Propogandan om v10 og p0k3

white tiger

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
44
P0k3 Historien

Hei alle kjære folk, beklager for at eg ikke har gidd den her ut før nå, men bedre sent enn aldri :-D?


Munchlaxxxx 1 5.327.777 1 509

Vorres kjære Lars Johan, å du var bare fantastisk, denne kontoen kom fra ingen ting til og ta v10 med storm, sier litt om den som spilte på denne kontoen :) Han var enn kjemper som ga alt for og komme på topp 1 og om eg ikke tar feil var det hans første verden og siste dessverre, men håper jo jeg får se han igjen ein gang da :)
Han ble nesten adlet bort når han var i syden/vm i roing for u18, av gruble, men jaggu med takket være helga så var denne kontoen berga, når han kom tilbake sto det enn ting i hans sine tanker og det var og ta tilbake sine byer og knuse Gruble ned i støvlene, eller skal vi kalle det ydmykelse x10! Men ja han tok verden 10 med storm! Kjempe spiller


Helga 2 4.452.243 2 407
Finsk topp kjærring, som også tok v10 med storm, ingen skulle tro at hun kom til og bli så god, men hun startet på rimmen ilag med Hulda og Vipurii i enn liten outsider stamme og kjørte solo dere i noen månder før de merget med p0k3 eller vi kan ikke kalle det merg, men retter sakt at de hoppet over til v10, det gjorde jo p0k3 litt sterkere i krigen mot area, det var jo så og si han som spiste opp area, og aktiviteten der kan vi vell ikke klage mye på? Nei det kan vi ikke! Kjempe Same!

Hydreigon 3 3.723.243 6 381
Kristin og Myh super duo, kansje det var norges desidert beste superduo ialle falle var det to sure kjærringer der som ikke var vits med og kødde med, eller du kunne jo gjøre det om du ville bli adlet ned eller? Kristin var jo den som holdte kontoen i live for det meste, men Myh gjorde nokså god jobb hu også ! Var litt mindre aktivit på slutten av verden helt til de fant ut at de skulle nå igjen oss, men joda de kom 300k forbi oss.. Kjempe spillere som spilte der som de flest er redd for og møte 1 mot 1

brotherhood of steel 4 3.492.983 7 371
Trond og han fra verden 1 spilte her, kan dessverre ikke så mye om han fra Verden 1 duden, men Trond derimot han gjorde jo jobben sin der, var ikke så mye adling mot fienden som mange andre kontoer gjorde, men han adlet jo ganske bra, de to merget jo da, Trond var (åslandsnissen) så var det ikke noe sånt at dere ble bannet i noen dager da, men joda de gjorde jo det ikke værst på v10 nei, dessverre nådde dere meg igjen med 4k.... Men denne kontoen her kom fra ACB

Igglybuff 5 3.486.728 8 356
Kjære igglybuff, enn av de kontoen med mest omtalle på v10 synest jeg, først og fremst skal Simon og myh ha enn takk for og bygget enn så bra kontoen og når Simon stakk av og Myh joinet Kristin sto det ikke om nådde, da var det på tide og ta inn super bytte og ha selveste Are i roet for og styre stammen, jaggu han tok jo den fra 300k til 700k, da den var på 700k tok jeg over den og spilte ilag med Are i rundt en månde, får Are dessverre slutta, det så faktisk ut som denne kontoen skulle gå tapt da jeg var i sydn, da den så og si ikke hadde igjen noe tropper etter og ha blitt banket av Clayzer,Marge og Moloersøt.. Men takket være Kristin som gadd og sitte kv og snipe noe tog så var det på tide med lysere tider, og jeg kom hjem og tok den opp til 1,8mill før vi fant ut og ta inn R3born i fortet og da gikk den opp til 3,4mill, må gi enn stor takk til R3born der for at kontoen faktisk ble så bra som den Ble! Ingen trodde vell denne kontoen skulle nå så langt med meg i roet heller :)


albatros 6 3.330.072 9 333
Martin aka Klagern aka Hissigproppen satt jo her og herjet med gruble og co , tror nok det svei for naboene hans når han fant ut og adle litt ja! Denne kontoen her er jeg sikker på kunne ha vært på rundt 4mill om han gadd, men det var det som sto på den kontoen litt for lite vilje til og adle i visse perioder dessverre, men når han gadd ja da gadd han også, enn type som dette skal du jo lete lenge etter, han klagde litt og det, men topp spiller som kommer til og rejere på flere verdner om han gidder

king of the rim 7 3.178.307 10 316
Her har vi jo Alkholikeren John også på kontoen, alle vet vell va han kan av offansive egenskaper? Stakkars naboer sa vell de som var atmed han! Men han ble jo fort inaktiv om han ble inaktiv kunne jo fort bli ett par uker uten stigning, men han fikk jo seg dual fra enn eller annen plassen som jeg dessverre ikke vet så mye om, men jeg tror jo han kunne sine saker siden han gadd og bygge opp kontoen etter john sendte tropper i fylla :)
Hoho kjempe spiller som spilte der, de fleste pisser vell i buksa om de skal krige mot han :) Skål


Magmar 8 2.892.819 11 319
Thomas aka kalou, enn av de mest savnede spillere fra .no ja, 15 gammel og var på vei til og bli den beste spilleren på .no! Synd at han slutta til slutt :-( Han og sine offansive egenskaper tror jeg ikke mange kunne regne seg med, du kan vell bare spøre Invicta og co ja, tror det var noen gårdere som ble smadra ja :) Men nok om det Hallo denne kontoen hadde jo kansje norges mest organsierte co par, Simon og Thomas ilag, betyr enn ting, de kommer til og ta de fleste fiender så lett som bare det om de gidder ja :) Simon skal jo ha enn stor pris på hva han gjorde der også ja! Han sto på som bare det, han og thomas hadde vell på vekker klokke vær da i de første stunden på kontoen :) Så når han slutta kom jeg det ein Satanist med navnet Tommy aka Badass, han han er ein slem ræv tror, men offansive vilje skal vi si det var i denne karen, men han rakk jo ikke ta den så langt opp som han ville da Men du gjorde enn bra jobb


Hulda 9 2.762.658 12 277
Så har vi ein finsk kjærring til som gjorde nok enn kjempe jobb for p0k3 ja, men hun var ikke like aktiv som helga, men aktiviteten skal vi jo ikke klage på lell her da :) Hun sto på og front med de fleste fra Area og banket de fleste noen ganger i ræva så de slutta og kødde med hun igjen ja! Tror nok hun kunne blitt like god som Helga om hun ville, men kansje hun sleit med tid til Tw, takk for ei fin tid lell da Hulda :)

jeeeeeeright 10 2.654.400 13 277
Enn av de kontoene som steig mest i p0k3 i sin tid ja! Jazcan og Remi, dæven for ett par, de adlet jo så og si 24/7 og nuka, ikke mange som skulle trudd du kom på topp 13 enn månde før slutt heller da lå du jo på ynkelige topp 30, så det sier jo litt om adlings nivået på denne kontoen!

-lilith- 11 2.457.598 14 256
Pål og Rolf greit, her har vi kansje enn av norges beste dual par som har vært, selv om de gikk på cannabis og diverse hasjmidler, så holde det jo seg inne topp 25 da :) De to der tror jeg alle frykt innen tribalwars verdner på .no , kansje norges beste dualpar i mine øyner synest jeg !! kjempe spillere! Ellers vent jeg fint lite om dere :p


Supreme 12 2.292.753 16 242
Vet at heine og vegard spilte, der de ble jo angrept enn god del på slutten av v10 av soulhunder og diverse folk fra area! Men ellers vent jeg ikke så mye mere om dere, eller jo dere adlet jo enn god del på slutten av verden og steig jevnlig! To kjempe spillere som spilte der, han holdte sine ord! Men vegard som skal ha de meste av skrytten

Cofagrigus 13 2.063.817 19 206
Inaktiv alkholikere som spile på denne kontoen der, hehe vart ikke mye adling de siste 3 månden av verden 10 nei, var vell ute og drakk og levde det gode liv, joda det jo bare supert det, men du fikk jo litt oda på grunn av du overlatt deg kontoen til Kristin, men hu adla jo ikke akkurat så mye til den kontoen der, men når dem to gadd og adle ja da var det adling også Svein og han der fra v5 var det som spilte dere, enn kjempe konto som de fleste frykta vil jeg nok trygt si!


Athenians 14 1.893.855 21 196
Xoc og Thomas på denne kontoen der, tror jeg må skryte av at dere var den enste som nesten greide og ha ett kluster midt i area/omg land, det skal du ha skrytt for, men disse to som spilte, her tror jeg ikke mange vill ha kriget mot, men til slutt gadd de ikke og satse så hardt, men når de gadd adlet de jo så 24/7, men tror denne kontoen her kunne godt endt i topp 10 heller for 21.plass, men det er jo min sak om dette :)


The Mad Professor 15 1.647.567 25 169
Vett egentlig ingen verdens ting om det, eller at du adlet litt og høsta byer når du villa :) men du vant jo din andre verdner er jo ikke vært det da :) skal ha skrytt for det

Gonzo the Great 16 1.635.681 26 165
Heisan her spilte jo Spir og Magne0 fra v1 også jo, de to der tror jeg har bare ord og skryte for, men eneste som var negativ var for lite Adling synest jeg, men hallo du var litt innesperra, men når dere to gadd hadde de fleste naboer noen sår i byene sine ja! De to var godt aktiv også da :) To kjempe spillere som spilte der :)

Sotilas 17 1.475.740 27 162
Ojsann igjen er det pinna med ein finske her, han ble jo så og si utelatt fra mergen med ACB og p0k3 dette var veldig slemt, men etter vært fikk du jo joine lell, noen jeg satt stor pris på at du faktisk fikk bli med og vinne enn verden du også, han der adla jo fra første stund han kom inn i p0k3 til han slutta på denne verden, respekt for denne karen her :)Beklager men vett ellers lite om deg...


Friba 18 1.388.349 28 145
Nei dæven , tror vi er i ein finsk verden jeg no, neida igjen er det enn finske som skal skryttest av, du kleima jo byer, men ikke alle tok du fordi, du var flink til og kleime byer men ikke til og adle alle så raske, men du skal ha skrytt for at du gidda og prøve, han bidro kansje den jeg spurte om deff så kunne jeg forvente med ett par deff byer fra denne kontoen ja :) Det var så digg med deg at du la altid fram noen deff byer <3


viipuri 19 1.263.016 31 132
Finsk power igjen det her, Hallo denne kontoen her har jo nesten levd uten premium poeng, det sier litt om hvor god denne kontoen var ! Tror ikke det var mange som tørte og kødde med denn lell, og han der var jo så og si aktiv helle tiden i mine øyner i allefall :) Kansje enn av de som sto på mest i p0k3 :) Kjempe spillere som satt på den kontoen ja :)


Nolaw 20 1.080.623 33 106
Pusen sitter på denne kontoen ja :) Han var kansje enn av de som startet seneste på v10, og han ble godt banket av OMG og Area, men jaggu med så ga han seg ikke nei, litt tull var med kontoen også da, men hallo han hadde ikke tida heile tida og med enn litt rar dual som var der som ikke gjorde jobben riktig skal du ikke klage på org eieren :)

Saint Veritas 21 162.462 61 17
Dessverre vent jeg svært lite om deg :/ Eneste jeg veit er at du fikk joine p0k3 og vinne v10 grattis :-D


Historie om p0k3 og v10

Som dere alle vett var jeg ikke med i p0k3 fra første stund men her er litt historie om p0k3 fra første stund som jeg vet da :)

P0K3 ble jo starta som enn premade litt før v10 startet, de samlet inn de fleste gode folk ilag med area som var fiende stammen deres, men mange trodde jo p0k3 skulle svikte siden de hadde svært lite poeng de første månden av v10, men etterhvert som tida fløy så de plutselig at p0k3 gikk greit opp på listene og at de knuste de fleste stammer på sin vei til verdens herredømme, den første ordentlige krigen begynnte ganske tidlig i gamen p0k3 vs Area, der area ledet de første 2 ukene, før p0k3 fant ut at de faktisk skulle begynne og vise litt muskler og da shønner du jo hvordan det vil gå, det var enn bra krig i starten av, men enn av de dummeste feilene i area, var at de tenkte kun på seg selv ikke på og få premades med andre stammer så de fant jo ut at solo var det lureste, men det tenkte og jo p0k3 annerledels om og starten enn tidlig ally med ACB og det og p0k3 og ACB knuste jo så og si alle de ville ilag, men etterhvert så tiden fløy så kom skattene ut på v10 da var de igang ja, det var nok der forspranget begynte for fult, noen area ikke tenkte på de tenkte på seg selv der også og fant ut og gi f i og få opp noen allyer så de kjører solorase til de ser at ACB og P0k3 faktisk har noen skatter mere enn de! Så de finner ut og ha ally med NBH/J.F.F OG ~H~ Og da trodde de jo at det kunne bli lett og ta p0k3, men ikke undervurder de nei, så da begynte det, krigene på v10 var i gang etter 2månader i krig var statsen ganske så ødelagt for area og co vi leda med drøye 150 byer da og enda mere nedlag skulle det bli når dere dreit i deres egne medlemmer da p0k3 tok inn hulda/friba/helga og vipurii! P0k3 ble 1 mill poeng under area da, men noen uker senere skjer det store, ACB og p0k3 merger og bli til enn stamme, men dessverre fikk ikke bjeffnils og noen kontoer og bli med til p0k3, men da joinet det ~H~ der fatal og ledet, denne stammen besto av ettpar area/jff/nbh spiller og de så faktisk ut som de skulle gjøre det bra, men der tok de feil de ble også sånt som area, tenkte for mye på seg selv og når de prøvde på de kjempe aksjone sine kan det vell bli kall mislykka aksjoner noen p0k3 og gammle stamme ACB gjorde ti ganger bedre for de sam kjørt og det er det som gjør at folk vinner verdner er og samkjøre! Så det går noen månader og det står 11 skatter til p0k3 og 8 til area da p0k3 faktisk gikk på ett lite nederlag vi tok inn merken som Lederen stolte på og ga han enn klap på skulderen og tok han inn med varme hender og tente lys for han, det så ut som alt ville gå supert til det faktisk gjennsto 1time og 34 min da han finner ut og fucke opp for p0k3, noe som vist nok var ett stunt for og få opp stemmninga, ja det ble vell god stemmning av ??
Men etter det skjedde hoppa han først over til omg som ble startet i begynnelse av juli av gruble og den besto av area og ~H~ spiller for de var misfornøyd men det så faktisk ut som den stammen kunne bli enn klegg på skulderen, men der tok vi rett i 2uker før det daffet av, men ja etter 2 uker etter merken leavet sto det at enn ville få den skatten p0k3 manglet og der fikk enn som het SenZe.Devil skatten og han ga den til oss og da var faktisk verden v10 over :)

Det var propogandan opp v10 og p0k3

MVH: Sondre
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
albatros 6 3.330.072 9 333
Martin aka Klagern aka Hissigproppen satt jo her og herjet med gruble og co , tror nok det svei for naboene hans når han fant ut og adle litt ja! Denne kontoen her er jeg sikker på kunne ha vært på rundt 4mill om han gadd, men det var det som sto på den kontoen litt for lite vilje til og adle i visse perioder dessverre, men når han gadd ja da gadd han også, enn type som dette skal du jo lete lenge etter, han klagde litt og det, men topp spiller som kommer til og rejere på flere verdner om han gidder

jo takk, men det att 80% av nukene er 3-4 dager fra fronten va litt "party breaker" det og, lite adling gikk ikkje på viljen :( men ellers bra :)
 

DeletedUser

Guest
P0k3 Historien

Hei alle kjære folk, beklager for at eg ikke har gidd den her ut før nå, men bedre sent enn aldri :-D?


Munchlaxxxx 1 5.327.777 1 509

Vorres kjære Lars Johan, å du var bare fantastisk, denne kontoen kom fra ingen ting til og ta v10 med storm, sier litt om den som spilte på denne kontoen :) Han var enn kjemper som ga alt for og komme på topp 1 og om eg ikke tar feil var det hans første verden og siste dessverre, men håper jo jeg får se han igjen ein gang da :)
Han ble nesten adlet bort når han var i syden/vm i roing for u18, av gruble, men jaggu med takket være helga så var denne kontoen berga, når han kom tilbake sto det enn ting i hans sine tanker og det var og ta tilbake sine byer og knuse Gruble ned i støvlene, eller skal vi kalle det ydmykelse x10! Men ja han tok verden 10 med storm! Kjempe spiller


MVH: Sondre

Kjempe flink han var da!

Adlet Gruble når Gruble var uten kv og duals i overkant av 3uker. Kontoen var 80% off å han klarte ikke å ta mer en ca 1 mill på de 3 ukene.Med hjelp av Helga, gonzo,alba og noen til.
Sier litt om det kaliberet ja! Når Gruble nesten fjernet hele fronten til munch hadde han ihvertfall KV som pendlet litt rundt mellom medlemmer. Gruble hadde INGEN på kontoen den periden.

Flink til å adle en konto uten eier! gogo munch!:D
 

DeletedUser

Guest
Ser ut som du ikke nevner alt i kronologisk rekkefølge, Sondre, men godt jobbet og godt skrevet.
 

jeeeeeeright

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
109
Må vel takker for at du skriver positivt om meg etter all kjeften jeg rakk å gi deg på v10 :D
 

DeletedUser

Guest
Igglybuff 5 3.486.728 8 356
Kjære igglybuff, enn av de kontoen med mest omtalle på v10 synest jeg, først og fremst skal Simon og myh ha enn takk for og bygget enn så bra kontoen og når Simon stakk av

her misser du fakta grovt da, jeg, susa og myh, starta kontoen. Etter hvert slutta Susa og myh og jeg hadde ikke nok aktivitet til å gå videre med kontoen, og den var bygget opp til 450k. spilte vel 1 uke etter jeg "slutta" slik at de nådde å finne en arvtaker..
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Fint initiativ, men la være å skriv det i bold er du snill:) Krever så vanvittig med fokus for å lese.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
her misser du fakta grovt da, jeg, susa og myh, starta kontoen. Etter hvert slutta Susa og myh og jeg hadde ikke nok aktivitet til å gå videre med kontoen, og den var bygget opp til 450k. spilte vel 1 uke etter jeg "slutta" slik at de nådde å finne en arvtaker..

Jeg var også innom ! (Y)
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Må bare si at Badass gjorde en fenomenal jobb etter meg! Meget imponert og ekstremt stolt av alle som deltok i P0k3!
Må si Krstin var fantastisk. Spilte fra start til slutt og var den eneste i P0k3 som var på samme konto gjennom hele verdnen. Tror ikke det er mange som kan skyrte på seg det!

Vil forresten alltid huske dere P0k3, har en sparebørse med "Magmar - P0k3" på som jeg skal ha med meg foralltid! :-D
Lykke til videre hva enn dere driver med.

Love u guys ;-*

-Thomas
 
Topp