PT avvikles, SUN forsterkes

DeletedUser

Guest
Det var det!

user_image.php



PT vil med dette slutte å eksistere på v5 :O

Etter lengre tid som "solospiller" har jeg nå bestemt meg for å søke nye utfordringer. Jeg føler jeg har oppnådd det jeg kan ved å spille alene. Det eneste som manglet var å komme meg inn på top 20 stammer ^^ Men grunnet mye mas så lar jeg dette målet bortfalle bare 12k poeng fra oppnåelse (ligger på 21 plass nå).

Hva, slutter h*n? Tenker dere kansje..
- På ingen måte svarer jeg :)


Jeg trer med dette inn i SUN som enerådende Oversykepleier!

Da det vil være en relativt ny opplevelse for meg å være med i en så stor stamme (på denne serveren) så vil jeg ta meg tiden til å vurdere hele kartet på nytt. Det vil si at fra og med min inntredelse til SUN så nullstilles alle diplomatiske forhold med unntak av krigen mot L-13. Jeg kommer også til å kreve at SUN sine medlemmer avventer videre angrep mot andre stammer til jeg har tatt en vurdering av situasjonen.

Jeg kommer til se på alt med nye øyne og styre skuta deretter. Dette i tråd med "ansettelses kontrakten" jeg har med SUN.

Så jeg takker medlemmene av SUN for denne fantastiske muligheten og ser frem til å være med å utvikle disse sykepleierne til nye høyder.

Mvh
pilletrille

Avtroppende Hertug i PT, påtroppende Oversykepleier i SUN

user_image.php
 

DeletedUser

Guest
Buuuuuuu!!!!;)

Have fun PT, kanskje en nuke er på vei om kort tid:D
 

DeletedUser

Guest
JUDAS!;P du som var sånn imot sun?:eek: eller... på andre måter å si det, likte bedre det gamle inlegget på forumet av deg;)
 

DeletedUser

Guest
Dette har vi jo på ingen måte vist om? ;) Old-news newbie.
 

DeletedUser

Guest
Nydelig post Trille ;)

Jo takk!

Dette kan bli spennende

Satser på det, hva man ikke gjør for litt spenning i hverdagen ^^

Buuuuuuu!!!!;)

Have fun PT, kanskje en nuke er på vei om kort tid

Heisann hoppsann! Hadde ikke vært meg imot, nå har jeg tross alt en hel stamme til å backe meg ^^)

JUDAS! du som var sånn imot sun?:eek: eller... på andre måter å si det, likte bedre det gamle inlegget på forumet av deg;)

Tidene forandrer seg, en dag har man vokst opp og sitter igjen med en helt annen vennekrets enn det man hadde i barndommen. Sånn er livet.

Jøss denne så jeg ikke komme... :rolleyes:

Indikerer du at du viste at dette kom til å skje? :O

Dette har vi jo på ingen måte vist om? ;) Old-news newbie.

Samme med deg :O

veldig ryddig av deg ´trille. kredds for det.

Takker og bukker
 

DeletedUser

Guest
Pille - dette har bare vært et spill for galeriet ;) I know, i know :)
 

brann2006

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
et spørsmål her =D
Brukte du kun 1 dag på å vurdere kartet eller? For 1,5 døgn etter denne posten ble postet hadde jeg en del innkommende fra SUN :eek:
 

DeletedUser

Guest
Er da ikke så komplisert, men jeg brukte vel en time eller to :)
 
Topp