Råttent eller ikke?

Kvænangen

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
135
Først av alt, så hadde jeg på ingen måtte tilgang på kontoen når Lucky her var uheldig og glemte passordet. Jeg hadde ikke e-mailen, sa aldri at Lucky ikke fikk lov til å endre, og ba Lucky skifte den etter at jeg klarte å overtale dualen som tok kontoen første gang, om å gi den tilbake. Det ble tydeligvis ikke gjort, og dermed mista han kontoen for annen gang.

Historien bak hvorfor Lucky endra passet er jo litt spesiell i seg selv, da Lucky under en CSS runde sammen med sin dual, av en finurlig grunn, klikker fulstendig pga. dualen kommer med en kommentar ang. Lucky sin camping med sniper. Aldri noe truing om å ta kontoen i fra han.

Da jeg ikke kan hjelpe han med å få kontoen tilbake, ettersom jeg allerede har en konto på den samme verden, blir det seg slik at jeg er nødt å vente til kontoen er sletta.
Da den ikke eksisterer lengre på noen verdener, tar jeg kontakt med den eneste personen som kan hjelpe på et lovlig vis, og ved å ha følgt reglene til punkt og prikke så får jeg etter en lang stund kontoen tilbake.

Premiumpoenga valgte jeg å beholde, som den fattige samen jeg er. Så vidt jeg kan huske, sa jeg aldri at jeg skulle gi dem til deg.

Råttent eller ikke? Får dere bestemme selv.
 
Sist redigert:

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Simen....... Les her du

[07.05.2012 17:58:10] Sindre <---- Liker kake.: kan jeg få de 700 pp'ene mine da?
[07.05.2012 17:58:14] Simen aka kvæna: mhm

[25.04.2012 20:33:54] Sindre <---- Liker kake.: Du
[25.04.2012 20:33:58] Sindre <---- Liker kake.: oassorde på kvønagen
[25.04.2012 20:34:01] Sindre <---- Liker kake.: er bare du som kan finne ut
[25.04.2012 20:34:04] Sindre <---- Liker kake.: fordi du har eposten
[25.04.2012 20:34:32] Simen aka kvæna: nope :|
[25.04.2012 20:34:38] Simen aka kvæna: eposten der er feil

Det var DA jeg fikk vite eposten var feil.
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Personlig er jeg ikke så veldig fan av popcorn, men dette kvalifiserer definitivt :awesome:

Ikke noe som å rydde opp i private uenigheter på forum :mehe:
 

DeletedUser

Guest
Personlig er jeg ikke så veldig fan av popcorn, men dette kvalifiserer definitivt :awesome:

Ikke noe som å rydde opp i private uenigheter på forum :mehe:

Stephen-Colbert-Popcorn.gif
 

failed abortion

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
73
Da har vi hørt begge historiene.
Jeg ble mest overbevist om knænangen sin.
Og hvordan kan vi vite at meldingene er sanne? intet photoshoot.
Bare kopiert, kunne kopiert en del og endret på det ;)
 

Lucky russia

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
13
Da har vi hørt begge historiene.
Jeg ble mest overbevist om knænangen sin.
Og hvordan kan vi vite at meldingene er sanne? intet photoshoot.
Bare kopiert, kunne kopiert en del og endret på det ;)

Vill du ha bilder? legg meg på skype så tar jeg skjermdeling.. ^^, så får du se sjæl
 

DeletedUser

Guest
Tror man kan si det best på denne måten; "Cry me a river, build a bridge and get over it." Hadde sikkert gjort det samme som Kvæna, uten å vite alle detaljer dog.
 

Nikkow

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
37
Vill du ha bilder? legg meg på skype så tar jeg skjermdeling.. ^^, så får du se sjæl

Legg de ut her på public, så alle kan se dem,
Og så lenge du ikke viser til ett evt printscreen så tror jeg desverre mere på simen.
Dessuten, fattige samer fortjener gratis PP!!!!
Og mhm er ett uttrykk voksne ofte bruker irl, når de ikke egentlig er konsentrert og hører på deg, feks kan du da spøøre om tv på rommet(for barn som ike har det;)) og de vill svare mhm. Selv om de egentlig mere burde ha sagt: jeg hører ikke på hva du sier, konsentrert på noe annet.

Just sayin
 
Topp