R.I.P

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
I dag går tankene mine til alle som har mistet noen av sine på Utøya eller i Oslo. Handlingen er en grusom tragedie, og berører meg sterkt.

Det kjennes så meningsløst å skulle sitte på TW å forsvare seg i et spill i en sådann stund, og jeg ber om at alle spillere viser sin respekt til de drepte og deres etterlatte ved å holde fred fram til midnatt.
 

DeletedUser

Guest
enig i dette. Dette er en stund for å vise medmenneskelighet.
 

DeletedUser

Guest
Irriterende å måtte sitte og forsvare seg når dette har skjedd... Jeg legger ned våpnene i uka nå.
 

DeletedUser

Guest
R.I.P til alle avdøde og alle gode tanker og omsorg til de pårørene og de mest truffene etter denne tragedien.:(

Jeg lurte på noe her idag å tenkte jeg skulle spørre hele v1 om de hadde samme tanker som meg?
i ettertid til at mange har mistet sine kjære og nære. også dem som blir hardt truffet sykisk av det her så lurer jeg på hva deres tanker til TW er etterpå?

Jeg vet om en del som sitter igjen (inkl med selv) med tanken
"Hvorfor sitter jeg her" og mange har funnet i besluttning av flere gode grunner til at dem slutter med TW etter dette.
Nemli fordi at de enten mistet noen etc ELLER at de fikk den tanken " hvorfor sitter jeg her".

Etter at en del slutter på grunn av det her så lurer jeg på om det er flere som sitter å tenker dette?
Alle så de ungdommene miste livet, "hvorfor sitte her å diksutere, krangle, å se på minjatyr bilder av bokstaver og tall"
det er noen av mange slike spørsmål folk rundt om på tvers av verdnene spør seg selv om.
gjør du?

- Bunny - kondulerer
 

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Har også tenkt på hvorfor jeg fremdeles sitter her og spiller. Spesielt når det er venner som slutter rundt meg. Nå har jeg en liten sommerpause i fra TW, noe jeg syns er utrolig godt, men det skal bli gøy og komme seg inn i spillet igjen også, og snakke med folk. TW stjeler mye tid, men du får muligheten til og bli kjent med så mange nye mennesker, noe som jeg syns er utrolig kjekt. Den siste tiden har ikke påvirket min motivasjon for og spille, men spillingen blir mye begrenset når så triste hendelser skjer i Norge, og at det rammer så hardt. Alle mine tanker den siste uken har gått til dem rammede og pårørende.

Respekterer også at det faktisk er folk som viser respekt ovenfor det som har skjedd. Jeg har lest litt på generelt delen med fredstid, og ser at folk regelrett driter i hva som har hendt, noe som jeg ser på som veldig urespektabelt. Nei, jeg blir ikke sur eller noe slags form for aggressiv, bare veldig skuffet. Folk som jeg har trodd bedre om, men som oppfører seg dårligere enn en hissig avføring på dass. I stedetfor og vise respekt så velger noen og klage på tap av PK i løpet av en 24 timers fred, eller at andre spillere har fordeler mtp at dem har mer tid til og sende støtte rundt og andre ikke får angrepet eller gjort noe med den situasjonen. Dem som klager på fredstiden burde gå og skamme seg.

Jeg er stolt av og være norsk, og i sånne tider er det viktig og hjelpe hverandre. Er hundre prosent enig i det trådstarteren skriver, TW i sånne tider er noe som blir nedprioritert til de grader, noe det også burde bli.

Nok en gang så kondolerer jeg for dem som er rammet av dette. Er en veldig trist situasjon :(

Hilsen
Kenneth
 

DeletedUser

Guest
For å være helt ærlig har jeg ruget på tanken om å slutte en stund. Egentlig burde jeg aldri begynt igjen. Nå er jeg jo i den heldige situasjonen at jeg ikke KAN slutte (får ikke lov) men det er nå en annen sak :p

Når det er sagt... Jo, dette er tragisk. Jeg ble egentlig ikke særlig sterkt berørt av dette, da jeg har vært rimelig isolert fra normal-livet en stund, men den første dagen etter jeg fikk vite hva som egentlig hadde skjedd, gikk de fleste av mine tanker mot tragedien på Utøya. Den første timen følte jeg meg bare helt tom. Som sagt gikk ikke dette på langt nær så hardt innpå meg som det burde, og det er mange, mange i Norge som nå er i langt dypere sorg. Jeg føler med dem. Hele Norge føler med dem.

Enig med Kenneth, vis litt respekt. Folk dør hele tiden over hele verden, men det er sjelden at så mange blir revet bort fra oss så brått, så brutalt. Dere behøver ikke være utrolig lei for hva som har skjedd dersom dere ikke er det, men ikke kom med kommentarer og dritt som gjør alt verre. Såpass burde dere klare.

Dessuten... vi har bare ett liv. Og denne tragedien har vist at det kan være kortere enn du aner. I en situasjon som dette er det bare naturlig at TW bli nedprioritert, for virkeligheten og livet krever mer. Mennesker er merkelig innrettet, og det er hardt for mange å leve videre på normalt vis når noe slikt skjer. Det får meg til å tenke at dersom jeg dør i morgen, hvordan ville jeg helst leve i dag?

Tankene mine går fortsatt til Utøya. R.I.P... :(
 
Topp