørsmål der du skal svare angående andre stammer og utelukke din egen, noe som de fleste andre har gjort i denne tråden (?) Føler det bare blir en smule rart når du sier du respekterer din egen stamme mest.

"Respekt eller aktelse er et begrep for vår holdning overfor andre som kan vise at vi anerkjenner at den andre er verdig en aktelse enten som vår likemann eller som en vi setter høyere enn oss selv."

"viser at vi anerkjenner den ANDRE"

ergo i denne sammenheng den andre mot part, som igjen betyr ikke din egen. Mitt syn på saken er at du da i denne sammenheng bruker ordet respekt i feil sammenheng, for på en måte å sverte NB/ fremheve berm (?)


vel viss du ikke har forstått det eg mente, så var det faktisk følgenes: PMS! første plass:eek:

BERM & -NB- på delt andre. Og NEI, det er flere som har skrevet respektert på sin egen stamme, og ikke andre sin.

Eg blir kvalm av hvor sint du blir pga eg setter BERM likehøyt/høyere enn -NB-
 

DeletedUser

Guest
Du burde og være GLAD for at eg tok -nb- delt på samme plasssom BERM, for viss du virkelig skal komme med ett slikt coockey svar til meg, så børr du kansje se videre oppover hva de andre har svart.

Såg nettopp på de 5 postene før meg, og der satte ALLE i -nb- sin stamme på rank 1, blir rett og slett bare kvalm av deg nå..:(
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Blir ikke sint, bare en smule forfjamset over at en person av ditt kaliber ikke er i stand til å bruke et begrep som "respekt" på rett måte.
Er det flere som har gjort det så får jeg kjefte på dem også. i mine øyne fremstiller du deg hvertfall selv som en ignorant person dersom du sier du respekterer deg selv, mer en du gjør en verdig motstander. Det gjelder samme hvem det kommer fra! Når jeg tenker meg om, er det for meg en smule respektløst at du respekterer din egen stamme mer en min, jeg ville hvertfall aldri åpenhjertet slengt ut en slik kommentar.

Og Berm / Nb på delt andre?
"Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS, har klart og holde seg på en side, selv om de brukte feige triks
2 Sorry -NB-, Men BERM tek nok denne"
Leste du det selv ?
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
respekt 2

Leste raskt gjennom de siste postene, og slik jeg så det fant jeg bare 1 post fra Gard hvor hans egen stamme var på mest respekterte. At spillere putter sin egen stamme på favoritt stamme derimot er en helt annen sak :)

Har noen andre i -nb- gjort det (Nei gidder ikke å bla igjennom ALLE listene for å sjekke, gjør det selv dersom du gidder) Så er det smekk på fingrene til dem også, og send meg PM Så skal jeg lære dere å bruke ordet respekt på rett måte !
 

DeletedUser

Guest
Blir ikke sint, bare en smule forfjamset over at en person av ditt kaliber ikke er i stand til å bruke et begrep som "respekt" på rett måte.
Er det flere som har gjort det så får jeg kjefte på dem også. i mine øyne fremstiller du deg hvertfall selv som en ignorant person dersom du sier du respekterer deg selv, mer en du gjør en verdig motstander. Det gjelder samme hvem det kommer fra! Når jeg tenker meg om, er det for meg en smule respektløst at du respekterer din egen stamme mer en min, jeg ville hvertfall aldri åpenhjertet slengt ut en slik kommentar.

Og Berm / Nb på delt andre?
"Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS, har klart og holde seg på en side, selv om de brukte feige triks
2 Sorry -NB-, Men BERM tek nok denne"
Leste du det selv ?

og så da? så du mener om at omtrent alle i -nb- som har postet her er igjonrant personer?

du dummer deg faktisk...
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
jäg er lat

Men sindick da, må kjøpe lesebriller til deg :) Har aldri sakt du ER en ignorant person ,men at du FREMSTILLER deg selv som en. vesentlig forskjell her.

Og lat som jeg er, så finner jeg bare en annen liste fra NB som ikke er fra GARD (han var sikkert full når han skrev sin :D) Så finner jeg knallis sin, som fint putter opp BERM og PMS som mest respekterte. Lenger bak orker hvertfall ikke jeg å bla :D

Og en ting til som har iritert meg over en laaaaaaang tid, dette gjelder ikke bare deg, men alle andre som diskuterer på forumet. Hva skjer med den sinnsvake siteringen? Enhver oppegående person må da klare å lese 20 cm lenger opp for å se hva personen over har skrevet ? kommenteres det noe som ble skrevet for 17 uker siden er det vell greit, men er det virkelig nødvendig å sitere vær eneste bidige post? (beklager, måtte bare får det ut av systemet)
 

DeletedUser

Guest
vel, er ikke så mange i -nb- som ikke har tatt sin egen stamme øverst.

Fakta er at eg ikke har så extremt mye repsekt for -nb- Dette er MINE MENINGER, så da velger eg selv om hva eg mener om dem...
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Men du ba meg jo vell og merke om å skrive en liste, here it goes

Mest respekterte spiller
1. Runinter, han leder vell nesten alt som er verdt å lede ? :) enough said
2. Granpa, har selv vært kv her en gang da incs haglet inn. Den dag i dag forstår jeg ikke hvordan han fikk til det han gjorde :O 1 stk gal mann

Favoritt spiller
1 Über :) hadde ikke vert på kartet dersom det ikke var for ham
2 Knallis - går jo ikke an å ikke elske ham?

Ukens beste PnP / forumposter
1 Har ikke fult med så ekstremt mye på forum denne uka :O En smule overasket over meg selv her ja :D
2

Mest "misslikte" spiller
1. Må bli bluewolf, liker ikke når folk er store i kjeften mot meg :eek: hvertfall ikke når jeg er liten og uten stamme, mens han selv gjemte seg bak CN :eek:
2 Sargareas, spioner kan dra drit peppern gror :)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Knallis
2. Goyakleh

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 PMS,
2 BERM
See what i did there ?

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 CN
2 RNG
(går litt tilbake i tid her jeg :D )

Favoritt stamme
1 -NB- Vært min favoritt stamme fra dag 1, selvom jeg skalv i buksa når jeg fikk incs fra den kanten :(
2 Må si Death her, utrolig hyggelig og koselig stamme. Lærte meg mange nye aspekter av spillet og hjalp meg da jeg trengte det :)

Mest mislikte stamme
1 CN
2 L-13 (Av den enkle grunn at jeg sverget fra 1 juni at jeg var imot denne stammen, fordi de var på rank 1 :D jeg liker ikke rank 1, bortsett fra når jeg er det selv )

Beste leder
1. Runinter/ Granpa, de er så vellsmurte og ko ordinerte at de går under 1 :)
2. Er usikker her, da det er så mange passende kandidater at jeg lar denne stå åpen.

Dårligste leder
1. Espen, holdt sin egen stamme bak lyset og prøvde å ingå avtaler som ikke var samkjørt med stammens egen prioriterings liste? ikke gode lederegenskaper i den sammenhengen nei.
2 Iownan - å si han var direkte dårlig blir å ta hardt i, men han gjorde noen fatale valg han også.
 
Topp