Problem med script etter versjon 8.0

Status
Stengt for ytterligere svar.

DeletedUser

Guest
Er det nokon som har fått problem med script etter oppgradering til versjon 8.0?
Kanskje denne tråden kan brukast som ein fellestråd til dei som måtte oppleve diverse problem i dei gamle verdenane. Eg reknar med at dei som er på V10 klarar å lage egne trådar for å få tilpassa scripta der uansett ;)

BB-koder via kart
Dette scriptet ser ikkje ut til å virke etter oppgraderinga. Når eg aktiverer scriptet kjem tekstruta opp som normalt, men musepeikaren visast berre som ei krysspil (slik du brukar for å flytte ting) i staden for den vanlige link-cursoren.
Når eg klikkar på byane får eg opp koordinatane "undefined|undefined"

Er det nokon som har fått samme resultat som meg?
Er det enkelt å rette opp dette, eller må vi vente på ein ny versjon av scriptet?
 

DeletedUser

Guest
Hehe, dette scriptet virkar visst likevel. Eg hadde slått av popup-visning, og visste ikkje at scriptet var avhengig av dette for å virke :p

Tråden kan jo kanskje stå likevel i tilfelle andre har problem med script etter oppgraderinga :)

-LN
 

DeletedUser

Guest
det er heldigvis blitt mindre bruk for script ettersom flere av oppgavene vi hadde scripts til før nå er implementert i selve spillet, så vil nok ikke bli like vanskelig som overgangen til V7.0, men jeg tviler ikke på at denne posten likevel kommer til å bli brukt :)
 
Status
Stengt for ytterligere svar.
Topp