Råttent eller ikke?

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Hei! Det har seg slik at jeg spilte V3 på Kvænangen men jeg mista PW. Jeg hadde 700 pp der inne. Og simen sa at om han fikk konton tilbake. Så skulle jeg få de. Men så idag merka jeg at han spiller med nicket Kvænangen og tok en prat med simen..

[15:31:06] Lucky Luck <3: hALLO
[15:31:15] Simen/Kvæna: hi
[15:31:23] Lucky Luck <3: Skjera
[15:31:32] Simen/Kvæna: ser på the sitter
[15:31:52] Lucky Luck <3: Hmm kVÆNANGEN trudde ikke du fikk tak i den jeg.. Så da tipper jeg du gjr meg de 700 pp ene mine ?
[15:32:05] Lucky Luck <3: Som du sa du skulle.
[15:32:14] Simen/Kvæna: KOmmer ikke til å sende nei.
[15:32:23] Lucky Luck <3: Og hvorfor om jeg tør og spørre?
[15:32:31] Lucky Luck <3: Må du synke så lavt og ta fra en gutt?
[15:32:44] Lucky Luck <3: Trudde du hadde verdighet haha
[15:32:51] Simen/Kvæna: Lol
[15:33:02] Simen/Kvæna: tar det som betaling for all bryet du skapte :)
[15:33:09] Lucky Luck <3: Haha
[15:33:16] Lucky Luck <3: Du er jo mer drittsekk en jeg trudde lol
[15:33:53] Simen/Kvæna: I shit on everyone.
[15:33:55] Lucky Luck <3: Og v3 trengte litt liv? Dere trengte liv i UNI jeg ga dere liv.
[15:34:01] Lucky Luck <3: Jeg ga dere en og mobbe
[15:34:05] Lucky Luck <3: Burde få pp for det jeg da
[15:34:06] Lucky Luck <3: haha
[15:34:30] Simen/Kvæna: Det var bare trasig. Burde betale for å la meg måtte se på noe sånt.
[15:34:43] Lucky Luck <3: Haha
[15:34:58] Lucky Luck <3: Jaja.. Sån går det når du stoler på Simen.
[15:35:04] Lucky Luck <3: Eller en same for den slags skyld da.
[15:35:46] Simen/Kvæna: ;)
[15:36:15] Lucky Luck <3: Jaujau.. Håper du koser deg med pp :) Eller som du horer rund har du sikkert mer.
[15:36:40] Lucky Luck <3: Utrolig at jeg faktis såg opp til en same som deg.. Er skuffa over meg sjæl.. :)
[15:37:27] Simen/Kvæna: Du er så naiv liten kid.
[15:37:56] Lucky Luck <3: Jaujau men fortsatt mer moden en deg.. :)
[15:38:02] Lucky Luck <3: Du må stjele pp fra en gutt
[15:38:06] Lucky Luck <3: Det er modent
[15:38:13] Lucky Luck <3: Haha.
[15:38:19] Simen/Kvæna: Hehe, stakar deg.
[15:38:31] Simen/Kvæna: Takk for PP'en iallefall :*
[15:38:43] Lucky Luck <3: k
[15:39:02] Simen/Kvæna: Fine med å ikke være venn av deg er at jeg slipper å sitte med dårlig samvittighet.
[15:39:13] Lucky Luck <3: k
[15:39:42] Lucky Luck <3: Men du må innrømme at det var råtten gjort ;)
[15:40:53] Simen/Kvæna: Ser ikke hvorfor det var så råttent. Lar deg spille med original kontoen, også klarer du å miste den. Så tar jeg jobben med å få den tilbake, noe som tok lang tid og krevde mye overbevisning for å få til.
[15:41:19] Lucky Luck <3: Det som var mest råtten var at du sa om du får den tilbake så skulle jeg få de pp
[15:41:21] Lucky Luck <3: Siden de var mine
[15:41:26] Lucky Luck <3: Det som var mest råtten her.
[15:41:51] Lucky Luck <3: Shit happend uansett. Men pp koster penger. Så på en måte har du stjelt noe.. teoretisk sett.
[15:42:09] Simen/Kvæna: teoretisk sett så fant jeg pengene etter at du hadde mista dem
[15:42:40] Lucky Luck <3: Men du sa du skulle gji dem tilbake.
[15:42:48] Simen/Kvæna: Så ombestemte jeg meg da.
[15:43:03] Lucky Luck <3: Ja så da blir det som stjeling.
[15:44:08] Simen/Kvæna: What ever.
[15:44:57] Lucky Luck <3: Haha. Du prøvde og vere voksen men så faila du. For du ville få det til og sjå ut som eg hadde feil. Så kjeme du ikke på noe mer og si. Og da tar du en "What Ever" Haha. Du blir mer og mer patetisk Simen :)



Så da spør jeg dere som leste dette her. Er dette råtten gjort elelr ikke? Og NB ikke stol på han. Han synker så lavt og tar pp fra alle.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Har hørt endel sånne historier og er veldig veldig leit at det finnes sånne mennesker som kan "Stjele".
Og jo simer er voksen, men egentlig ikke...
Møtt mange her og der og stolt på dem, til en siste bit da de blir for grådige og tar det som var mitt...
Si alle som barn har sikkert tatt noe i butikken, det er vel så og si greit fordi de er Barn.

Men men sånt skjer og håper hele forum år sett det, slik at de vet hvem de ikke kan stole på...
 

DeletedUser

Guest
Hvordan greide du å "miste" passordet til kontoen?

Ut ifra det du har lagt ut der så virker det som om Kvæna helt klart har gått tilbake på ordet sitt angående de premiumpoengene. Men for min del vil jeg helst ha andre siden av historien før noen dømmes nedenom og hjem.
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Miste et passord er egentlig ganske enkelt.

Alternativ 1 : Man har gode tw mates, som man stoler på gir dem pass for at de kan hjelpe, bang kontoen borte...
Alternativ 2 : Man endrer pass grunnet for enkelt evt.. for mange kan det.
Alternativ 3 : Simen har byttet og prøvd og lure han..

Altså finnes mange alterativer som støtter mot og for begge.
Jeg tok bare de 3 første jeg kom på.

Som Grim sier trenger vi få høre simen sin historie også..
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Altså jeg mista passordet for jeg hadde en dual.. Som da trua med og da ta konton.. Så jeg bytta til noe.. Så dagen etterpå hadde jeg glemt det.. Og simen ble vell lei seg siden det var orginal nicket hans. Men er ikke god nukk grunn til og da 700 pp... For en konto er gratis.. pp koster penger..
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
hmmm nå er jeg veldig overbevist om hva simen gjorde var og streve med å få den tilbake...
Men det og si pp koster det er sant, men konto gjør ikke.
Stusset på det med konto, 700 pp er kansje 100 spenn, og tenk all det strevet og tiden simen har gjort for å få denne kontoen på første plass..

Tenker nå at simen hadde krav på disse iaf noe av dem.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Konton låg ikke på rank 1... Dommola var rank 1.. Kvænangen var RØD og hadde snart gått grå uansett..
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Om han hadde spurt kunne han sikkert fått noe ja. Men når han ikke sier en dritt.. OG så finner jeg ut at han har tatt alle 700 pp så blir jeg sur
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
Kan jo hende du har oppført deg så idiotisk at det ikke frister å gi tilbake av den grunn.
 

DeletedUser

Guest
Du må huske på en ting, om ikke Simen hadde tatt seg bry til å få tilbake kontoen hadde du i hvertfall ikke fått noen ting!
 

DeletedUser

Guest
Altså jeg mista passordet for jeg hadde en dual.. Som da trua med og da ta konton.. Så jeg bytta til noe.. Så dagen etterpå hadde jeg glemt det.. Og simen ble vell lei seg siden det var orginal nicket hans. Men er ikke god nukk grunn til og da 700 pp... For en konto er gratis.. pp koster penger..

Det høres usedvanlig klønete ut av deg. For det første at hvis det faktisk var du som skulle eie kontoen at du ikke sørget for å ha e-posten til kontoen. For det andre at du åpenbart ikke husket passordet du endret til... :hmm:

hmmm nå er jeg veldig overbevist om hva simen gjorde var og streve med å få den tilbake...
Men det og si pp koster det er sant, men konto gjør ikke.
Stusset på det med konto, 700 pp er kansje 100 spenn, og tenk all det strevet og tiden simen har gjort for å få denne kontoen på første plass..

Tenker nå at simen hadde krav på disse iaf noe av dem.

Du må huske på en ting, om ikke Simen hadde tatt seg bry til å få tilbake kontoen hadde du i hvertfall ikke fått noen ting!

Nå lå det vel litt i korta at Simen/Kvæna uansett ville måtte gjøre noe for å få tilbake kontoen, og han sa - slik jeg forstår det - uansett at han ville gi tilbake premiumpoengene. Det strides også mot §7 i regelverket å ta seg betalt for elementer i spillet, som for eksempel en konto.

Det er selvfølgelig ingenting som stopper Kvæna fra å bare beholde premiumpoengene, da Lucky tok en sjanse ved å kjøpe premiumpoeng til en konto han ikke selv eier gjennom e-postkontoen. Men å gjøre det på et grunnlag om at det var "tjente" premiumpoeng for kontoen? Det strider mot regelverket, og jeg ville anbefale å ikke bruke den unnskyldningen - noe det forsåvidt ikke ser ut til at han gjør.

Sant det, simen beholder de og ferdig med det:)
Tråden kan herved slettes :O

Ikke din avgjørelse. Jeg tror uansett ikke formålet med tråden var å få tilbake premiumpoengene, men å vise fram oppførselen og holdningen til Simen/Kvæna - fra Lucky sitt synspunkt.
 

MrVictor

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
31
Og med det tror jeg egentlig vi kan takke for deg. Med en slik oppførsel fortjener du nesten å miste disse poengene.
Hvis det er slik du har oppført deg mot Simen skjønner jeg veldig godt at du ikke får dem tilbake. Jeg i hvert fall aldri gjort, uansett hva jeg hadde lovet deg. Ikke med en slik oppførsel.
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Alle som kjenner deg Lucky Russia vet at du ikke fortjener noe PP overhodet, Simen har sikkert alt på sin kappe, om ikke så fortjente du nok ikke bedre uansett.
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
k men jeg spurte jo om dere synes det var råttent gjort eller ikke da. så ser ikke noe poeng i det dere har skrevt. lol
 

DeletedUser

Guest
Du ønsker bekreftelse på at det var råttent med andre ord, siden de fleste kommentarene du ikke ser noe poeng i, ser ut til å forstå at det alltid er to sider av samme sak, og at det å legge ut dette til en forventet gapestokk er en smule råttent i seg selv.

Two wrongs don't make a right osv.
 
Topp