Rate en spiller

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Jeg aner dessverre ikke hvem TP er på, så da prøver jeg Windsy;

Poeng: 12 millioner. Startet 9. August 2009, altså mange andre som har hatt kontoer lengre en deg som både ligger over og under deg. 8/10
OD: 32. plass ODD, 44. plass ODA. 8/10
Posesjon: Uten å ha sett altfor mye på kartet virker det som om du har en fin front, med en god del safe-byer. 10/10
Rykte: De aller fleste som spiller V1 har hørt om deg. Har ikke hørt om deg på andre verdner. Mest sannsynlig fordi jeg ikke spiller så mange andre plasser. 9/10
Stamme:HFO - Gjør det EKSTREMT bra mot WIC, men har også veldig smal front. Får vel noe breiere om ting ikke skjer snart. Men alle stammer har vel noen svakheter, og får HFO et stort press på seg tror jeg de vil få det værre. 8/10.

Totalt: 43/50.

-Gullungen
 

Capitan22

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
247
Ikke for å ødelegge gleden for enkelte, men mener det blir litt feil å skulle rate en spiller som har overtatt konto etter andre. Det blir som å få ros for noe man ikke har gjort... Ikke vondt ment, kun en nøktern vurdering..
 

DeletedUser

Guest
Ikke for å ødelegge gleden for enkelte, men mener det blir litt feil å skulle rate en spiller som har overtatt konto etter andre. Det blir som å få ros for noe man ikke har gjort... Ikke vondt ment, kun en nøktern vurdering..

Det er såpass mange kontoer det har skjedd, så det er unngåelig at det skjer.
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Ikke for å ødelegge gleden for enkelte, men mener det blir litt feil å skulle rate en spiller som har overtatt konto etter andre. Det blir som å få ros for noe man ikke har gjort... Ikke vondt ment, kun en nøktern vurdering..

Joda, du har et poeng der, C22, men det samme har også MD. Om vi skulle vurdere de originale eierne som spiller nå, så hadde det blitt en kjedelig tråd, dessverre.
 

DeletedUser

Guest
Vel, det blir jo å rate en spiller. Muligens det kunne passet bedre med rate en konto? Det er ikke alle som vet hvilke kontoer som har byttet spiller og hvem som spiller hvor. En del av ratinga er ryktet kontoen/spilleren har, så jeg tenker at det beste er å fortsette som tidligere. Hvis du vet at kontoen har byttet spiller, så kan muligens dette tas i betraktning av ratinga.

BTW: Takker for ratinga TK :)
 

DeletedUser

Guest
Scarborough/dannemann

Poeng: 7/10 21.plass: 16,337,144poeng Dessverre av og på-aktiv. Kunne vært svært mye høyere med mer stabil aktivitet in-game.
OD: 8/10 Har fått sin del av angrep mot seg, samtidig som angrep er sendt ut.
Posisjon: 3/10 Har litt vel mange byer i safe-land, men gjør likevel en viktig jobb med å rydde opp i egne områder.
Rykte: 9/10 Aktiv på forumet med sterke meninger og legger mye tid her. Lar heller ikke troppene hvile for mye heller kan det se ut til. En meget sentral spiller på V1.
Stamme: 6/10 Vanskelig å sette en skikkelig score her fordi stammen KAN gjøre så mye bedre enn de gjør for øyeblikket, så blir dessverre en lavere score enn det som egentlig fortjenes.

33/50
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Windsy:

Poeng: 6/10 : ligger litt lavt, er imponert over stilen din. Bra spiller med for dårlig poengsum.
OD: 9/10: I forhold til poengsummen din er dette velidig bra.
Posisjon: 9/10: Ser ut for meg at du har en fornuftig mix med safe og front byer på kontoen din.
Rykte: 9/10 : Personlig hos meg har du ett veldig godt rykte
Stamme: 3/10 : mest pga det er kun 4 aktive spillere hos dere.

36/50
 

DeletedUser

Guest
Paalodin:

Poeng: 8/10 : Ligger litt bak toppen. Her har du noe å jobbe mot ;)
OD: 9/10: Rett bak meg jo! :eek:
Posisjon: 7/10: Ligger mye i safe, men også enkelte byer ved front.
Rykte: 9/10 : Vil ikke få Pål på nakken...
Stamme: 9/10 : En god stamme vil jeg påstå :)

42/50

:jsmiley:
 

Mr. Muto

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
2
MD:

Poeng: 9/10- topp 2 :p
OD: 10/10- God OD :p
Posisjon: 9/10- Rett ved meg :D
Rykte: 8/10- alle på v1 vet hvem MD er :)
Stamme: 10/10- Beste stammen på v1:)

Total: 46/50


Meg: Hemmelig :O (neste får ta en annen)
 
Sist redigert:

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Rate spilleren som sist er ratet, slik at alle som rater får noe igjen ;)

Skal Realpower bli rata burde han rate den over først.
 

DeletedUser

Guest
Rate spilleren som sist er ratet, slik at alle som rater får noe igjen ;)

Skal Realpower bli rata burde han rate den over først.

Når siste person som rata ikke vill si brukernavnet sitt da kan jeg jo ikke rate det?
 

3xx95

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
10
Får rate eg au da, må velge MD :p Han er i feil stamme (a) men forandrer ikkje faktumet at eg har respekt herifrå til hardangervidda for han!

Poeng: 9/10 - respekt dude! :)
OD: 10/10 - igjen, RESPEKT DUDE! :)
Posisjon: 10/10 - han ligger i perfekt posisjon til å irritere ein kver spiller han føler for :)
Rykte: 10/10 - han har eit insane rykte, men det gjer han ikkje redferdigheit eingang! Fyren er vill, fyren er gal, fyren er berre ein kanongod spiller! Folk seier at aktivitet har mykje å sei, og det har det i fleste tilfelle, men med MD speller det ingen rolle kor aktiv du er, du ender med samme resultatet anyaways, og det er knuste byer, eller dei du har igjen er knuste! :p
Stamme: nja, ehm, ein 6/10? - Han er i ein bra stamme med mange dyktige spillere, men må ærlig talt sei at eg hadde ikkje hatt nåkka imot å ha han i BOL xD


Totalt: 45/50... DET er det man kaller ein score! :)
 

DeletedUser

Guest
Wic 6/10 ? Syntes du burde holde personlige meninger av stammen for deg selv ;)
 
Sist redigert av en moderator:
Topp