Rate en spiller!

Hakkespetten

Aktivt medlem
Reaksjonspoeng
32
Stjeler denne ifra V1 (opprinnelig V5 forum).

Kategoriene er som følgende:

Du skal gi spilleren som har kommentert ovenfor en rating.

Poeng:
OD:
Posisjon:
Rykte:
Stamme:

Det brukes en poengskala opp til 10.

0/50

_______________________________________

Etter du har postet, legg ut en link over kontoen din sånn at andre kan få litt mer innsikt i hvor du ligger, ODA og stamme. F.eks:

Hakkespetten
 
Sist redigert:

DeletedUser

Guest
Poeng: 22k og du startet så seint? Godt jobbet, viser at du får ting til men er allikevel ikke OMG SJOKKERENDE 9/10
OD: 33k, viser at du har fått tatt gode byer uten å måtte waste tropper på dem. Godt arbeid igjen :eek: 8/10
Posisjon: Relativt nærmt meg egentlig, og her er det ikke store konkurransen :p Når du at på til er alliert med de farligste fra WAW så er det ikke store greiene egentlig. 3/10
Rykte: Har hørt bra ting om deg på seinere stadier av spillet og her har du vist at du ikke er helt sløkket tidlig på heller. Det du sa at du glemte da vi chattet tidligere i dag trekker ned da :p 6/10 for atte jeg ikke egentlig kjenner til deg så mye utenom fra da du var helt ny selv om det jeg har hørt er bra. 6/10
Stamme: Nå er jeg riktignok partisk her, men hvem er ikke det så tidlig i spillet? Synes stammen tar mange rare beslutninger og er aldeles ikke imponert. 3/10

Det brukes en poengskala opp til 10.

29/50

CARPE RECTUM:
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=498811
 
Sist redigert av en moderator:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Poeng: Du har fått hard medfart visst. Angrepet mye tidlig. Måtte restarte
7/10
OD: God OD. Mange større som har mykje mindre 7/10
Posisjon: Fin posisjon å utvikle seg i 5/10
Rykte: Har hørt mykje med at du vel nesten var target i starten 7/10
Stamme: veldig bra stamme 9/10
35/50
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=15454
PS: har egentleg 13k ODD
 
Sist redigert:

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Poeng: Du har fått hard medfart visst. Angrepet mye tidlig
7/10
OD: God OD. Mange større som har mykje mindre 7/10
Posisjon: Dei fleste angrep du har fått før var vel frå lang dist. Siden er ser bare spillere 3 gonger så små 5/10
Rykte: Har hørt mykje med at du vel nesten var target i starten 7/10
Stamme: veldig bra stamme 9/10
35/50
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=15454

PS: hakke vært så aktiv siden skule:(
 

DeletedUser

Guest
Poeng: Lite poeng, har blitt adla. 1/10

OD: Skuffende OD, selv om han har blitt adla. 4/10

Posisjon: Ligger ute på "rimmen". 3/10

Rykte: Har sett han på forumet et par ganger, men ellers har jeg ikke sett mye til han. 4/10

Stamme: Ser spennende ut, men kan den lykkes? 4/10
16/50

___
Trolol
 

zippymaster

Blomstevase
Reaksjonspoeng
566
Poeng: rang 6, 26k, jobbet hardt og. 10/10
OD: 85k, rang 15. 9/10
Posesjon: Farlig plass det der, i dødsområde, men er kult. 9/10
Rykte: Guttaboys. 10/10
Stamme: subjektivt. 10/10

tot: 48/50
 

13revolvoris

Litt aktiv?
Reaksjonspoeng
7
Poeng: Lite poeng, har blitt adla. 1/10

OD: Skuffende OD, selv om han har blitt adla. 4/10

Posisjon: Ligger ute på "rimmen". 3/10

Rykte: Har sett han på forumet et par ganger, men ellers har jeg ikke sett mye til han. 4/10

Stamme: Ser spennende ut, men kan den lykkes? 4/10
16/50

___
Trolol

Hei, eg er ein av få som blir adla og ikkje har fått ein støttetropp.
Første tidspunktet hadde eg 500 sverd ute i støtte og 100 bue og spyd
 

DeletedUser

Guest
Poeng: rang 6, 26k, jobbet hardt og. 10/10
OD: 85k, rang 15. 9/10
Posesjon: Farlig plass det der, i dødsområde, men er kult. 9/10
Rykte: Guttaboys. 10/10
Stamme: subjektivt. 10/10

tot: 48/50
Poeng: Ganske bra 5/10
OD: nice! 9/10
Posisjon: pro 9/10
Rykte: Zippy 0/10
Stamme: subjektivt. 0/10
Totalt: 23/50
 

DeletedUser

Guest
Poeng: vet du hva poeng er? 2/10
OD: tropper har du nok ikke kjenskap til :p 0/10
Posisjon: "rimmen" 3/10
Rykte: han er jo en ape :eek: 7/10
Stamme: Ingen, ble jo kicka ut av den beste stammen SWC :mad: 0/10
Totalt: 12/50


men jeg elsker deg :cool:

___

hei
 

DeletedUser

Guest
Sykt bra tidligere stamme.
Du får full pot på den. ;)

67/50.

EDIT: Det var til Machoape.
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Poeng: Bra med poeng, men ikke r1 :eek: 9/10
OD: Har ikke mistet så mye tropper men har samtidig drept en del fiendetropper, det er jo bra 7/10
Posisjon: Er egentlig ikke sikker på hvordan CARPE RECTUM skal rangere denne for din del, så N/A
Rykte: Elsker deg Marius du er så søt atte 10/10 men dualen din er slem og godtok ikke venne requesten :( 0/10 så 5/10
Stamme: God men litt rar og snodig 7/10

28/40
 

DeletedUser

Guest
CARPE RECTUM restartet 10.01 og har nå 3 byer!!!

Sjokkerende godt jobbet, men så er det jo 2 meget erfarne spillere på denne kontoen som kan TW til fingerspissene, og som også har skrevet mange guider bl.a. for effektiv farming og adling her på off. forum

Poeng: 7,7k er mer enn godkjent når man startet fra scratch 10. jan. Men 7,7k er jo ikke så mye i v7, på den annen side kunne kontoen knapt blitt større på denne korte tiden -så relativt sett med tanke på din restart, 9/10

OD: 30k- 12k ODA er greit nok, og realtivt sett er jo dette igjen meget bra. 8/10

Posisjon: Ligger på rimmen og fråtser i noobs. Kan vel knapt bli bedre, men er milevis unna stammen din da. Allikevel har du det som plommen i egget 9/10.

Rykte: For de som kjenner til dere, er ryktet meget godt, men de aller færreste på V7 vet hvem Carpe Rectum egentlig er, så da blir ikke karakteren så høy allikevel...5/10???

Stamme: 9/10 = Meget bra stamme, men er milevis unna. Regner med at det blir en ny konto når noen gir seg der, hvis ikke er det bare å bytte stamme egentlig :)


40/50 sier de kalde tall, men dette er døden selv inkarnert som vil klatre raskt oppover rankingen. Watch out :)

Kim Il-Sung:
http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=473766
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Kim Il-sung

Poeng: 3,7k, vet du kan mye bedre. Men så satser du ikke på tw :/ 4/10

OD: Lite od, men ligger på rimmen. 3/10

Posisjon: Rimmen, men er jo kos der. Hadde jeg vært naboene hans hadde jeg restartet. 5/10

Rykte: Kjent spiller, men under fakenick. du hadde vært mer kjent om du hadde holdt deg til 1 nick :p 7/10

Stamme: Folkerepublikken Korea er awesome 10/10


27/50
____
Heija
 

Mr. Game And Watch

Ganske godt likt medlem
Reaksjonspoeng
48
Guttaboys:
Poeng
26.149 poeng, rank 6 og 51.1% av min poengsum - absolutt ikke verst. 8/10

OD
56.130 i OD-A og 25.990 i OD-D. OD på dette tidspunktet (egentlig stort sett på alle tidspunkt, men spesielt tidlig i spillet) er et toegget sverd hvor man må balansere helt på kanten for å gjøre det virkelig bra. Hvor denne kanten ligger spørs på øyet som ser - personlig mener jeg OD-A er tull og tøys, og OD-D vil jeg helst ikke ha i det hele tatt. Men har forståelse for at enkelte setter veldig stor påis på OD, og at mange derfor ønsker høy OD. Jeg gir deg derfor 7/10 - du er ikke langt unna å finne et akseptabelt balansepunkt.

Posisjon
I starten var den en 10/10 (flaks med de tre bonusbyene der, altså). Etter hvert begynner det å bli trangt om plassen, så nå gir jeg posisjonen din 6/10. Dersom Snipe overlever lenge nok, kommer det stadig til å bli verre.

Rykte
Visste ingenting om deg før v7. Nå angrer jeg på at jeg avslo søknaden din. 9/10

Stamme
Har en håndfull spillere som det virker som om går inn for å hate meg, men det endrer ikke på det faktum at Snipe mest sannsynlig er v7 sin nåværende beste stamme. De ligger jo tross alt på førsteplass! 9/10

39/50

_____________
Moi <3
 

DeletedUser

Guest
Repentance Requiem

Poeng
47,534
Gidder ikke komentere en gang. 10/10

OD
100k oda, 14k odd. Du jobber for byene dine men er ike så mange som prøver å ta deg ser det ut som. 8/10 fordi du ikke leder oda uansett om du hadde gjort det uten problemer vist du hadde lyst

Posisjon
Total dominasjon. 10/10 der også

Rykte
Nicket er vel ganske ukjent. Men jeg har spilt .net der du har brukt det. Men alle vet jo hvem du er og du har ryktet som oppstartskonge 10/10 der også

Stamme
Dere leder ikke, men dere har DET gjennomsnittet perr medlem. 8/10

46/50


http://no.twstats.com/no7/index.php?page=player&id=450450&utm_source=no&utm_medium=player&utm_campaign=dsref
 

DeletedUser

Guest
Justin Case--- Legend

Poeng: 8.319

Greit nok, fint at alle ikke bruker like mye tid på det her 6/10

OD: 63.398 (29.)

Fin ODA, om du sloss for byene eller for stammen vet jeg ikke. 7/10

Posisjon

Ligger bra til med en stammefrende, potensiale til et bra to-spann 8/10

Rykte

For meg som ikke er så gammel i gamet, har du fortsatt et cool rykte 7/10

Stamme

Legend, respekt til de, noen vokser imponerende og andre sliter i krigen, 8/10

36/50
 

DeletedUser

Guest
Du glemte link, Spekterboi :eek: Men vet nå hvem du er, så det går så fint så.

Poeng: 27k elns, rett under vår kjære Gud. Bra det. 9/10
OD: 130k, rank 1. Hoi, her har du tapt mye tropper. Men så har du tatt ut en del fiendtlige tropper og da, så det går nå opp i opp. 6/10
Posisjon: Mye greie byer rundt og stammefrender som er for nære, men ikke for nære. Kan ikke gå nedover da, pga lilla byer så blir vel en 8/10
Rykte: Har hørt, og sett her på v7, bra ting om deg. 7/10 Blir ikke høyere før jeg ser deg litt mer "live" i action.
Stamme: God men litt rar og snodig 7/10
 
Sist redigert av en moderator:

DeletedUser

Guest
Du glemte link, Spekterboi :eek: Men vet nå hvem du er, så det går så fint så.

Poeng: 27k elns, rett under vår kjære Gud. Bra det. 9/10
OD: 130k, rank 1. Hoi, her har du tapt mye tropper. Men så har du tatt ut en del fiendtlige tropper og da, så det går nå opp i opp. 6/10
Posisjon: Mye greie byer rundt og stammefrender som er for nære, men ikke for nære. Kan ikke gå nedover da, pga lilla byer så blir vel en 8/10
Rykte: Har hørt, og sett her på v7, bra ting om deg. 7/10 Blir ikke høyere før jeg ser deg litt mer "live" i action.
Stamme: God men litt rar og snodig 7/10

Hehe, boi er jeg ikke lenger;p men takk for positiv? tilbakemelding.
Godt mulig det ligger noe i det du sier om min OD, men jeg er jo av den oppfatning at tropper er for å brukes, ellers hadde jeg hoppet over på Farmeville:p
Om jeg blir kanonføde eller ei, det vil tiden vise, jeg har det i alle fall best stormende fram, først i fronten:D

Ellers om deg, er jeg på lik linje som ToreH har lagt seg på:cool:
 

DeletedUser

Guest
OD: 130k, rank 1. Hoi, her har du tapt mye tropper. Men så har du tatt ut en del fiendtlige tropper og da, så det går nå opp i opp. 6/10

Jeg har da slått en fin knock-out på Spekter i OD konkuransen, ikke ta fra meg det :p
 
Topp