Rate en spiller.

varanior08

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
144
Chaosisalex

Poeng - Vokst volsomt her siden jeg slutta. Ble overaska når jeg så dette. Men kansje ikke rart det - Poeng 9,6 (0,4 poenga er forbeholdt de 3 øverste)

OD - Rank 19 på ODT. Burde vært litt høyere med tanke på ranken, men 8 må vi vell gi her.

Posisjon - Masse safe, og masse byer å adle av også, og når ikke jeg er der til å stoppe deg er det vell smooth sailing - 10

Rykte blir vell en solid 8'er. Hørdt om deg, også kriget mot deg. Ikke for å være kjepphøy, så ble jeg alikevell litt skuffet MTP på deff ferdighetene dine. Hadde forventet mer og at når du hadde så god tid til å stacke med så mange safebyer på forhånd så burde saken vært grei. men ellers en meget dyktig spiller (Og jeg forventer at du har lært leksa? ;) )

Stamme - Pms, vinnere av v5 - Klar 10'er

Ser aller helst at viss du velger å rate meg selvom jeg egentlig ikke spiller lenger. At du rater meg fra 22 desember, da dette var siste dagen jeg spilte.
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Deff ferdighetene ja :D haha takk takk! ...

Du tok meg på senga... for å si det slik.. Hadde ingen deff i fronten da du kjørte på sammen med über. Alt hadde gått så lett mot king og hoppendeloppe :)

Men jau leksa var nok lært;)
 
Sist redigert:
Topp