Rate en spiller

DeletedUser

Guest
Lykkebitteliten
Poeng: 1.642.554
Rangering: 145
Beseirede motstandere: 599.845.178 (16.)
Stamme: WIC


Poeng: Lav poengsum, selv etter å ha skiftet side. 4/10

OD: ODA er kulest 5/10

Posisjon: Ligger litt spredt 3/10

Rykte: De fleste har vel på godt eller vondt hørt om denne fyren 8/10

Stamme: WIC er den stammen som gjør det best atm 9/10

29/50

Spiller på Terhals
 

DeletedUser

Guest
Må få rate min nye nabo ;)

Terhals
Poeng: 13.541.086
Rangering: 43
Beseirede motstandere: 857.790.527 (5.)
Stamme: WIC

Poeng: grei størrelse m.t.p at v1 har ett stort snitt på poeng spillere. 7/10

OD: ser en stor front så kunne hvert enda litt bedre? men bra OD uansett 7/10

Posisjon: Ligger godt til med front og safe, noen vil kalle dette en drømme posisjon? 9/10

Rykte: En konto av kaos er det jeg har hørt, med endel rot med eiere og masse KV tid "innabords".. 2/10

Stamme: WIC er enda den ledene stammen som enda vil bosse rundt på v1 ser det ut til. svært små ting å trekke fra den stammen! 9/10

34/50

- Orginale Bunny
 

DeletedUser

Guest
Ah... kjære bunny ja :)

bunny
Poeng: 15.132.029
Rangering: 34
Beseirede motstandere: 320.519.329 (39.)
Stamme: RNG

Poeng: Helt grei sum detta her ;P 7/10

OD: Her kunne den vært litt høyere vettu. 6/10

Posisjon: Fått en litt vanskeligere situasjon nå, så får vel i gi en 8/10 her :)

Rykte: Hrmf.. RNG politiet... Må gi en 8/10 her. Irriterende når du skal ta tilbake byer jeg tar fra de andre :( 8/10

Stamme: RNG er vel ikke i toppform og da faller det ned på en 7/10.

34/50.
 

Villarreal

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
429
magic dude
Poeng: 24.985.405
Rangering: 5
Beseirede motstandere: 1.079.461.867 (3.)
Stamme: WIC

Poeng: 9 - Nærmest perfekt, men ikke helt. Har fortsatt litt å jakte på, så da får han en 9'er (giggle)

OD: 10 - Ekstrem ODA og bra ODD. Ikke mulig å gi noe annet enn 10 her.

Posisjon: 10 - Samlet og fint cluster med relativt mye front og bra med safesone. Bra med muligheter for vekst.

Rykte: 9 - En av de aller mest kjente spillerne på v1 og .no generelt. En av de første jeg la merke til på v1 da jeg begynte å følge med på verdenen for flere år siden, og er fremdeles i toppen.

Stamme: 9 - V1's sterkeste og største stamme. Man finner alltids noe å rette på, men her er det generelt veldig bra.

47/50

- Lamps
 

DeletedUser

Guest
Lamps

Poeng: 12,736,327
Rangering: 49
Beseirede Motstandere: 516,767,727 (24.)
Stamme: WIC

Poeng: 7. Ganske bra men fortsatt en del opp til 1. xD

OD: 7. - Gir deg 7 her også, ikke dårlig men fortsatt en del å ta av

Posisjon: 8. Du ligger fint (etter min mening) med muligheter for vekst i nord og vest

Rykte: 6. Kan desverre ikke gi høyere pga har hatt en lang pause fra TW-forum, men har sett deg flere plasser inne på forumet i det siste

Stamme: 9. Den stammen som ligger på 1. plass (men RNG er best!! xD)

37/50

- Original Sarkon (ny bruker på den nå, men bare rate den)
 

DeletedUser

Guest
Capitan22
Poeng: 24.240.912
Rangering: 9
Beseirede motstandere: 713.977.221 (10.)
Stamme: JPTG

Poeng: En relativt god sum ettersom hun har fått ganske mye oppmerksomhet fra IB og WIC i en lang periode. 8,5/10

OD: ODD er høyere enn ODA, men sammenlagt er hun en farlig fiende! 8,5/10

Posisjon: Hun har veldig mange små clustere ved fronten og snart blir hovedclusteret hovedfronten mot WIC ;) så her gir jeg 9/10

Rykte: Ikke mange som kan måle seg opp mot hennes kaliber i stammen. En utmerket forsvarsspiller og en god angrepsspiller. 10/10

Stamme: For meg var RNG en bedre stamme en Just, men siden de gikk inn i ny stamme, ender det opp med en 6/10 her. RNG hadde fått en 7.

42/50

Maktspillet i Just virker å være mer ødeleggende enn positivt. Så syntes det var veldig synd at de valgte den veien.
 

kenn93x

Forumstjerne
Reaksjonspoeng
508
Rang: 2.
Navn: magic dude
Stamme: WIC
Poeng: 40,311,727
Landsbyer: 4,103

Poeng
Rank 2 med 40 mil poeng. Imponerendes mtp det meste er fiendeadling. Du er ikke rank 1, men du viser til bedre adling enn hva vedkommende som topper der har gjort. Ut fra adlinger, så gir jeg deg en 10/10.

OD
Topper ODA'en med ganske mye, og har en grei ODD sum som henviser til at du har hatt motstand. 10/10

Posisjon
Suveren posisjon. Mange safebyer, og en stor front som han mumser av til daglig. 10/10

Rykte
Alle på V1 vet da hvem Magic er, og hva han er i stand til på V1. 10/10

Stamme

Simply the best. WIC er, og har alltid vært den beste stammen på V1 (viser til tidl. IB) 10/10


50/50





Kenn93x
 

Slumpi

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
181
Hadde ikke gjort noe å få dette forumet på glid igjen heller! :)

kenn93x
Poeng: 18.423.153
Rangering: 39
Beseirede motstandere: 578.544.252 (25.)
Stamme: WIC

Poeng:
Ikke veldig imponerende med tanke på hva du egentlig kan. Litt lat kanskje? Du var vell med nesten helt fra starten også, så du har ikke en veldig høy vekstrang - 41. Jevnt med Rang ig.
6/10

OD:
Vel, ODT-rang er ganske mye høyere enn rang i poeng, så det beviser at du har holdt troppene igang. Likevell en del unna topp.
8/10

Posisjon:
Veldig mye safe her, men du har likevell noe front mot birken og Cap.
7/10

Rykte:
Du har utrettet en god del på andre verdener, og de fleste kjenner til deg via forum.
10/10

Stamme:
WIC - Topp 1 stamme. Kjører over JPTG uten noe særlig motstand.
10/10

Totalt:
41/50


Spiller ikke lenger der, men siden det var den siste kontoen jeg spilte på, og jeg har vært der en stund -
rate Gangsta twitch.
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
Gangsta Twitch
Poeng: 14.244.856
Rangering: 46
Beseirede motstandere: 264.605.365 (48.)
Stamme: JPTG


Poeng: Ganske så bra med tanke på all den safen kontoen har

7/10



OD:
Vel, du jobbet hardt for stammen god ODA og grei ODD med tanke på hvor du er på kartet
8/10

Posisjon:
Veldig mye safe her, safe er viktig, men du har likevell noe front som feks mot scar og litt terhals?
8/10

Rykte:
Du har et godt rykte, kjente deg raskt igjen når du nevnte chippo.. i tilegg til at du har bygget det litt opp på forum og for arbeidet i jptg.
8/10

Stamme: JPTG 9/10 Jeg gir ikke 10/10 fordi det mangler fortsatt litt til å gi Wic skikkelig fight


Totalt:
40 /50
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Valkyrie
Poeng: 11.215.976
Rangering: 54
Beseirede motstandere: 269.795.723 (47.)

Poeng: Kontoen ligger jo for det meste kun inn i safe, men du har så aboslutt gjort en innsats for og øke poengsummen siden du kom inn der! 7/10.

OD: 58 plass på ODA'en med 83 mill er ikke dårlig det for en konto på den størrelsen! Du ligger jevnt med kontoer en del hakk større enn din egen, så du har nok gitt ut en del juling ja! Og med nesten det tredobbelte i ODD har du nok fått ganske mye juling og! 8/10!

Posisjon: Kontoen har en del safe og gå på, men det er noen byer i front, og flere byer som snart blir front. Kan bli spennende og se her hvordan dette utvikler seg! 8/10

Rykte: De fleste har vell sett deg her på forumet? Den litt kjepphøye karen! :D Men du har mange gode tillegg til forumet som feks din nye champion V1 tråd! 9/10

Stamme: JPTG, stammen er ikke halvparten av WIC engang, men de biter godt fra seg når de først kjører igang! Dog, har de tapt seg en del, så ingen fullscore her: 7/10.

Totalt: 39/50.

Meg:
Andyandy97.
 

DeletedUser

Guest
andyandy97
Poeng: 25.052.946
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 459.107.682 (32.)
Stamme: JPTG


Poeng: DU har endel i safe, men også en ganske stor front, veldig bra jobba at du klarer å holde den. 8/10.

OD: 37 plass på ODA , og 26 plass med ODD. Du har nesten 100 mio mer i ODD enn ODA. Men skulle gjerne ha våre endel mer i ODA når du ser på størrelsen på kontoen, men den var innaktiv en god stund. 7/10

Posesjon: Kontoen har endel safe men også en stor front. 8/10

Rykte: Du har et godt rykte, en veldig pålitelig person. 9/10

Stamme: Vi er halvparten av det WIC er, men når de kjører på kjenner WIC det. Men de har tapt for mye område. 6/10.

Totalt:39/50



Xandor



0/50
 

Scarborough

Populær på forumet
Reaksjonspoeng
320
Xandor
Poeng: 1.586.811
Rangering: 81
Beseirede motstandere (tot): 2.304,52 Mill. (1)
Stamme: JPTG

Poeng: Det skal sies at du har hatt en del poeng, men dessverre sitter du igjen med ikke så veldig mye. 1,5 mill er ikke akkurat mye å skryte av så sent, men ale vet at du har hatt enda mer. 3/10

OD: 1,921,45 mill i ODD er verdensbeste! Respekt skal du så absolutt ha for å ha klart å forsvare deg på denne måten. Imponerende å se, og jeg tror at du setter rekord(?) for hvor mye en har hatt i ODD på .no hvis du tipper 2mill. Du har også en helt grei ODA, og etter at v1 har vart såpass lenge er enhver plassering på topp20 bra! 9/10.

Posisjon: Du har hatt front utrolig lenge. Du ligger midt i smørøyet, og kontoen din har skrumpet litt inn sik at du ikke har så mye i safe. Faren ved å ligge der du ligger er at du alltid vil få oppmerksomhet, men det kunne også vært andre veien - at du har store ekspansjonsmuligheter. 9/10

Rykte: Pga din ODD vet folk sånn nogenlunde hvem du er, men utenom spillet tror jeg du ikke vil finne mange som vet så mye om deg. 6/10

Stamme: JPTG har tatt svært mange dårlige valg opp igjennom tiden, det er ikke til å skyve under en stol. Mye tull har det også vært med stammen. Dere har noen f som yter motstand, og det skal dere ha stor respekt for, og det ser ut som at dere endelig klarer å snakke sammen for å koordinere angrep. På bedringens vei, og jeg håper dere fortsetter med nettopp det! 7/10

35/50

Scarborough Rebirth
 

DeletedUser

Guest
Scarborough Rebirth
Poeng: 12,716,896
Rangering: 49
Beseirede motstandere (tot): 1,284,570,768 (6.)
Stamme: WIC

Poeng: Du har en grei mengde med poeng, selv om den kunne vært bedre så sent i spillet.
Derimot skal det sies at du har hatt mye mer før, enn det du har nå. 6/10

OD: Det er imponerende hvor mye OD du har, og spesielt ODD-en din, som er på hele 961,976,571! Du har også en ganske grei ODA, noe som viser at du kan å bruke troppene effektivt! 9/10

Posisjon: Du har flere front clustre på kartet, og i tillegg har du flere byer bak fiendens linjer. I tillegg er dette fronter som går i riktig retning i forhold til din posisjon, så jeg si du er ganske heldig der. Du har mange muligheter til å ekspandere, og ved riktig bruk og litt hjelp fra allierte, har du mulighet til å kunne skape mye trøbbel hos dine fiender. 8/10

Rykte: Din OD-rangering har nok gitt deg en del oppmerksomhet, samtidig som du er aktiv på tw-forum. Derfor vil jeg tro at de fleste som har med V1 å gjøre kjenner til deg. 8/10

Stamme: Stammen WIC er en nokså bra stamme, på tross av en del uenigheter enkeltspillere i mellom. Det har tidligere vært en del tull blant spillerne i stammen, spesielt i tiden før den ble dannet, da medlemmene var i 3 forskjellige stammer. Men ting har ordnet seg, og stammen er på full offensiv. Det er et godt samhold og mye bra samarbeid, samt høy aktivitet i stammen, noe som har bidratt til den store suksessen de siste årene. 9/10

40/50

Tkdark2
 

dg44

Intervjuer V14
Reaksjonspoeng
308
tkdark2
Poeng: 14.765.004
Rangering: 45
Beseirede motstandere: 529.388.436 (30.)
Stamme: WIC


Poeng: Tk har en fin fin poengsum med tanke på beliggenheten 9/10

OD: Tk har ganske så lik ODD og ODA. tk har vært mer på deffansiven. men biter godt fra seg offansivt. 8/10

Posisjon: Tk har fin posisjon mye safe og har bygget seg en god front nå. 9/10

Rykte: De fleste kjenner til tkdark ig. men mindre aktiv på forum. 7/10

Stamme: WIC er den stammen som gjør det best, de har en del kontoer som er fraværende. men folk som tkdark,md og Sau trekker de fram. 9/10


total 42/50

Valkyrie
 

Clayzer

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
155
Valkyrie
Poeng: 11.442.330
Rangering: 53
Beseirede motstandere: 294.387.440 (46.)
Stamme: JPTG

Poeng: Du har hatt en fin vekst til tross for at kontoen har mye safe! 9/10

OD: Du har over dobbelt så mye i ODD som i ODA, men kan nok ha mye med og gjøre at du har drept mye nukes i fronten. 7/10

Posisjon: Kontoen ligger for det meste i safe med litt front, og det ser ut det det er en kamp om byene der oppe. 8/10

Rykte: Du er jo på så og si alle av de nye verdnene! Man har lært seg og kjenne deg på forumet på både godt og vondt! Tror det er få som ikke har sett deg her inne. 9/10

Stamme: JPTG er ikke halvparten av WIC engang dessverre. De kjemper godt om dagen, men i sin helhet er ikke det nok til dra opp noen topp score her. 7/10

Totalt: 40/50

Andyandy97
 

DeletedUser

Guest
andyandy97
Poeng: 25.021.202
Rangering: 26
Beseirede motstandere: 497.392.848 (31.)
Stamme: JPTG

Poeng: Veldig bra for en i Just ;) 7/10

OD: Denne er jo også fin, men kunne jo vært litt mer offensiv. 6/10

Posisjon: Relativt utsatt og har fine muligheter for offensiver hvis man bare gidder. 8/10

Rykte: Har både rykte som aktiv og innaktiv. God og dårlig. Vanskelig å bestemme seg. Men ser ut som noe er i orden, så gir 8/10

Stamme: Et råttent tre som sliter med å få nok sollys og får for lite vann til å holde seg i live lenge. Trist, men det virker å være sant. Er et par gode røtter igjen, men gjenstår å se om det er nok til å holde treet i live. 4/10

Totalt: 34/50


magic dude :party:
 
Topp