Ras al Ghul (lykke til videre!)

DeletedUser

Guest
Hei og hopp alle tw-spillere!
Jeg vil idag medele en utrolig trist bedskjed! :crybaby:

Våre gode venner Markus & Martin vil gi seg med tw sånn helt ut av det blå! (De tror de ihvertfall vil greie å holde seg twfrie fram til høsten, men vi får se hvordan det går)

Markus har spilt i 3-4 år, men bare 2 år som proff hvis man kan si det sånn.
-V15 var han med i dFekt som kriget mot teemo. Og han slutta der da han hadde rundt 500k poeng og lå på rank 8.
Det var da framtiden hans på v14 sammen med Even startet, kontoen het Creo og hadde ca 2 mil poeng når han kom inn. Over tid tok han over kontoen og spilte aktivt på den til verdenen var vunnet sammen med MyTH. Han haddde vel rundt 7-8 mil poeng og rank 12 elns når verden ble avsutta.

Martin derimot fikk sitt store gjennombrudd når han spilte på hp5, der han kom på plassen bak rank 1! Etter dette spilte han litt på v18, men ble adlet av Markus sin stamme, og skulle komme inn som dual hos Markus, men pga IRl problemer ble det ikke noe av. Rundt ett år senere ble Martin kontaktet av Markus som lurte på om han vill være med å spille v20, og det sa han ja til. Her var de lenge på topp 3, helt til nå velger å slutte med tw for en GOD periode!

--------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

MEN det store spørsmålet vi alle stiller oss nå er da: HVORFOR?

- Svaret er enkelt: Lite tid og lite motivasjon!
De skulle gjerne fortsatt, men Fotballsesongen starter straks for Markus og Martin får ny jobb så da funker det bare ikke!

DA ER DET BARE Å SI LYKKE TIL VIDERE - HÅPER DERE GREIER Å SLUTTE :)
 
Sist redigert av en moderator:

Loki

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
72
Takk for flotte ord, Jørn! :)

Informasjonen om meg stemmer ikke helt, men uansett en fin tanke med innlegget :)

Var vell HP7 jeg kom som nr.2 og vant med stammen min. Ellers har jeg spilt under nicket Hiko, Loki og Ras al Ghul.
Markus kom inn på kontoen Ras al Ghul for ca. 1 måneds tid siden :)

Lykke til videre alle sammen! :)
 

The Governator

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
363
Takk for flotte ord, Jørn! :)

Informasjonen om meg stemmer ikke helt, men uansett en fin tanke med innlegget :)

Var vell HP7 jeg kom som nr.2 og vant med stammen min. Ellers har jeg spilt under nicket Hiko, Loki og Ras al Ghul.
Markus kom inn på kontoen Ras al Ghul for ca. 1 måneds tid siden :)

Lykke til videre alle sammen! :)

Lykke til videre til begge to, og velkommen tilbake!
jeg håper pausen ikke blir alt for lang.
 

EliteWolf

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Lykke til med fotball og jobb, så ser vi dere snart! hehe.
Umulig å holde seg borte fra TW, trust me! Kom tilbake nå selv etter 3 år i ulve-dvale :twisted:
 
Topp