Rate en spiller.

cleo

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
74
MartyParty :)

Poeng: 10, very nice <3

OD: 9, begynner å hjelpe seg, men enda litt igjen for å nå 10 ^^

Posisjon : 9, Masse safebyer og begynner å få en brukbar front

Rykte: 8, stille før stormen. Er jo et par som har fått smake uber sine nukes :p

Stamme: 9, alltid rom for forbedringer ;)

Totalt: 45/50
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
runinter

Poeng: 10: Rank 1, ikke mer å si.

OD: 10: Rank 1 i ODA og rank 2 ODD og ODT.

Posisjon : 9: Flott front og noe safe byer.

Rykte: 9: Nærmest alle har vel hørt dette nicket på .no nå. Etter V2 og V5 burde vel dette egentlig vært en 10'er ;)

Stamme: 9: -NB- har da mye bra, men forbedringer er innen rekkevidde vil jeg si.

Totalt: 47/50
 

DeletedUser

Guest
Übersetzung

Poeng: 8 : ligger på 4 plass, men allikevel langt bak første.
OD: 7 : rank 21 odt, 10 som angriper.
Posisjon: 7 : ligger safe med ganske mye, liten front.
Rykte: 5 : kan ikke si jeg har mye om deg, utenom at du ligger på rank 4.
Stamme: 9 : bra stamme, tøff motstander.

43/50
 

super lol

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
NumberOne

Poeng 7: Bra med poeng, vært flink til å bygge seg opp etter at kontoen var nede i 500k
OD 9: 25m som angriper, nr3 som forsvarer på v5, nr3 også totalt.
Posisjon 8: Har safe byer i K65 og K55, har en front mot Sama nord i K55, Gjør det også veldig bra mot Runinter
Rykte 8: Har nokså bra rykte, var en profilert spiller i L-13 tidene?
Stamme 9: PMS er en helt toppers stamme, men ingen stamme er perfekt, vi har våre svakheter.
 
Sist redigert:

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Phsykes


Poeng: 8: Rank 18, ikke værst. Økt kraftig de siste ukene (Y)

OD: 7: Rank 26 på ODT, kunne vært høyere, men kan ikke si noe på det jeg :p

Posisjon : 10: Flott front og en del mer safe byer. Har også kommet til en ny front i K43. Denne kontoen har vel faktisk en av de beste posisjonene på V5?

Rykte: 7: De fleste har vel hørt original nicket til spillerene super lol, både på godt og vondt :D

Stamme: 9: PMS, rank 1. Leder klart poengmessig.


Totalt: 41/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Übersetzung

Poeng: Topp 4, men ligger close til topp 3. Likevell en del bak 1 og 2 plass, men høyt oppe for det om, 10'er her !

OD: 8 plass ODA, 55 på ODD. Utrolig bra ODA, men virker som han har blitt lite angrepet ^^ Men likevell 18 plass på OD-T Så 7 1/2 her!

Posisjon: Begynner å få en veldig brukbar front imot PMS Nord-vest k43,53. Samt har veldig mange safe byer drømme posisjon for min del, får se om jeg klarer d samme snart ;) 9'er her.

Rykte: Ofte aktiv på forum, skype chatter og, men vet ikke så mye om deg iG. 7'er her!

Stamme: -NB- en god motstander, ifølge stammekriger der de er imot PMS, så leder de jo til nå, men egentlig ubetydelig med tanke på at PMS vokser raskere, og det er vell slik med PMS imot NB og, men gode fiender, men som de selv sier, alltid plass til forbedringer :) 9'er!
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Chaosisalex


Poeng: 8: Rank 13, adlet forholdsvis lite den siste tiden, men kanskje våknet noe igjen nå?

OD: 7: Rank 23 på ODT og også 23 på ODA. Kan vel lett komme deg opp på topp 20? :rolleyes:

Posisjon : 7: Veldig safe type. Jeg liker å ha en safe konto, men front er vel enda bedre det :)

Rykte: 6: Håkon? Tror det. Ikke den jeg hører mest om, men har da hørt om deg.

Stamme: 9: Sier det samme som sist: PMS, rank 1. Leder klart poengmessig.


Totalt: 37/50 ;)
 

Übersetzung

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
46
Oioi, mekka 3 byer der oppe jo? :) Front på gang der ja. Og ikke langt unna meg :D Kan bli hyggelig etterhvert vet du..
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Fint skolen starter nå, endelig en grunn til å geeke tw igjen :D

Skal innrømme, har vært en slapp sommer!
 

myh85

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
25
Übersetzung

Poeng: 9: Rank 3, gått forbi meg :eek: adlet mye av byggmester de siste dagene -.-

OD: 8: Rank 8 ODA, og rank 18 ODT, tom for nukes snart? :)

Posisjon :8: en god del safebyer, men samtidig en fin front

Rykte: 8: Troller på forum, men ser deg ikke så ofte i -NB-|PMS chatten :(

Stamme: 10: kjempebra stamme dette. ikke no negativt her


Totalt: 43/50
 

DeletedUser

Guest
Leiv Eiriksson

Poeng: 9, rank 4 ikke langt fra 3.
OD: 9 , ODT rank 10 mens ODA er rank 2.
Posisjon: 7 , kunne og burde hatt større front.
Rykte: 9 , Jo, hørt om myh ja ;)
Stamme: 10

44/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
NumberOne

Poeng 7 - 27 plass, 2,9mio poeng. Ikke for mye, men ikke lite heller ^^

OD 9 -13 Plass på ODA lista, 4 plass, ODD. Liker både og angripe og forsvare seg, viser at han får motstand og gjør motstand ;)

Posisjon 8 - veldig brukbar front, og fint safe cluster.

Rykte 8 - vet ikke alt for mye om gutten, men vet jo hvem du er og hva du er i stand til å gjøre ;)

Stamme 10 - PMS har veldig god fremgang nå om dagen, og ligger på førsteplass og gruser NB, så klar 10er

Total: 42/50
 

DeletedUser

Guest
chaosisalex:

Poeng: 9: Rank 13, adler for tiden stort

OD: 7: ligger greit nok an her. men ikkje noe mer enn forventet.

Posisjon : 8: trodde han lå ganske innestengt blant venner og allierte men ser ut til å ha jobbet seg fram til front

Rykte: 8:alle kjenner vel chaosisalex som er på forumet, men kor mange kjenner ham fra ig?

Stamme: 9: er den klart ledende stammen, men ettersom de ble dette pga merging så vil eg ikkje gi de en 10.

totalt: 41/50
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Siden ingen andre vil så får jeg rate deg morten :*

Poeng: 267k, ikke akkurat så veldig mye å skryte av, men er da over 100k , 2'er:p

OD: 8mio totalt, mesteparten ODD, men mye til poengene å si da selv om du har vært i v5 en stund, men ikke mye å skryte av heller :p 3'er

Posisjon: Helt safe nede i k53, hadde han bare adlet noen fiendebyer hadde han nok fått en mer brukbar posisjon, men virker veldig kjedelig i safe :p 2'er

Rykte: De fleste vet vell hvem morten er? :eek: 8'er :*

Stamme: E-day 3 plass med 11mio poeng, ikke mye i forhånd til stammene over, men brukbart, er jo blandt topp 3! 4'er er
 

Destructere

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
83
Blir vel min tur da :p

Chaosisalex

Poeng: 5.195.854 , en del poeng ja, ingenting å si på det! :D 10'er

OD: 55,97 Mio. Igjen, også en del. 10'er her også! :)

Posisjon: Har byer både framme i fronten og bak i "safeland". Kan vel ikke bli bedre? 10'er!

Rykte: Har hørt en del om deg ja, så rykte er ikke så dårlig når vi aldri har snakket med hverandre. :D 8'er

Stamme: PMS, vokser jevnt og er den største stammen. 10'er igjen! :)
 

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Siden ingen svarer her så får vell jeg rate deg! :D

Poeng: tja.. du hadde 582k Helt ok, men no er du nede på 29k!! Ikke mye å skryte av desverre!! 2'er

OD: 8Mio totalt, 5ODD, 3 ODA. Ikke så mye dette heller, men viser du har angrepet litt og blitt angrepet litt. så 4'rer

Posisjon: Tja, du er i front kan adle masse fiende byer!! kongee! Synn du ikke har mye bakgård å støtte deg med.. 8'er

Rykte: Har ingen anelse hvem du er, men du har faktisk fått skryt ang iG, 5'er

Stamme: NB, en god stamme. Mange gode spillere. Men er desverre i undertall atm. Og sliter rett og slett. 9'er
 

coolekisen

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Du er her mye du! Sikkert den 10' ratingen din.. Passer vel bra med 10 ? :D

Poeng: 5,8 mi. Me gusta! 10!

OD: Rank 15 og 24, totalt: 19. Du får en 9'er. :)

Posisjon: Byer i front, og safe. Me gusta igjen! 10! :D

Rykte: Mener du har et godt rykte jeg. :) 8 ;)

Stamme: PMS. God fremgang, og det beste stedet og være i nå. Ingen over, ingen ved siden av. 10.

^^
 

janrune

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
118
Er relativt ny på v5, men kan rate deg siden jeg vet vem du er

Serok79

Poeng: 1,7 mill og 40 plass. Kan vel ikke si at du har imponert meg mye med de poengene, men jeg er i godt humør i dag. 7

OD: 40 plass. Samme plasering som poeng, og da blir d mitt på treet 6

Posisjon: Har litt rødt i nærheten samtidig som du ligger litt safe. 8

Rykte: Har ikke hørt så mye om serok, men kjenner jo godt til deg fra andre verdener 7

Stamme: PMS. Leder jo overlegent. Klart jeg da må gi 10

Var veldig streng i dag, men d ble tot 38/50

(Rate Morten84)
 
Sist redigert:

Chaosisalex

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
688
Morten84

Poeng: 1,2mio. Økt veldig den siste uken! Mye adling av 276 da, men joda egentlig veldig lite til å ha vært i v5 såpass lenge som han har. Med mye motstand eller ei, men går oppover så gir en 4rer

OD: 3,49mio ODA, 7mio ODD. totalt 10,58mio OD. Mye til poenga hvis du tenker på at han har dobblet poengsummen sin den siste uken. Men likevell ikke mye å skryte av med en 53 plass på total OD. Gir en 5'er

Posisjon: Absolutt alternativer her, endelig fått seg front og skremt bort runinter :( Mye byer å støtte ifra safe-land. Må bare bygge større front! 8'er

Rykte: Vet godt hvem Morten er, men janrune som er der også vet jeg ikke mye om, ser han rundt på foruma. 8'er i rykte :)

Stamme: PMS, klart og tydelig ledere av v5. Vil også vinne v5. 10er

35/50
 
Topp