Prisutdelinger

zeanil

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Ehhh..? OD-A en er dårlig, Mye poeng har dere ikke.

Dere har relativt mange medlemmer og deres 5 dårligste medlemmer er enten inaktive eller bare veldig dårlige...
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
Men jeg må si..

At det er mange pingle stammer her. Yamato, hadde spion oss hos ~WON~, ødela hele forumet vårt, å informerte yamato om hva vi hadde planlagt.

Iydz! spurte faktisk en av mine medlemmer om han hadde lyst å joine NATO for å være spion for Iydz!

Så en viss pingle fra yamato ødela veldig mye av begynnelsen til WON. Vet ikke jeg altså, hva sier ALLE dere til dette?
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Men jeg må si..

At det er mange pingle stammer her. Yamato, hadde spion oss hos ~WON~, ødela hele forumet vårt, å informerte yamato om hva vi hadde planlagt.

Iydz! spurte faktisk en av mine medlemmer om han hadde lyst å joine NATO for å være spion for Iydz!

Så en viss pingle fra yamato ødela veldig mye av begynnelsen til WON. Vet ikke jeg altså, hva sier ALLE dere til dette?

svakhetstegn fra dere, som ikke fersker spioner

Svakhetstegn av Yamato som trengte spionert

Stort svakhetstegn av IyDz! som må gå rundt å spørre for å prøve å få en spion inn i vår stamme :cool:
 

I am apollyon

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
0
svakhet oss hos kan diskuteres :)
Selvsagt det er noe som vi bør kunne merke, noe som vi gjorde, men ikke på han :)

Yamato, stor svakhet! Beviser at de har noe de frykter oss hos etter som at de gjorde dette :)
På IyDz! meget stor svakhet ja, viser vel bare at de er redd dere i NATO da ;)
 

DeletedUser

Guest
...

På tide med en ny liste:

Mest respekterte spiller:
1 - Yoshi - Med to knallgode spillere bak rattet er det helt klart at denne kontoen gjør det bra. Erfaringen til disse er det ingenting å si på, og innsatsen på v6 skal dere ha kudos fra meg på! Gleder meg til å se utviklingen deres fremover, for dere leder med stil nå, og det kommer dere nok til å gjøre en stund!
2 - SadoMaster - Tror mange har fått øynene opp for denne spilleren atter en gang, for det er ikke bare på v6 han har blitt jaktet på i stort format! Med en aggressiv spillestil som selv klarte å gi Yoshi noe å bryne seg på i en stor diskusjon dem imellom er det helt klart at denne spilleren har god innflytelse på mange, noe vi så for en liten stund tilbake. I det siste har du bygget opp en gruppe med "haters" men i ny stamme ser du jo lykkelig ut med gamle venner!


Favoritt spiller:
1 - Zeanil - Digger deg og spillerstilen din. Nr 1 på v6 når det gjelder ODA og jeg er helt sikker på at du kommer til å nå veldig langt så sant moralen og lysten til å spille ikke knekker deg til slutt! :)
2 - Estrow - Du er en solid spiller som har mange faktorer på din side for å bli en god TW-spiller. Oppfører seg meget voksent og aktivitetsnivået er på plass, jeg både håper og tror du kommer til å nå langt her, som på andre verdener ;)


Ukens beste PnP / forumposter:
1 - SadoMaster - Han forsvarer seg ihvertfall så godt han kan. Alt er jo historie, såe...
2 - Zippymaster - Kanskje ikke de beste postene men han skal ha kudos for de utallige svarene for å fremheve NATO!


Mest "hatet" spiller:
1 - SadoMaster - Trenger vel ikke si så mye her egentlig...
2 - Flashbolt - Tydelig mye ulike meninger, men han har noen gode unnskyldninger og forlot Sado sin kuppede stamme for ikke å backstabbe noen. Tror han er ganske uskyldig med tanke på IyDz skandalen.


Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20:
1 - D4YW4LK3R - I ny stamme har denne karen altfor mange byer å adle, og jeg tror at han har endel enkle spillere rundt seg som han raskt tar ut for så å stige opp til de hellige 20.
2 - Life-Stinks - En rolig spiller som virker meget rutinert, litt morsomt at han ligger på 21.plass da.


Mest respekterte stammen krigsmessig:
1 - M.S - Hørt mye bra om disse og jeg vet at de gjør en god jobb mot O:H!
2 - NATO - Denne stammen har endel krigssultne medlemmer og tar nok snart kontroll i K45


Minst respekterte stammen krigsmessig:
1 - EoC - Stakkarene blir jo rast ned i en nylig bumpet tråd...
2 - ~WON~ - Altså at dere har noe håp om å ta Yamato er jo helt på tryne da.


Favoritt stamme:
1 - O:H - Dyktige karer som spiller profesjonelt og på et mye høyere nivå enn de fleste andre
2 - NATO - Jeg er imponert over hvor langt disse skulle nå, og mange av medlemmene er svært hyggelige!


Mest mislikte stamme:
1 - ~WON~ - Fail
2 - FearUs - Patetisk å ta stammer videre verden etter verden, gjør noe nytt da...


Beste leder:
1 - Fjøsnissn - Tommel opp fra meg, du gjør en knallgod jobb!
2 - -lilith- - Igjen en tommel opp, ser ut til at du/dere trekker i de riktige trådene! :)


Dårligste leder:
1 - SadoMaster - Spillestilen er vel bra nok men man så jo hvordan IyDz gikk i historiebøkene.
2 - I am apollyon - Gratulerer, stammen din gjør det dødsbra! ...
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Ukens beste PnP / forumposter
1 O:H - liker trådene dere starter, men ikke ta æren da :p(litt tøys, litt ærlighet)
2 Fakenickern - Prater mye, men lite fornuft, men ikke mange som har utmerket seg

Mest "hatet" spiller
1 Graffyx - flykter til ny stamme hver gang han blir kicket for å være flyktning idiotisk.
2 SadoMaster - Av meg og de fleste her på v6, liker ikke spillemetoden, men han kan jo spille da :)

Spilleren med lysest fremtid som ikke er med på topp 20
1 Zippymaster - min aktivitet er det vanskerlig å slå og en hvilepause nå kan gi et høyt hopp plutselig på rangen
2 Elimin@tor - God ODA og da må jo poenga og byene komme snart ;)

Mest respekterte stammen krigsmessig
1 NATO - Hadde respekt før jeg gikk inn og har bare økt og økt
2 Yamato - Ser ut som bra samhold, men stiller spørsmålstegn til aktiviteten til dem i det siste, men de vet sine saker

Minst respekterte stammen krigsmessig
1 IyDz! - dyktigheten kan jo ikke være på topp med det den første ledelsen har visst
2 O:H - De har ikke min respekt, rykter om stygt spill, ikke det jeg liker, men til gjengjeld fryktet stort og med god grunn :)

Favoritt stamme
1 NATO - Hadde ikke vært her hvis ikke :p
2 Yamato - de har skillz

Mest mislikte stamme
1 IyDz! - Vet den er oppløst, men har ikke likt den etter at jeg fikk avslått min perfekte søknad fordi noen ikke likte meg personlig, uproffesjonelt, spes. når de blander spillere....
2 ~WON~ - få noe skillz og litt vett takk

Beste leder
1 Estrow - Kald og erfaren, smarte utspill og gjør det en leder skal gjøre og mer til, stort forbilde for de fleste i stammen ;)
2 -Lilith- - Etter det jeg har snakket med'n høres han bra ut og så det sies rundt om kring og

Dårligste leder
1 tobbi-95 - inaktiv leder er ikke noe jeg ønsker eller ser på som godt lederskap
2 SadoMaster - vel, etter det han gjorde i IyDz! er han jo ikke en god leder xD
 

DeletedUser

Guest
Men jeg må si..

At det er mange pingle stammer her. Yamato, hadde spion oss hos ~WON~, ødela hele forumet vårt, å informerte yamato om hva vi hadde planlagt.

Hvor i granskauen har du det fra?

Pinglestamme? Lever da enda, til tross for at det er over halve V6 som har bestemt seg for å gang ambushe oss :)
 
Topp