Rate en spiller!

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
Spiller; Hakkespetten

Poeng; 1.187.025, Sterkt i seg selv når jeg samenligner med meg selv. 8/10
OD; 5.814.532. Ikke så altfor mye. Lette byer? Har det ganske lett ser det ut som. 6/10
Posisjon; Veldig fint cluster og fin front, kan adle masse om han vil. Også byer til å støtte seg opp til. 9/10
Rykte; Skriver masse på forumet, vet ikke helt hva han står for IG, hørt at han er god å snipe og tar endel KV jobber. 7/10
Stamme; HG, Stammen som "Elsker" Snipe. Godt forhold til snipe ja. Ellers bra stand. 8/10
 

DeletedUser

Guest
Rock my body

Poeng; 1,051,732. Tatt 49 Snipe byer(Også mistet 49 byer til Snipe). 8/10
OD; 11,814,766 score. Nr.5 ODD, lavere ODA. 7/10
Posisjon; Mye fin front her. 10/10
Rykte; Ikke hørt om 2 av spillerne før v7, men tredje mann har spilt med før:) 6/10
Stamme; Noble er fin fin stamme det, men ikke perfekt. 9/10

40/50 Ble det i rask hoderegning. Får håpe det ble riktig :p
 

Kalou

Velkjent medlem
Reaksjonspoeng
160
30 av de byene som er mistet til snipe er mye grunnet en kontovakt som ikke gjorde jobben. Bare for å få klart det.
 

DeletedUser

Guest
Bare for å få det klart fram at du har mistet dem og det er likegyldig hvorfor?
 

DeletedUser

Guest
Camorra

Poeng;
Rank 14 - 1,894,771p - 7/10

OD;
Rank 10 ODt - 8/10

Posisjon;
Ift posisjonen hadde jeg egentlig forventa mer ODd, men ser dog at det skiftes byer mellom Snipe og Camorra jevnlig begge veier og blod er ytt. Bra potensiale. 9/10

Rykte;
Om man skal gå på kontoen, så har det vært mye rart der. Ser nå ut til at det er ryddet bort ugress(les sondrekul) og at ting er på bedringens vei. 9/10

Stamme;
SAS - Klarer egentlig ikke å bestemme meg for hva jeg synes om selve stammen. Liker noen av medlemmene godt, men totalt sett er jeg ikke noe stor fan. Mest pga Tazens snodige valg og meninger kanskje? 5/10


Totalt;
38/50
 

TrAnxZ

Tidligere CM
Reaksjonspoeng
297
TrAnxZ/Camorra vurderer IsBjoeRn

Poeng 8/10:
Rank 9 med 1.968.907p

OD 4/10:
Rank 27 (!) med 11.264.800 i OD.

Posisjon 5/10;
Ligger med nesten alt langt inne i Snipe/HG land - har et lite cluster som er et mindre stykke unna SAS. Ikke noe særlig etter min mening. Men selvsagt, man kan leve bra nermere rimmen og i safe land og :)

Rykte 9/10:
Har et bra rykte karen her! Grei og hyggelig "sviker" :p

Stamme 6/10:
HG er en helt grei stamme, og ligger jo godt an sammen med Snipe her på v7, men jeg må si at jeg ikke liker hvordan HG adler. Adlingen til HG går mye i smått grått og små spillere, så trekker litt på det. Ledelsen i HG ser jeg på som sterk, og de fleste av medlemmene likeså.


Totalt: 32/50
 

DeletedUser

Guest
Camorra

OD;
Rank 10 ODt - 8/10

Posisjon;
Ift posisjonen hadde jeg egentlig forventa mer ODd, men ser dog at det skiftes byer mellom Snipe og Camorra jevnlig begge veier og blod er ytt. Bra potensiale. 9/10

Malf var blå før, derfor så lite ODD.
 

DeletedUser

Guest
Jeg skriver jo også "men ser dog at det skiftes byer mellom Snipe og Camorra jevnlig begge veier og blod er ytt."
Bare jeg som har høye forventinger da, sikkert ;)
 

DeletedUser

Guest
iBad

Poeng 9/10:
Rank 6 med 2,372,293 poeng

OD 7/10:
Rank 11 med 21,564,678 i OD. Masse ODA, mindre ODD ;)

Posisjon 6/10;
Befinner seg i Nord, Nord/Øst i Snipe clustret. Adler stort sett smått nå som 7H er borte, VR står for døra hans nå (og har gjort det en stund)

Rykte 9/10:
Vel, dette er basert på egen erfaring. Og dette er en flott spiller, hatt mye moro på han når det gikk som verst i nord;)

Stamme 9/10:
Kan jo ikke gi 10/10.. haha, anyway. Snipe, stammen som har et godt hold på V7. Er vel ikke stort og si, stor og stabil stamme.

Totalt: 40/50
 

DeletedUser

Guest
Dracu1a

Poeng 5/10:
Rank 42. Har vært i hardt vær, men virker å stå imot. Må begynne å ta byer ifra fienden nå snart for å score høyere her.

OD 7/10:
Rank 29 ODt. Bra ift poengsum. Viser at han ikke har ligget på latsiden.

Posisjon 4/10;
Litt spredt over alle vinder. Kan fort gjøre kontoen sårbar.

Rykte 6/10:
Delvis annonym, men har meninger og er ikke redd for å si dem. På spillekartet må det, som tidligere nevnt, tas flere fiender for å score høyere.

Stamme 8/10:
SAS - Rank 1 pdd. Men det er krampetrekninger og rekruttering som står bak den ranken, ikke spillemessig overtak.

Totalt 30/50
 

DeletedUser

Guest
IsBjoeRn

Poeng 8/10:
Rank 10 med 2.070.612p

OD 5/10:
Rank 28, 11,38 Mio. ODT.
Ryktes at ODen vil øke snart.

Posisjon 7/10;
Stort safe cluster og et mindre cluster øst for SAS.
Greie muligheter for å utivde SAS clusteret sitt.

Rykte 9/10:
TrAnxZ skrev:
Har et bra rykte karen her! Grei og hyggelig "sviker"

Stamme 7/10:
Etter å har hatt en dårlig start under Royal Flush så har stammen fått bygd seg opp. Er allierte med Snipe, men hva vil skje hvis SAS forsvinner?
Stammen har dyktig ledelsen, men kun 5 spillere over 1 mio.

Totalt: 36/50
 

DeletedUser

Guest
Camorra

Poeng 7/10:
Rank 10, langt bak rank 1. Men igjen så ligger vi alle langt bak:p

OD 7/10:
Rank 9 på oda ranken viser at han bruker nuksa sine, men kan kanskje bruke de oftere? ^^

Posisjon 7/10;

Fin posisjon til å utvikle seg i med front til Snipe, men klarer han å gjøre så mye ut av den?:)

Rykte 6/10:

Som en av lederene i SAS vil de fleste ha sett deg, selv om du ikke er den som gjør mest ut av deg på forumet.

Stamme 5/10:

Imponerer ikke fortiden, mister medlemer jevnt og trutt. Klarer dere å snu skuten?

32/50
 
Topp