Prisutdelinger

DeletedUser

Guest
Men sindick da, må kjøpe lesebriller til deg :) Har aldri sakt du ER en ignorant person ,men at du FREMSTILLER deg selv som en. vesentlig forskjell her.

Og lat som jeg er, så finner jeg bare en annen liste fra NB som ikke er fra GARD (han var sikkert full når han skrev sin :D) Så finner jeg knallis sin, som fint putter opp BERM og PMS som mest respekterte. Lenger bak orker hvertfall ikke jeg å bla :D



greit, eg skal fikse en fin liste til deg!

Villarreal
GARD
tv92
Gunnar Gås
knallis
Übersetzung
most wanted

her var det til fra side 6-12 eg såg imellom, og alle disse navnene dukket opp og fra 9 av og oppover var det omtrent bare spam. så gi deg! over 60 % av de i -nb- som har svart her, har svart på seg selv. :rolleyes:
bare og sende mail til dem viss det er så om å gjøre, kan vel kansje si det til hele stammen? siden over halvparten av stammen har stemt på seg selv?:confused:
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Villarreal
GARD
tv92
Gunnar Gås
knallis
Übersetzung
most wanted
d:

Fint at du nevner meg to ganger :p

Men nei, Svein, var nok ikke full. Stemte på -NB- fordi jeg mener det er rett. For meg har -NB- vært den stammen som har imponert mest krigsmessig om man ser på V5 gjennom året som har gått siden serveren åpna.
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
-.-

-.-

Bare jeg som bryr meg om at begrepene brukes rett her altså o_O Men greit, da jeg ikke lenger kjeder meg like mye som jeg gjorde igår kveld så tar jeg dette ikke enda lenger o_O Mener bare "Respekt" burde bli brukt i rett sammenheng, men det får så være at andre har ulike synspunkter på dette med respekt da :eek:
 

DeletedUser

Guest
Jeg respekterer -NB- mer enn de i BERM og PMS krigsmessig. Det har noe å gjøre med at jeg føler ikke jeg har kriget særlig mye med noen av dem enda :eek:
PMS har jeg aldri hatt særlig front mot, og BERM krigen har akkurat begynt, og jeg har lissom ikke kommet skikkelig igang :p

Sindick og Varanior, dere er begge noen kverrulanter uten like. Give it a break...:eek:
 

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
løgnare :D

Greeeeit jeg giiiiiir meeeg ! Dere skal få bruke ordet respekt i hvilken retning dere vill ! ;(

Men what? Hva kalte du meg og sindick ? :D Det tror jeg bare er løgn :O ?
 

DeletedUser

Guest
neida, er eg som gjorde feil her. skumleste gjennom, og såg ikke at du skrev varanior08 og sindick, trodde det stod, hva kaldte du varanior08 sindick? :p
 

DeletedUser

Guest
sindick skrev:
Mest respekterte spiller
1. NumberOne ( old player ) og Templar ( Old player ) har ikke sett så mye til new owner.

Jasså?

Er helt sikker på at BERM har mistet en del tog.
--
:jhimle:
 

DeletedUser

Guest
Mest respekterte spiller
1. NumberOne (Simen)
2. Varg V (Tommy)

Favoritt spiller
1. AimEffect
2. Baal

Mest "hatet" spiller
1. Smud
2. Kracked
(ikke fordi de er gode, men rett og slett irriterendes)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Knallis
2. Varg V

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. BERM
2. PMS

Favoritt stamme
1. PMS
2. Night

Mest mislikte stamme
1. BERM
2. -NB-

Beste leder
Finnes ikke ord på hvor vanskelig denne er.
Men etter det jeghar fått med meg;
1. AimEffect
2. Granpa

Dårligste leder
Finnes ikke ord på hvor enkel den første er. :D
1. Espen aka brann2006
2. Veit ikkje æ vel!
 

DeletedUser

Guest
Hehe.

Nei, kjenner han ikke så fantastisk godt, så var kanskje litt rask der.. :D :p
 

DeletedUser

Guest
Jeg som ser på meg selv such a god gutt :( prøver være hyggelig og snill mot alle også blir jeg voted mest hatet :p noe må jeg gjøre galt :p
 

point taken.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Mest respekterte spiller
1. Runinter
2. Baal

Favoritt spiller
1. Knallis - God gutt detta.
2. Goyakleh

Mest "hatet" spiller
1. Runinter (Forbanna Adelsnukes:p)
2. hmm.. Kjenner tydeligvis ikke så godt til v5 lenger.....

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1. Goyakleh - Han jobber hardt for å bli bedre hver eneste dag :)
2. Baal - Vet hva de kan by på!

Mest respekterte stammen krigsmessig
1. -NB-
2. BERM

Favoritt stamme
1. BERM
2. -NB-

Mest mislikte stamme
1. Likær egentlig alle jeg shu..
2.

Beste leder
1. Pass
2. Pass

Dårligste leder
1. Pass
2. Pass


Må innrømme at dette var SÅ mye enklere før når jeg kjente verdnen ut og inn. Nå har jeg ikke en gang peiling på hvem som er topp ledere i verdnen heller. Men uansett veldig gøy å prøve å skrive noe, gjør at man må titte litt på steder man ikke titter hver dag!
 
Topp