Rate en spiller

DeletedUser

Guest
david93

Poeng: 8/10 Topp 25 er bra, litt å jobbe med mot toppen

OD: 6/10 Grei ODD, litt liten ODA forhold til størrelse

Posisjon: 7/10 Har mesteparten av kontoen i trygg sone, og en liten front, har store utviklingsmuligheter i fronten!

Rykte: 5/10 Har knapt hørt om deg, så er kanskje feil person til å rangere deg.

Stamme 8/10 Lite som skiller toppstammene, så får være nøytral, selv om jeg personlig ikke liker stammen din :p

34/50

janna
 

rc jr.

Nytt medlem
Reaksjonspoeng
4
Janna

Poeng: 7/10 Grei den :) topp 30 er bra! kjør på for topp 10!!!

OD: 8/10 Brukbar den :) du kan vel angripe litt mere

Posisjon: 9/10 Kommet langt bakfra og frem til Fronten :) Crads!

Rykte: 5/10 kan ikke gi mere siden jeg ikke har sett så mye til deg eller kjenner deg så godt.

Stamme: 6/10 Stamme jeg har respekt for :)

35/50

Goliatt
 

paalodin

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
159
Goliatt

Poeng: 6/10 Greit nok, du sitter vel og håper på en krig mot BOL
OD: 1/10 her skjer det ikke stort, en krig med bol kunne gjort underverker
Posisjon: 1/10 aner ikke, men av od så er det vel meget trygt og godt.
Rykte: 5/10 Virker som en hyggelig fyr på forumet, spillemessig aner jeg ikke
Stamme: 4/10 : En kose stamme som blir styrt hovedsaklig av hva bol gjør :D


17/50

PO
 

DeletedUser

Guest
paalodin

Poeng: 8/10, du ligger 10 millioner bak rank 1, men 18 millioner er ikke noe som kommer over natta!
OD: 9/10, 4 plass er en respektabel rangering det, mangler desverre det lille ekstra får å nå full pott her.
Posesjon:9/10, har mange byer i front og veldig mange safe byer, mangler som forrige det siste lille ekstra får å få full pott.
Rykte: 9/10, Fryktet spiller ig, og respektabel spiller på forumet, men er nok ikke blandt de aller mest kjente!
Stamme:10/10, masse front, rank 1 og gjør det bra i krigen, blir full pott dette!

totalt: 45/50 !


http://no.twstats.com/no1/index.php?page=player&id=86358


ps: Legg til en tw stats link ;)
 

-TK-

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
250
Super LoL

Poeng: Neeesten 10 millioner er kraftig det, og biter godt ifra seg - Selv om du har vært godt nede en stund. Mye innadlinger og grått her også da, og et godt stykke bak topp 3. 6/10
OD: 12. Plass ODD, 35. Plass ODA og 11. plass totalt. Slettes ikke værst, selv om det er litt opp - Og litt lite ODA i forhold til ODD. 8/10
Posesjon: Ut ifra det raske kartet jeg lagde meg selv, har du en ganske grei front - Og veldig mange deffbyer. 8/10
Rykte: De fleste her på Verden1 har vel hørt om Super Lol. Enten fordi kontoen har vært her lenge, han er på forumet i ny og ne men og at han spiller overalt omtrent :p 10/10
Stamme: RNG - Ser svakheter, og gjør det ikke så veldig bra i krigen (shake) 5/10.

Totalt: 37/50.

-Gullungen95
http://no.twstats.com/no1/index.php?page=player&id=24181
 

narne

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
6
Gullungen95

Poeng: Veldig lite i forhold til det du kunne hatt eller kan få... 3/10
OD: Veldig mye ODD enn ODA.. Men er greit nok 7/10
Posesjon: Litt spredt men kan gjøre stor skade hvis resten av WIC nuket for deg. 6/10
Rykte: Alle i BOL vet ihvertfall hvem du er ! 9/10
Stamme: Leder men taper stort til H.F.O og er ikke like overlegne som de har vært. 7/10

Totalt: 32/50

-Narne
Min stats
 

FylleSamen

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
49
Rate en spiller, og i dette tilfellet er det Narne.

Poeng:
Ikke spesielt mye poeng, og nå er det virkelig nedgangstider her. Dette er forsåvidt en av spillerne som er solgt til WIC. 3/10
OD: OD rankene er mye labrere enn hva spiller ranken er. Ikke bra. Vokser fint under ODA og ODD for tiden. Så du får ta vare på sjansen og komme deg høyere opp nå. Den lave OD'en er forsåvidt grunnen til at du blir solgt. 2/10
Rykte: Har ikke hørt noen store rykter om deg, men jeg sitter på store kunnskaper om deg. Gir deg en stabil 5/10
Stamme: RNG, vokser iallefall. Men en ødelagt ledelse under styring av c22 ødelegger for stammen. Men denne poengsummen ettersom dere er innehaver av rank 3. 8/10
Totalt: 18/40

Nå spiller jeg ikke på denne verden selv, så da får dere stå fritt til å rate spiller av eget ønske :eeek:
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Poeng: Ikke spesielt mye poeng, og nå er det virkelig nedgangstider her. Dette er forsåvidt en av spillerne som er solgt til WIC. 3/10

Solgt til WIC? Han deffer, readler og nuker tilbake.
 
Topp