Ralph Lauren begår selvmord!

Johnny Knoxville

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Med en enormt skuffende krigserklæring inspirert av batmanfilmene. Bestemte WySoSe å gå til krig mot ~TA~. Ingen angrep, ingen meldinger og ingen forumpost klarte WySoSe det uoppnåelige. Å fake en krig. De satt imidlertid all fokus på Aubo, GJ.


44da3822b4274eb247018cd55b2bc2bb.png



Grunnet ekstremt mangel på originalitet har WySoSe brukt ulike sitater for å skjule sine skumle intensjoner, nemlig å snikjokifisere hele verden 17. La oss luke frem noen eksempler:
"Hva skal vi kalle krigen a?", "Tja, hvorfor ikke bare late som om vi eier alle gråbyene allerede og bare kalle den opp etter stammen vår". Really? Kalle en krig opp etter seg selv før den er vunnet? Tror dere virkelig tyskerne tok å kalte krigen "Das Nazisten Krigz" da de troppet ut av sitt kjære hjemland? Tror dere Genghis Khan oppkalte slaget mot fiende sine "Genghis Khan" når han brukte kraniet deres som skål og hjernerestene som smaktilsetning i suppen sin?

Kanskje det var mangel på kreativitet som satt en stopper for Ole&co. Ikke vet jeg, og ikke vil jeg vite heller. Uansett så klarte WySoSe å prestere et noenlunde langt sitat i selve erklæring. Selvfølgelig på engelsk for å bevise sine internasjonale kunnskaper, som de også brukte til å tolke filmene. I dette avsnittet beskriver WySoSe hvor flinke og skarpe de er i alle spillets finurlige finesser, og hvor raske de svingene. Samtidig kommer det beskrivelsen av hvor feige noen spillere visstnok skal være og hvor godt de kjenner våre medlemmer. Dette gjøres sannsynlig vis for å illustrere hvor mange spioner WySoSe har klart å karre til seg iløpet av sin levetid.

Samme sitat ble brukt i krigen mot AuBo. Fort og lettvint.

WySoSe er en rastløs stamme. De bytter profilbilde og stammebeskrivelse fortere enn indianere skifter sokker. Heldigvis fikk vi med et sitat som åpnet våre øyne og fikk blodet til å bruse.
I'm like a dog chasing cars.. I wouldn't know what to do with one if I caught it
im_like_a_dog_chasing_cars__joker_1_902504604.640x0.jpg

Meget bra sitat må jeg si. Hrr hrr. Nå har dere jaktet på biler lenge nok? Jaja, på tide å bytte.


Så hva har egentlig den gråbyadlene, vintereventmissbrukende, stilige Ralph Lauren med WySoSe å gjøre? Ralph Lauren er selve grunnpilaren i WySoSe. Egentlig den eneste i stammen som liker WySoSe. Resten av stammemedlemmene henger bare på for å være i den beste stammen, og "vinne" verdenen. Eller tar jeg feil? Trolig. Noen vil jo henge med på et ppbygde, innmerga,, uoppfinnsomme, pr0'e stammetoget.

Vi må for all del ikke undervurdere de fantastiske personen som sitter/satt på Ralph Lauren. De hadde selvfølgelig med seg bautan Skurre. Ryktes at han gjorde hele startup'en for Ralph. Med (selvfølgelig) endel pp. Kanskje personen som har gjort med på kontoen ifølge ryktene. Han ble kicket grunnet personlighet. Godt forstålig.
Etter Magnus har vi Ruben. Ruben, har du ikke sluttet enda?
For å opprettholde Ruben sin labre aktivitet når bytallet nærmer seg 2, kom Ole inn etter å ha blitt kicket fra Savant. Som ble en gratisby for Ralph. Heldigvis skyter Ole inn med aktivitetnivå rett under Ruben. Ved å sitte 24 timer i strekk og skue utover sitt enorme rike blir enhver konge sliten. Etter 24 timer skueing kom det inc, og da bestemte kongen seg for å legge seg. Han ga da selvfølelig alt ansvar til de andre, i håp om at de kunne skue like bra som han. Noe de gjorde.

3e8596845de2f0773f927ccdc4f03e2f.png


Flaks du ikke så adelstogene som ble sendt ti minutter før denne posten, og internett krøller seg til ved synet av inkommende angrep.

Sist og minst prøver vi så hardt vi kan å glemme Sindre. Sjefssniperen på kontoen. Offline når det gjelder. Goodie.

fe9bbbb992c5ab06de93b708bbb78726.png


Nei, aldri
c1de634adad36eee70b9fffb49b78cba.png
c1de634adad36eee70b9fffb49b78cba.png
c1de634adad36eee70b9fffb49b78cba.png
c1de634adad36eee70b9fffb49b78cba.png



Så hva gjør denne triokomboen så god? Er det vintereventen? Er det snikjokifiseringen? Det kontoen mangler er helt klart en sjefsdodger. En dodger som tar alle sjefsdodgeavgjørelsene.

anim_803433b1-a5ed-12d4-752e-aaf2ea8bad19.gif



Why So Serious? It's only a game.
Batman out!

work_within_the_law.png
 

DeletedUser

Guest
Senga mi, en korttekst av TrAnxZ

Jeg elsker sengen min. Den er myk, lun og god. Den er deilig å ligge i. Ganske så spretten. Jeg elsker sengen min.

Det var en dag jeg lå i sengen min mens jeg sov, eller (jeg har to forskjellige unnskyldningshistorier, litt usikker på hvilken jeg skal legge vekt på) en dag jeg skulle legge meg i sengen for å sove etter å ha vært våken i 24 timer . Jeg ble vekket, eller observerte mens jeg fortsatt var våken at giftig luft strømmet mot mine byer. På tross av dette elsket jeg min seng. Den var fortsatt myk, god og lun. Og spretten.

Hvor besværlig. Jeg spiller speed og er avhengig av god timing enhver runde, men plutselig. Plutselig knekker nettet mitt. Det tar 2-10 sekunder å gjøre noe som helst. Jeg mener, ærlig talt. Skal dette værra lov? 2-10 sekunder er mye. Jeg kan ikke snipe, eller dodge noen nukes da. Nettet ble jo plutselig tregt, og min seng var så altfor god å ligge i. Jeg elsker sengen min. Den er myk.

Mine duals pleier å stå opp tidlig. Tror jeg. Kanskje. Det hender jo de gjør det. Jeg regner med at de skal gjøre det denne gangen iallfall. De elsker jo ikke sengen sin like mye som jeg elsker min. For det går jo faktisk ikke ann. Ja, de skal opp å snipe! JA-HA. DE VET DE SKAL OPP Å SNIPE. Jeg må bare tenke hardt nok på det mens jeg prøver å sove. Mmm, så god og myk sengen min er. Ja, så god.

- Ole, the TrAnxZinator tidlig den 22.01.2014
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Dumme Ralph, flinke TA. Jeg står kledd i utfordrende antrekk med kule dusker og heier på dere.
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Dette er så genialt skrevet og det stemmer så godt, mine damer og herrer tidenes forumposter Johnny Knoxville aka Stian! (clapping)

Du har gitt for mye rykte over de siste 24 timene. Prøv igjen senere.

Siden jeg ikke kan gi deg noe rykte for øyeblikket, får du nyte synet av Barney Stinson hylle deg!

tumblr_inline_mg69m7adyw1qc9lhz.gif
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
Man kan vel egentlig diskutere ordet kicket. Var vel mer det at du selv tok deg av konto ved å aldri spille. Har ingenting med personlighet å gjøre, Magnus er en flink og hyggelig dual. Hvis han er aktiv, da.
 

agentsicer47

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
176
Lite dikt:
Stian, du er morsom.
Stian du er teit.
Risk er gøy.
Stian, du er irriterende.
Tunika.
Stian, jeg liker deg.
Dytte.
Syntes du kunne lagt inn noen gode ord om meg, f.eks at jeg også er morsom fordi jeg er også morsom.
Neida, jeg gleder meg til neste innlegg! :awesome:
 

Ruby0444

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
193
Setter pris på at dere legger merke til at jeg fortsatt eksisterer, selv om vi har 2 byer ++. Alle som har spilt Tw vet at jeg er best med få byer (1), så er vel på sin plass at vi lar dere adle noen byer slik at jeg kommer i mitt rette element (1 by), og går det feil så er det ikke verre enn at jeg starter igjen med (1) by, som jeg tross alt er noenlunde flink til (1)
 
Topp